(CEREN İN AĞZINDAN)
Yağız'ın arabasına binmiş Yağızların evine gidiyorduk. O'nun burada ne işi vardı.
"Geldik hadi in!" Yağız'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrılırken arabadan indim. Şimdi onu düşünmenin ne yeri ne de sırasıydı.
Eşyalarımı almak için bana ayrılan odaya giderken Selda salondaki koltuklara oturmuştu. Arkamda ayak sesleri işitince arkamı döndüm. Yağız gelmişti.
"Sabah olanlar için özür dilerim" dedi. Yüzümde bir gülümseme olurken
"Önemli değil!" dedim.
"Peki o zaman niye gidiyorsun. Siz ne zaman Selda'yla bu kadar yakın oldunuz ?" dedi.
"Biz kuzeniz aslında ilk başta onlarda kalacaktım ama ben ona sürpriz yapmak istedim .Sabah da zaten onunla konuşuyordum!" dedim.
Biraz şaşırmış olduğu yüzünden belliydi. Sonra
"Demek sabah Selda'yla konuşuyordun!" dedi. Bunu daha çok kendine söylüyor gibiydi. Yüzünde de bir gülümseme oluşmuştu. Şuanda çok tatlıydı.
"Aslında belli bir akrabalık olduğu Selda gibi çirkefsin.!"dedi.
"Ben mi çirkefim?" diye çıkıştım.
"Evet!"dedi.
"Ben çirkef değilim!" dedim.
"Yaptığın hareketlerde tezimi doğruluyor " dedi. Kendimi tartınca cidden biraz çirkef olduğum biraz doğru olabilir.
"Çekil başımdan be !" dedim ve eşyalarımı toplamaya geri döndüm.
"Tabi haksız olunca hemen kovarsın!" dedi ve odadan çıktı Bende eşyalarımı toplayarak aşağı indim. Zaten bir valizi boşalttığım için çabucak bitmişti.
Salonda Selda ve Yağız sessiz sessiz oturuyorlardı.
"Yağız yukarıda 2 valiz daha var getirir misin." dedim.
"Tamam!" diyerek yukarı çıktı. En ağırlarını ona bırakmıştım.
"Hadi gel bizde buları dışarı çıkartalım bari" dedim Selda'ya . Bende onayladım. Valizleri elimize alıp bahçeye çıktık.
Yağız da gelince valizleri yere koydu.
"Yağız taksi durağının numarasını biliyor musun?"diye sordu Selda.
"Ne yapacaksın!" dedi Yağız.
"E biz neyle gideceğiz uçarak mı?" dedi Selda.
"Hayır tabi ki. Can gelecek . O bırakacakmış. Sizi?" dedi . (Yağız'ın bırakacağını sananlar yoruma gülücük koyun)
Can ismini duyunca Selda'nın yüzü değişmişti. Bu o kadar komikti ki gülesim gelmişiti.Can için bu gün laf dalaşına girmişti. Selda aramızda bir şey yok dese de demek ki varmış.
"Can ne alaka?" dedi Selda .
"Ben bilmem orasını!"dedi Yağız Selda'ya imayla sırıtırken .
Tam o sırada da Can arabasıyla bahçeye girmişti.
(SELDA'NIN AĞZINDAN)
Can ismini duyunca kalbim atış hızını hızlandırmıştı. Ben çocuktan uzak durmaya çalıştıkça o burnumun dibinde bitiyordu. Can arabasıyla bahçeye girerken ban göz kırpıp arabayı park edip indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...