Bölüm 23 PART1

79.2K 2.5K 119
                                    

Bölümü tamalayıpta yayınlayacaktım ama vaktim olmadığı için size karne hediyesi olarak yazdığım kadarını paylaşıyorum. İyi okumalar. Karneler nasıl yoruma yazın arkadaşlar kötü olsa da yazın:)



Ufukla Beraber çay bahçesi gibi bir yere  gelmiştik. Geldiğimiz yerdeki bütün masalar doluydu. Biz geldiğimizde şanslıydık ki bir masa boşalıyordu. Yoksa geri dönmek zorunda kalacaktık. Tabi Ufuk geri döner miydi yoksa insanları masalarından mı ederdi orası tartışılır. Yanımıza Gelen bayan garson ile ona döndük. Çok mu güzeldi kız ! Bir garson olarak giydikleri fazla değil mi! He fazla kız al tarafı kot pantolon ve beyaz tişört giymiş onları da çıkasın değil mi? dedi iç sesim haklıydı. Fazla kıskançtım napıyım. Sizin de böyle havalı yakışıklı bir sevgiliniz olursa kıskanırsınız. 

Kız;

"Ufuk abi ne alırdınız?" dedi Bende  devreler yanarken Ufuk

"Eslem bize sizin meşhur omletinizden getir.  İçecek olarak da.. Ban dönüp

"Ne içersin aşkım!" dedi.

"Çay!" dedim.

"Tamam o zaman sen bize iki çay getir !" dedi.

"Tamam UfUK abi !" diyerek yanımızdan ayrıldı. Ben az önce kız  hakkında düşündüklerimden ötürü vicdan azabı çekerken Ufuk'a

"Hep buraya  gelir misin!" dedim.

"Evet sık sık gelirim!"" dedi.

"Eslem kim!" dedim.

"Eslem İlk kez gittiğim bir yerde bana asılmayıp abi diyen kız ve ayrıca bu aileye canımı borçlu sayılırım. Buranın sahibi Ali amca be karısı Nurgül'dür. Eslem de onların kızı." Dedi Ben anlattıklarından 'hayatımı borçluyum kısmına takılırken Ufuk da bana bakıyordu.

"Ne oldu birden yüzün düştü!" dedi.

"Hayatımı borçluyum derken ne oldu !" dedim.

"Boşver !" dedi.

"Ufuk!" 

"Aşkım lütfen şimdi tadımız kaçmasın!" dedi. Tam tekrar ağzımı açacaktım ki Eslem siparişleri getirdi. Ufuk'un yüzünden okunuyordu mutluluğu. Kız gidince tekrar soracaktım ki konuyu değiştirerek

"Sınıfımıza yeni gelen kızla ne çabuk anlaştınız!" Dedi. O kadar belliydi ki konuyu değiştirmek istediği Saçma sapan sorular soruyordu.

"Selda'nın kuzeni!" dedim . Bende bu soruyu onun reddedemeyeceği bir zamanda sormayı kafaya koydum.

"Hımm !" dedi. Sonra ise sessiz bir şekilde kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bitiminde de yine sessiz bir bir şekilde kalkıp hesabı ödedik. Ufuk Ali amca diye tahmin ettiğim adamla konuşmak  için 5 dk. kadar yanımdan ayrıldı. Ya da belki de lavaboya gitmiştir bilmiyorum. Ben hala Ufuktan cevaplamadığı soruyu mantıklı bir cevap arayarak cevaplamaya uğraşıyordum.  belki Ufuk'u büyük bir köpek saldırmıştır. Ufukta buraya sığınmıştır ya da Ufuk'a araba çarpacakken Ali amca kurtarmıştır. Ya da Taksi parası kalmadığı için para vermiştir. Tamam! İyice saçmaladım. Bu saçmalamamın tek sebebi gerçek düşüncem olan Ufuk'un birilerinden kaçarak vurulmuş olması ve Bu ailenin ona yardım etmiş olması ya da buraya saklanmış olması.Yoksa saçma sapan şeyler düşünecek kadar çocuk değilim.Gerçeklerle yüzleşmekten korkuyorum  Çünkü Ufuk'un tehlikeli işler yaptığını biliyorum. İnternette onlarla ilgili bir sürü haber vardı.

"Yeliz!"

"Yeliz!" Ufuk'un Yeliz diye seslenmesiyle kendime geldim.

"Efendim!" dedim.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin