Bölüm 7

125K 4.4K 297
                                    

Kitabımı okuyup votelyen ve yorumlayan ayrıca okuma listesine ekleyen herkese  teşekkürler. Bu bölümü onlara armağan ediyorum.

(YELİZ'İN AĞZINDAN YUMURTA ATILDIKTAN BİR GÜN SONRA)

Okula geldiğimde bütün gözler bendeydi. Ama onları hiç umursamayarak başım dik bir şekilde yürüdüm. Onlar benim kaçıp gidecek olduğumu sanmış olmalılar ama maalesef yanıldılar. O istedi diye gidecek değilim. Elinden geleni ardına koymasın. Ayrıca yumurta attırmaktan başka ne yapabilir.

Biraz daha ilerledikten sonra Aylin karşıma dikildi.

"Günaydın" dedi. Ona minnettardım. Dün o olmasaydı kesin onların önünde ağlamak zorunda kalacaktım.

"Günaydın" dedim.

"Dün hemen gittin, kötü bir şey yok inşallah?" diye sordu.

"Hayır , yok kardeşimle ilgili" dedim.

"Tamam" dedi .

Konuşmayı bitirip okula girdik. Sınıfa girdiğimde Banu bana öldürücü bakışlar atıyordu. Ama hiç bir şey demedi ben yanından geçerken.Zaten biz girdikten sonra ders başladı.

...............

(Bir hafta sonra)

Okula geldiğimde Aylin hemen beni kapı da görüp yanıma geldi. Aylin'le o yaşanan olaydan sonra çok yakın arkadaş olmuştuk. Tabi birde onun yani şimdi benim de Arkadaşım olan Selda ile de arkadaş olmuştuk. İkisi de çok iyiler. Onları daha bir haftadan biraz uzun süre tanısam da çok iyi anlaşmıştım.

Aylin'e "Günaydın" dedim

"Günaydın ,canım"

"Selda yok mu?"

"Hayır daha gelmemiş olsa gerek, hadi gel kantine gidelim. Kahvaltı yapmadım ve kurt gibi açım" dedi

"Tamam" diyerek onu onayladım.

Kantine girdiğimde onu baş köşede oturmuş kahvesini yudumlarken gördüm. Onu görmeyi beklemiyordum. Bir haftadır o yoktu ve başıma hiç bir şey gelmemişti.  Aylin benim duraksadığımı fark edince nereye baktığıma baktı

"Onu boş ver . Gel gidelim" dedi

Ben ona bakarak hareket ederken birden göz göze geldik ve bana hiçte iyi olmayan bir gülümseme göndererek kahvesini yudumladı ve göz kırptı. Bu seninle daha işim bitmedi diyen bir göz kırpmaydı. Ya da bana öyle geldi ama içimdeki ses hayır yanılmadım doğru anladın diyordu. Onu boş verip Aylin'in yanına sıraya girdim. Sabah olduğu için ok sıra yoktu. Aylin kaşarlı tostla kahve alırken ben sadece kahve aldım. Sabah geldiğimde açtım ama birden iştahım kaçtı.

"Takma onu kafan "

"Ne!" dedim. Aylin tekrarlayarak

"Diyorum ki ! takma onu kafan artık uğraşmaz. kızlarla uğraşan biri değildir"

"Evet değildir. Çünkü ilk kez bir kız Ufuğa kafa tuttu tutmakla kalmayıp tokat attı. Hem bir kere değil 2 kere" diyerek Selda sandalyeyi çekip oturdu.

Aylin: "Selda ben kıza moral vermeye uğraşıyorum sen ise içine sıçıyorsun" dedi

"Ben verdiğin moralin içine şıçmıyorum sadece onu uyarıyorum. Hatta bizim yanımızdan ayrılma. İlk kez böyle bir durum oluyor. Erkek olsaydın şuanda helvanı yiyiyor olurduk ama kızsın o yüzden ne yapar bilinmez. Zaten şuanda da sana dik dik bakıyor" diyerek bana döndü Selda.

Selda böyle deyince otomatik olarak kafam Ufuğa döndü. Evet bana bakıyordu. Ona baktığımı görünce gülümsedi. Ben ise hemen kafamı kızlara çevirdim.

"Korkma ben seni korurum. O kadar tekvando biliyorum." Dedi Selda.

"Nedense bu benim içimi hiç rahatlatmadı. Onun kaslarına karşı senin tekvando yeteneğin"

"Evet tekvando yeteneğim ne sen bana güvenmiyor musum ?"

