BÖLÜM 25

51.2K 2.1K 103
                                    

İYİ Okumalar:)

ithaflar

laragokce2016

garipdaugter

(AYLİN'İN AĞZINDAN)

Semih bana seslenince kızlara dönüp gidebilir miyim diye sordum. Cumartesinden beri konuşmamıştık. Onun yanına çok gitmek istesem de arkadaşlarımın durumu benim durumumdan daha karışıktı. 

"kızlar ben gitsem mi. Selda."

"Git. git ben iyiyim " dedi Selda . Ben de ona üzgünce bakarak yanından uzaklaştım. 

İnşallah Can'la işler düzelirdi. 

"Günaydın!" dedi Semih.

"Günaydın. Bir şey mu oldu?" dedim.

"Bir şey mi olması lazım seni yanıma çağırmam için?" dedi. Aslında hayır benim işime geliyor beni yanına çağırman ama bunu senin bilmene gerek yok. Bana yaşattıklarından sonra. Aslında bir aşk itirafı yapsan ben de sana böyle laf çarpıtmam ama nerede Semih bana çıkma teklifi edecek.

"Evet. Yani beni her istediğinde yanına çağıramazsın. Sonuçta sen benim arkadaşım bile değilsin. E niye çağırdın söyleyecek misin?"

"Özledim seni. Sen özlemedin mi?" Çok özledim .

"Hayır neden özleyeyim ki özlemem mi gerek.  Benim özleyeceğim başka birileri var."

"Gelsene sen benle aka bahçeye!" diyerek beni kolumdan tutup arka bahçeye çekiştirmeye başladı. Ah arka bahçe . Sen olmasan biz nerede kavga edeceğiz çok merak ediyorum.  Bu gün nedense böyle saçmalıyorum. Herhalde aşk çarptı. Bana . Cuma akşamı olan itirafın yan etkileri hala sürüyor. Arkadaşlarımın bu haldeyken benim mutlu olmam beni suçlu hissettiriyor ama mutlu olmadan da duramıyorum ki.


"Kimmiş o özlediğin kişi!" diyerek bağırdı ama bana bu bağırma hiç bir şey yapmadı. En son burada bulunduğumuzda o beni duvara mı yapıştırmıştı. İntikam!

"Sevgilim. Aras." dedim. Yüzümü düz tutmaya uğraşarak ama bu çok da  mümkün değildi. Semih'in yüzü çok korkunç bir hal almıştı. Siz diyeceksiniz bu kız mal mı . Çocuk öldürecekmiş gibi bakıyor ama bu kız mutlu. Mal değilim tabi ki. Yani burada Okul 2. var.  Of şu Ufuk'u bir geçemedim zaten. Neyse şimdi konumuz bu değil. Konumuz Semih'in beni deli gibi kıskanıyor olması.

"Kim lan o . Sikerim o çocuğu. Öldürürüm. Aras kim Aylin!" Dedi. Kendini tuttuğu her halinden belliydi.

"Sevgilim hakkında düzgün konuş. O benim aşkım. Çok tatlı ya bir görsen erirsin."  Ay kendimi zor tutuyorum. Resmen bir kıza anlatır gibi anlatmıştım hayali  sevgilim Aras'ı. Yüzü az önce tehlikeli bir hal aldı demiştim ya sözümü geri alıyorum. Şimdi korkunç bir hal almıştı.  Yani siz düşünün hayatım boyunca ilk defa  Semih' böyle görüyorum.

"Çok tatlı. Bir görsem eririm ha. Sen benle dalga mı geçiyorsun Aylin. ?"

"Evet." dedim gülmeye başlarken. 

"Sen şimdi görürsün." dedi. Ben onu takmaz gülerken birden beni kendine çekti. Ben ne yaptığını çözmeye uğraşırken  dudaklarıma eğilmeye başladı. Ve bum .Öptü. Hala da öpüyor. Ben ise öyle taş  gibi durmuş nefes alamıyordum. Semih beni öpüyor.  Geri çekilip gözlerimin içine baktı

"Seni seviyorum!" dedi.

"Ben de se-"

"Kavga var koşun ! Ceren denilen kız kavga ediyor" kendime gelmemi sağlayan sesle hemen Semih'in kolları arasından çıktım. Ne oluyor okulda . Kavga mı kim kavga ediyor? Ceren mi

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin