Sizleri kırmadım ve Görkem'i öldürmedim. Hoş bende katil olmak istemiyordum. 😊😊(Ufuk'un ağzından)
Yattığım yerden fırlayarak uyandım.
Etrafıma göz attığımda hastane koridorunda olduğunu gördüm. Etrafa şöyle bir göz attığımda herkesin sandalyelerde uyuduğunu
gördüm .Hemen Görkem'in odasının önüne geldim ve camdan kalbinin attığını gösteren makine ile derin bir nefes aldım. Kabus görmüşüm.
"İyi misin oğlum?" Serap teyzenin sesini duymam ile ona döndüm.
"İyiyim."dedim.
"Yüzün bembeyaz olmuş."dedi.
"Yüzümü yıkayıp geleyim ben"dedim.ve yanından ayrıldım.Lavaboya gelmediğimde aynada kendime baktım. Gerçekten de yüzüm bembeyaz olmuştu. Nasıl olmasın gördüğüm kabus gerçek gibiydi. Görkem ölüyordu. Ölmüştü.
Bunları düşünmeyi bırakıp yüzüme soğuk su çarptım. Görkem iyi. Doktoru hayati tehlikeyi anlattığını söyledi. İçimden bunları tekrar ediyordum.
Lavabodan çıkıp Serap teyzenin yanına oturdum.
"Görkem iyi. Ben bile iyiyken sen niye böyle üzgünsün Ufuk?"
"Seren yakalanmadı ya ondan."dedim ve ona gördüğüm rüyadan bahsetmedim. Kadın 3 gündür hastanede perişan olmuş bugün mutlu haberi alınca kendine gelmişti . Tabi Görkem ile de konuşmuştu. Ona oğlunu rüyamda ölü gördüm diyemeyeceğim için sustum.
Onun yerine Görkem ile yaşadığımız çocukluk anılarımdan konu açtım ve gördüğüm rüyayı unutmaya çalıştım.(2 hafta sonra)
Yeliz'e veda edip arabama atlayıp doğru hastanenin yolunu tuttum.
Bugün Görkem taburcu oluyordu .
Ne kadar Yeliz de gelmek istese de Serap teyze özellikle onu getirmemi tembihlemişti ve bende Yeliz'e onu kırmadan söylemeye çalıştım ve o da mecbur gelmemeye ikna oldu.Hastane odasına girdiğimde arkadaşlarımın benden önce Görkem'in yanına gelmiş olduklarını gördüm. Onları Boşverip Görkem'in yanına oturdum ve ona selam verdim.
"Görmeyeli baya iyisin bakıyorum. Yüzünde güller acıyor "dedim.
"Ufuk , ben kız mıyım da yüzmde güller açıyor?"dedi bana yalandan kızım.
"Bilmiyorum artık "dedim ve Görkem'in Serumu bitene kadar havadan sudan konuşmaya başladık.
Görkem ile belkide son konuşmalarım idi. 1 hafta sonra dönmemek üzere annesi ile İsviçre'ye gidiyorlardı. Görkem'in küçüklükten beri babası ile sorunu vardı. Babası ne kadar para
verip Görkem'e iyi bir hayat sunduğunu sansada durum tam tersiydi. Görkem'in babası Serap teyzeyi aldatıyordu. Bu yüzden evde sürekli kavgalar oluyordu. Görkem'in o yüzden iyi bir çocukluk geçirdiği söyleneyemezdi.Şimdi onlar için yeni bir hayat kurma vaktiydi. 2 gün sonra Serap teyzenin boşanma davası vardı ve dava tek celsede bitecekti. Görkem'in babası ne kadar iyi biri olmasa da Görkem'e biraz olsun değer veriyormuş ki onlara yeni bir hayat kurma şansı tanıdı ya da metresi ile arasında birisinin olmasını istemedi. Bu arada Görkem'in babasının metresi bir aralar Semih'in sevgilisi olan Arzu'ymuş. Bu bilgiyi 1 hafta önce öğrenmiştim.
Çıkış işlemlerini halledip Yağız'ın evine gelmiştik. Semih ve Can giderken evde ben, Yağız, Görkem ve Serap teyze kalmıştık. Görkem ilaçlar yüzünden uyurken Serap teyzeyi zorla yatmaya göndermiştik.
Yağız bir işinin olduğunu söyleyip evden ayrılırken bende salondaki koltuğa yayılıp Yeliz'i aradım.
"Alo aşkım.?"dedim . Bu aralar ikimizinde Görkem'in iyi olması nedeniyle vicdanımızda bir rahatlama vardı.
"İyi sen Görkem nasıl?"
"İyi uyuyor?"dedim.
Bir süre daha havadan sudan konuştuk ve zilin çalması ile telefonu kapatıp kapıya açmaya gittim .Kapıyı açtığımda gördüğüm yüzler ile durdum.
Kısa bir bölüm oldu. biliyorum ama ilham perilerim bu kadarını yazmama yardım etti.
Yorumlarınız ve votelerinizi bekliyorum.
Sizce gelenler kim?
Maskeli kız hikayeme de bakın . Bence beğeneceksiniz. Hatta 100de 100 beğeneceksiniz. Bir şans verin. Yakında veliaht mafyaya final yapacağım ve sizinle ayrılmak yerine Maskeli kız ya da Benim masal 'ım yola devam etmek istiyorum.
Fantastik ya da bilim kurgu hikaye sevenler için Benim Masal'ımı öneririm. Hem kitabımda yabancı isim yok. Her presin ismi yabaci olmaz mesala benim ki gibi
.Bay. Öpüyorum ve numaralarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...