Bölüm 12

104K 3.9K 102
                                    

iyi okumalar. Yorum ve vote veren herkese thanks :)

(YELİZ'İN AĞZINDA DEVAM)

 Kamp alanına geldiğimizde herkes çadır yüklü kamyondan çadırlarını aldı ve kurmaya başladık. Tabi ben bu işlerden anlamadığım için kuramadım. Tek ben bilmesen sorun yok ama  üçümüzde bilmiyoruz. O Banu bile çadırını kurmuş yemek yenen alana gitmişken biz burada İnternet çekmeyen yerde ağaca çıkmayı deniyorduk. İnternet belki ağaçtan çeker de biz de internetten çadır nasıl kuruluyor bakalım.

"Ya kaldım ben ağaçta internette çekmiyor" diye söylendi Selda. Bu kız ne zaman ağaca çıktı.

"Sen ne zaman ağaca çıktın."dedim.

"Sen 10 dk dır mal mal otururken" dedi.

"Kızlar yok biz kuramayacağız bu çadırı anlaşıldı" dedi Aylin

"Ben de aynı fikirdeyim " diyerek onayladım. "Kızlar farkında mısınız bilmem ama ben hala ağaç tayım." dedi Selda.

"Ee napalım ağaçtaysan, in" dedi Aylin.

"Kızım inebilsem inerim demi?" dedi selda. 

"Ne sen ağaçta mı kaldın?" diye sordu Aylin hayretle.

"Nasıl indireceğiz biz seni mal insan inemeyeceği ağca neden çıkar ki. Tabi senin gibi mal olunca." dedi Aylin.

"Aylin kaşına buradan inersem kim mal görürsün" dedi Selda. 

"Kızlar ya yardım!" edin dedi Selda. 

" Tamam bekle ben hocaya merdiven var mı diye sorayım!" dedim. Yerimden kalkmış 1-2 adım atmıştım ki

"Dur ya beni rezil mi edeceksin herkese!" diye Bağırdı Selda.

"Başka fikrin varsa duyalım" dedi Aylin yanıma gelirken. Selda bu sözler üzerine nefesini üfleyip somurttu.  Biz de yemek yenilen alan doğru ilerlemeye başladık.Neredeyse gelmiştik ama

"Ah!" diye Selda'nın sesini duyduğumuzda hemen geldiğimizden yoldan koşarak gitmeye başladık. Çadırlarımızın yanına geldiğimizde gördüğüm görüntüyle ağzım açık kaldı.

"Aylin bu rüya değil , değil mi" dedim.

"Hayır." dedi beni gibi şaşkın. Selda Can'ın kucağında ağlıyordu. yüzünü canın göğsüyle gizliyordu ama ağladığını dair sesler geliyordu. Can da ona "Tamam geçti canım." gibi laflar söylüyordu. Az ilerde olan kişilere baktığım da Ufuk, Semih ve Yağız'ın da burada olduğunu gördüm.  Biraz korktum Ufuk'u görünce. Sonuçta en son görüşmemizde beni tehdit etmişti. 

Biz de hemen Selda'nın yanına geldik.

"Selda iyi misin?" dedi Aylin.

"Selda !" dedim. Selda Yüzünü bize çevirip baktı

"Ne oldu?" dedim.

"Bilmiyorum , birden dengemi kaybettim ve düştüm korktum işte ama Can beni yakaladı şey benim yükseklik korkum varda " dedi küçük bir çocuk gibi.

"Sen mal mısın yükseklik korkun var ve sen ağaca mı çıktın ben tutmasan ne olacaktı" demeyi çok istesem de benden önce Cana demişti. Selda Can'a bakıp

"Evet, ayrıca tutun bunu tutmasaydın düşünürdüm hem   internet çekmiyordu" dedi.

"Sende ağaca çıktın) dedi Can ona kızgın kızgın  bakarken.

(Aylin'in ağzından)

Selda Can'ın sözlerine karşı cevabı " Evet , internet çekmiyor" olmuştu.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin