Yeliz ve Ufuk'un hayatı sizce hep mutlu mu geçiyor dersiniz. Her evlilikte oldugu gibi onların da evliliklerinde sorunlar oluyordu.
Okuyalım görelim.
Iyi okumalar
(Yeliz'in ağzından)Bir kaç haftadır kendimi iyi hissetmiyordum. Sürekli bir baş dönmesi ve ara ara mide bulantım vardı. Birde bunların yanı sıra Ufuk eve 1 aydır işten geç geliyordu.
Evli olmamıza rağmen eğitimimize ara vermemiştik ve üniversite birinci sınıfı bitirmiştik. Ben puanım iyi olmadığı için vakıf üniversitesinde okurken Ufuk bir devlet üniversitesinde okuyordu. Ufuk madem İlla okuyacağım şirket yararına bir şey okuyayım diyerek pazarlama okumaya karar vermişti .
Bende ona belki yararım olur diye Uluslarası İlişkiler okumaya karar verdim. Ben aslında ne okuyacağım ilk başta karar verememiştim. İlk başta psikolog olmak istesemde daha ben kendimi anlamıyorum başkasının sorunu nasıl
Çözüm bulacağım diyerek o fikri elemiştim. (Duygu Çolak canım. 😁😁😚😚😚)
Sonra diğer bir düşüncem olan diş hekimliği idi ama ben ve diş çekmek. Birde bir sürü terimi aklımda tutmak hiç bana göre değildi .(İpek Atay Mazel😙😙😙😙)
Son olarak Uluslarası İlişkiler seçmiştim işte.Okullar tatil olalı bir ay oluyordu ve Ufuk sürekli işi olduğunu söylüyordu.
Eve gece yarıları geliyordu. Bir kaç kere eve hiç gelmediği oldu. Bana da hiç bir şey anlatmıyordu. Bir aydır anlayacağınız aramız kötüydü.
Bu soğukluk aramıza ne zaman girmişti.Ufuk benim yanımda Berkcan'ı gördüğünden beri böyleydik herhalde. Berkcan kim diye sorarsanız aynı bölüm öğrenciydik. Başka hiç bir sey yoktu aramızda. Üniversitenin son günü bana bir sey sorması gerektiğini söylemişti. Bende ne olduğunu öğrenmek için onu dinlemiştim ve bana hiç tahmin etmediğin bir sey sormuştu. Bana benimle çıkar mısın demişti. Daha ben şoku atlatamadan ne zaman geldiğini bilmediğim Kocam Berkcan'ını suratına ardı arkası kesilmeyen yumruklarını savurmaya başlamıştı. Şahsen Berkcan o yumruklari hak etmişti. Üniversitede benim evli olmadığımı bilmeyen kimse yoktu o yüzden Berkcan'dan böyle bir şey beklemezdim. Benim evli olduğumu bilmese bile elimde iki tane yüzük vardı. Biri alyans diğeri tektaş yüzüktü. Bunu fark etmiş olması lazımdı .Tamam benim evli olduğumu bilmiyorsun yüzüklere dikkat etmedin diyelim Ufuk'u da mı hiç görmedin. Yani kısacası benim evli olmadığımı bilmemesi imkansızdı.
Bu çocuk evli olduğumu bile bile bana
Çıkma teklifi etmişti.
Sonuç o Berkcan denilen insan müsfetteso yuzunden Ufuk ile aramıza bir soğukluk girmişti.Midemin bulaması ile yatatan fırlayarak banyoya klozete koştum. Içimde ne var ne yoksa çıkarmama rağmen hala öğürüyordum.
Önüme gelen saçlarımın Ufuk tarafından tutulması ile son kez öğürüp sifonu çektim."Sen git. Seninde miden bulanmasın" dedim Ufuğa. Beni duymamış gibi yapıp
"İyi misin ?"dedi. Bende onu duymamış gibi yapıp"Ne zaman geldin eve? Seni bekledim ama beklerken uyuya kalmışım duymadım geldiğini." dedim.
Soruma cevap vermedi. Toplantısı olduğunu söylemişti ama onu sabahın beşine kadar beklemiştim. Hiç bir toplantı sabahın beşine kadar sürmezdi apaçık Ufuk bana yalan söylüyordu.
"İyi misin.? Doktora gidelim mi ?" Diye sordu. Cevap vermedim veremedim. Zira göz yaşlarım buna engel oldu. Kocam beni dinlemiyor ve yalan söylüyordu. Birde soruyor iyi misin diye.
"Değilim!"dedim. Hıçkırarak ağlarken.
Kendimi şu 1 aydır o kadar değersiz hissediyordum ki artık dolmuştum."Değilim Ufuk !"
"Yeliz sakinleş"dedi.
"Sakinleşeyim öyle mi?"diye bağırdım."Yeliz!"dislerinin arasında ona bağırmama sinirlendiği belliydi.
Yerden kalkıp Ufuk'u orada bırakarak
Odaya geçtim. Ufuk' ta peşimden gelip kolumdan tutarak beni kendine çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...