Canlarım nasılsınız. İyi misiniz. Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım. İnşallah beğenirsiniz.
Kitap kapağı: svlara tarafından yapıldı.
Bu bölümü daha önceden açılmış olan wattsap grubundaki Özlem, Armağan "Ayyüce
Elif, Elif Güneş, Fatma Selma, Melike Neslihan, Nursena Polat , Sude Avcı , Yelda, Zeynep , Çağla Kaya, Roza , Büsra, ve kankim firdevs,e ithaf ediyorum.
😂😁😋😋😂 iyi okumalar ve bol bol yorum.Wattsap grubuna katılmak isteyen numarasını özelden atsın.
İnstagram: dlmn_cr.
"Ne!" dedim bağırarak.
"Haftaya mı?" dedim saşkınlıkla.
"Evet aşkım."dedim sakince Ufuk.
O görmese de gözlerimi sonuna kadar açarak baktım. Haftaya beni istemeye gelmekten bahsediyordu Ufuk. Bu önümüzdeki hafta. Ben daha anneme bir şey söylememişken. Ufuk evlenme teklifinin üzerinden 2 gün geçtikten sonra seni istemeye geleceğiz diyor."Ufuk ben daha kimseye bir şey söylemedim. Ne istemesi."dedim.
"E o zaman niye annen gelin tamam istemeye dedi?"diye sordu.
"Ne!"dedim tekrar.
"Annem mi?Benim annem mi?""Yok hayatım benim annem seni kendi annemden isteyeceğim. "Dedi hafif sinirli bir ses tonuyla.
"Aşkım. Benim annem olduğuna emin misin benim annem hiç bir şey bilmiyor."demiştim ki odanın kapısını açıldı ve içeri annem girdi. Telefonu bir hışımla elimden alıp
"Ufuk evladım Nasılsın?"
"İyi iyi. Annenler Nasıl.?"
Annem telefonu elimden aldığı ve benden biraz uzaklaştığı için Ufuk'un ne dediğini duyamıyordum ."Tamam evladım selam söyle. Hadi ben kapatıyorum. "
Annem telefonu kapatıp bana baktı.
"Kızım hala bana anlatmayacak mısın?" diye sordu sakince.
"Neyi?"dedim. Annemin bu sakinliği beni korkuturken ve dediğinden bir şey anlamazken.
"Yeliz!" diye bağırdı annem.
"Kızım beni deli mi edeceksin. Ufuk'un sana evleme teklifi ettiğini ne zaman söyleyecektin?!" Diye kızgınca sordu.
"Senin."dedim sessizce ve sustum. Annem nereden öğrenmişti.
"Yeliz. "Dedi annem ayağını parkeye vurup ritim tutarken.
"Iı."dedim . Ben daha evlenme teklifi aldığımı yeni yeni idrak ederken anneme ne söyleyeceğim ki."Kızım? "Dedi annem bu sefer biraz sakince. bu halimden biraz ürkmüş olmalı .
"Efendim. "Dedim.
"Kızım Ufuk sana evlenme teklifi mi etti.?"dedi.
"Evet."dedim. Şimdi benim kafam karıştı. Annem biliyor mu evlenme teklifi aldığımı bilmiyor mu.
"Kızım ben bize mutfakta iki kahve yapıyorum . Bu şapşal ruh halinden çıkınca yanıma gek ve bana her şeyi anlat sonuçta haftaya seni istemeye geliyorlar. " dedi ve odamdan çıkıp gitti.
Bense kapanan kapıya bakıyordum hala.
.........
Annemle kahvelerimizi yaralanmıştık. Bu süre içerisinde Anneme baştan sona her şeyi anlattım.
"Haftaya seni istemeye geliyorlar biliyorsun değil mi?"Bunu ilk kez duymuyor olsamda yine ilk kez duymuş gibi tepki verdim.
"Haftaya. Bu önümüzdeki hafta hani ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...