" Güveniyorum" Dedim. Hiçte emin olmayan bir sesle. Onun kaslarını çıplak gözle görmesem bile kaslı olduğu üstüne yapışan mavi gömleğinden belli. Aslında ondan korkmuyorum  ne yapabilir ki ama Ona baktıkça içimi kötü bir his kaplıyor.

"hOOP Yeliz hadi derse geç kalıyoruz. Hadi kalk" Dedi Selda

Saate baktığımda dersin başlamasına az kalmıştı. Şimdi kalkarsak ancak yetişiriz derse yani.

Kantinden çıkarken onun önünden geçmiştik ve gözünün benim üstümde olduğunu hissettim. Bizim sınıfın önüne geldiğimizde ayrılma vakti gelmişti. Seldayla biz aynı sınıfta değildik. Onun sınıfı bizim sınıfın az ilerisinde kalıyordu.

"Hadi kızlar size iyi dersler" diyerek Selda sınıfına gitti.

"iyi dersler"

İçeriye girip Aylin'le yerimize oturduk. Ben Kimya kitabını çıkarırken İçeri ufuklar girmişti. Onlara baktığımda İçlerinden Semih olduğunu bildiğim çocukla göz göze geldik. Bir süre bana baktıktan sonra önüne bakıp yerlerine oturdular. Üstümde bir göz hissediyorum. Biz en önde oturduğumuz için arkamı dönüp çaprazıma baktım. Semih bana mı bakıyordu. Ben arkamı dönünce kafasını çevirdi. O arkasını çevirince bende önüme döndüm. Zaten ben önüme dönünce hoca da gelmişti.

.....................

Sıkıcı geçen derslerin ardından sonunda öğlen arasına çıkmıştık.

"hadi yemek salonuna  gidelim ben kurt gibi açım" dedi Selda

"Siz gidin benim voleybol antrenmanına gitmem lazım" dedim.

"Aç değil misin sabah da bir şey yemedin?" diye soru yöneltti Aylin. Hayır diyerek kafamla işaret yaptım.

"Hayır , düşüp kalcan orada gel doğru yemekhaneye" Diye çekiştirmeye başladı Selda ama kolumu kurtarıp;

" Aç değilim çünkü siz dedikodu yaparken son teneffüste ben kantinden bir şeyler alıp yedim" dedim.

"Tamam o zaman Aylin sen kantinden bir şeyler alıp getir , Yeliz'in yanımızdan ayrılmaması gerekiyor. Ufuğun ne yapacağı belli olmaz."

" hayır gidin siz , ben kendimi korurum . Ben ondan korkmuyorum. Bir kıza vuracak kadar adi değildir."

"ama"

"Hayır gidin  ! kantinden değil yemek salonunda yeyin o kadar para ödüyorsunuz" diyerek onları itekledim. Mecbur gittiler. Ondan korkmuyorum. Banu tekrar bir şey yaparsa  da ona hakkettiği dersi vereceğim. Orada susmamın nedeni bursu kaybetmemdi. Ama artık kaybetsem de önemli değil.  b ursu kaybetmiycem diye kendimi ezdirmem.Ben bunları düşünürken spor salonuna gelmiştim. Üstümü değiştirip spor kıyafetlerimi geçirdim. Ve çalışmaya başladım.

.............................

Öğle arası bitmiş hatta son dersteydik. Zil Neredeyse çalacaktı ve çaldı. Biyoloji hocası sınıftan çıktıktan sonra kitaplarımı toplayıp bende ayağa kalktım.

"Ben gidiyorum. Seldaya selam söyle"

"Yeliz bekle biz de gelelim. Seni yalınız bırakamayız!" dedi

" Korkma bir şey yapsa yapmaz mıydı zaten. Korkma. Hem benim işim ne zaman biter belli olmaz." dedim ve yüzme salonunun yolunu tuttum.

Yüzmek aslında beni rahatlatan tek şey .   bu hayatta benliğimi bulduğum tek şey. Bu okula gelmemin sebebi de bu. Tabi annemin baskıları da var.

Soyunma kabinine girip üstümdekileri çıkarıp mayomu giydim. Havuzun yanına gittiğim de kendimi gözü kapalı havuza bıraktım.

"Ah , burnum!"

Sizce ne olmuş olabilir de Yeliz burnum demiştir.  Yeni bölüm en yakın zamanda

Instagram: dlmn_cr

visnelimelek

Artık duyuları buradanda takip edebilirsiniz

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin