Bölüm 16

96.7K 3.8K 220
                                    


İyi okumalar.Beğenmeniz dileğiyle

(Aylin'in ağzından).

Of . O salak arayıp tüm planlarımı iptal etmem neden oldu. Ne olurdu yarın çıksaydık şu yemeğe. Bu günkü planım Yeliz'i köşeye sıkıştırıp eğlenmekti. Şimdi ise onun ,beni sevdiği kız için kullanmasını izleyeceğim. Kalbim bin parçaya ayrılırken o aşkına kavuşacak. Gözlerim dolarken şimdi ağlamanın sırası değildi. O bana yardım etmişti. Sıra bendeydi. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Dolabımı doğru ilerlerken telefonumun mesaj sesini duydum. Telefonumu makyaj masasından alıp mesajın kimden geldiğine baktım. Mesaj Semih'tendi. Mesajı açıp ne yazdığına baktım.

Gelen: Uyuz 

Güzel bir şeyler giy. Kız bula bula bunu mu buldun diye içinden geçirmesin. 

yazıyordu. İçimde kıskançlık duygusu baş gösterirken üzüntüm daha ağır basıyordu. Beni çirkin buluyordu. Gözümden bir damla yaş aktı. İkincisi de akmak için sıraya girmişken akmasına izin vermedim. Ben kim için ne için ağlıyordum. Beni sevmeyen bir çocuk için mi ağlıyordum. Biz onunla düşmanız. Demek beni çirkin giyinmeyi bilmeyen biri olarak görüyor. Ben de ona kimmiş giyinmeyi bilmeyen gösteririm. Dolabımın karşısın geçip kapağını sertçe açtım. Yeni aldığım hiç giymediğim siyah sırt dekolteli  mini elbisemi çıkardım. Kim kime acıyor göreceğiz.  Hızla üzerime geçirdim. Altına yüksek siyah bir platform  giydim. Makyaj masasına oturup  saçımı dağınık topuz yaptım.fazla abartmadan siyak bir göz makyajı yaptım. Dudağıma borda bir ruj sürdüm. Çanta olarak da dolabımdan borda bir çanta aldım. İşte hazırdım. Saate baktığımda 8' geldiğini gördüm.  Birazdan gelir demeye kalmadan telefonuma bir masaj geldi.

Gönderen :Uyuz

Geldim. Çabuk in aşağıya

Gönderilen:uyuz

Tamam.

 Makyaj masasından son olarak bir parfüm alıp sıktım.

Aşağı indiğimde dışarı çıkmadan derin bir nefes aldım. Kapıyı açıp çıktım. Arabanın dışında Bekleyen Semih ben gelince kafasını kaldırıp gözleriyle beni süzdü. Ben de onu süzdüm. Üzerine siyah bir takım elbise girmişti. Kabul etmeliyim ki kızı aşırı derece kıskanıyordum. Çok yakışıklı olmuştu. beni süzme işlemini bitirdiğinde bende onu süzmeyi bitirdim. Ben bana bir şey demesini beklerken o sadece 

"Arabaya bin hadi!" dedi.ve arabanın sürücü koltuğuna geçip oturdu.  Öküz ne olacak.  Dediğini yapıp arabaya bindim. İnsan bir şey söyler değil mi. Hata bende ne diyecek bana'çok güzel olmuşsun' demeyecek ya. Benim binmemle arabayı çalıştırıp gaza bastı. Ani hızdan dolayı koltuğa yapışırken kemerimi bulup  taktım. Çok hızlı kullanıyordu. Bir süre sonra aşırı hızdan  Midem bulanmaya başlayınca 

"Yavaşla!" diye bağırdım. Bağırmamla bana dönüp arabayı yavaşlattı.

"Bir daha bana bağırma!" dedi.

"Sen de yavaş kullan be ölüyordum burada. Miden bulandı. Bu acelen ne !" diye tekrar bağırdım. 

"Bana bağırma!" diye bağırdı ve hızını tekrar aynı konuma getirdi. Tam bir şey diyecekken araba durdu.

"Geldik in!" dedi emir veren soğuk bir ses tonuyla. Dediğini yapıp arabadan indim. O da inip arabayı valeye verdi. Yanıma gelip elini belime koydu.Ellerini Sırtıma hissedince bir karıncalanma dalgası sardı. Daha önce hiç bir erkeğin yanında böyle  hissetmemiştim. Sırtıma elini koyan tek Semih değildi. Sonuçta bir kaç tane çıktığım insan olmuştu. Ben bunları düşünürken beni gerçek dünyaya döndüren Semih'in sesi oldu.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin