Bölüm 31

41.9K 1.8K 29
                                    

İste karşınızda yeni bölüm yorumlarınınızı ve votelerinizi bekliyorum.

Maskeli kız
Sen de biliyorsun ki Eymen beni seviyor. Seni sevdiği falan yok. Sadece benden intikam almak istiyor ve seni kullanıyor. Yani o küçük beyninle hayaller kurma"dedi. Ben bu kızı yolarım.

"Kimin beyninin küçük olduğu ve saçma sapan hayaller kurduğu belli. Eymen beni seviyor ya da sevmiyor sana ne bundan."dedim. Eymen'e sinirliyim birde burada bu malla uğraşıyorum.

"Eymen mi? Onu umursayan kim? " dedi.

"Dengesiz misin kızım sen.  O zaman ne diye hala beni seviyor diyorsun . Git işine de beni sinir etme. Eymen'in beni sevdiğini  neredeyse bütün herkes biliyor. Bana canlı yayınla çıkma teklifi etti biliyorsun değil mi. Sevmediği biri için neden bunu yapsın ki. Sen o kafanda kurduğun hayal dünyasından çık ve etrafta olan olaylara biraz kulak ver ki böyle bir daha karşımda saçmalama"dedim ve cevap vermesine izi  vermeden lavabodan çıktım.




(Yeliz'in ağzından)

Yarım saattir lavavodaydım ve çıkmaya da hiç niyetim yok. Ufuk bu mekanda iken ben eğlenemem. Kızlar eve de göndermiyor. Gözyaşlarım desen hiç dinmiyorlardı.

"Yeliz çıkmayı düşünüyor musun artık?"diye sordu Selda.

"Hayır "dedim ağlamaklı sesimle.

"Hadi ama Yeliz kendine gel ve ona iyi olduğunu  göster ona neler kaybettiğini "dedi  Aylin  yarım  saatti ilk defa konuşuyordu.  Demek ki bana siniri geçmiş.

"Hayır  yapamam "dedim.  Hala onu seviyorum ve iyi değilim  ki öyle  davranayım.

"Onların  yanında  kızlar  var ama"dedi Ceren sinirle.

Hemen kapıyı  açıp  çıktım dışarı.

"Kız mı?"dedim Ceren'e bakıp.

"Evet"dedi.

Suyu açıp  ellerimi soğuk  suya tuttum. Sonra yüzüme soğuk suyu bir kaç kere vurdum . Yüzümün kızarıklığı geçsin diye.

"Makyaj malzemesi  olan?"dedim.  Demek o kızlarla eğleniyor. Ben ise ağlıyorum.  Aylin hemen Lavabodan  çıktı. Çantasını almak için.

Geri geldiğinde çantasından bir kaç makyaj  malzemesini çıkarmış elinde tutuyordu.  Elinden alıp  ayna karşısına geçtim ve makyajımı yapmaya başladım.

Aynada kendime baktığım da güzel  oldugumu gördüm.  Ne garip bir ruh halim var biraz önce  ağlıyorken şimdi intikam  ateşi ile tutuşuyordum.
Beni biraz bile umursamışsa onun canıni çok  yakacağım.

Etrafta gözlerim  Ufuk'u ararken  onu tek başına görünce  durdum.  Tek başına  oturmuş etrafa bakmadan öylece oturuyordu. 

Ceren'e bakacakken dikkatimi çeken şey Yağız'ın ve yanında ki kızdı.

"Ceren hani Ufuk'un yanındaki  kız?"dedim.

"Yalan söyledim seni lavabodan çıkarmak icin"dedi ama bana değil  Yağız'a bakıyordu. Başka bir şey  demeyip  az önce oturduğumuz koltuğa oturdum.

"Hayat mıdır nedir bir düşmedi Yağız'ın yakasından "

"Bir şey  mi dedin?"diye sordu Aylin  dalga geçer bir şekilde Ceren'e

"Yok"dedi Ceren.  Selda ile Aylin güldü bu Ceren'in haline.

"Ne var ya neye gülüyorsunuz.?"dedi Ceren sinir ile.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin