Bölüm 4

154K 5K 1.2K
                                    

MEDYADA SEMİH GİRGİN

göz göze deldiğimizde Yeliz gözlerini benden kaçırıp boş yer var mı diye baktı . Tam bir kızın  yanına ilerliyordu ki kız çantasını boş olan yere koydu. Tam başka bir kızın yanına geçecekti ki o kızda aynı şeyi yaptı.  Ama bunun yapılmasının benimle bir alakası yoktu. Bütün kızlar kıcık olmuştu. Çünkü bütün erkeler o kıza bakıyordu. ne! bütün Erkeler ona mı bakıyor ?

"Hepiniz dönün önünüz!" diye bağırdım.

Mecbur kız benim yanıma oturdu. Çantasından defter çıkarıp not tutmaya başladı. Bana bakmıyor sadece öğretmene odaklanmıştı. Benden böyle kurtulmayı planlıyorsa kurtulamazdı. Bana  tokat atmak neymiş öğrenecek. Bana karşı gelmek. Ne öğrenecekti. O öyle not tutarken onu inceledim de yüzünde hiç makyaj olmadığını gördüm. Teni  ne beyaz ne karaydı. Bu yüzden   yüzü makyaj yapmış  kızlardan daha güzeldi.   Ben onu böyle incelerken zil çaldı. Zil çalınca kız yani Yeliz de ayaklandı. Onu kolundan sıraya geri oturtturdum. Bana gözlerini açmış bir şekilde bakıyordu. Bir süre öyle baktıktan sonra;

"Ne var !" diye benim duyabileceğim bir şekilde bağırdı.

"Geçen bana attığın tokadı unutmadım "diyerek devam ettirdim

"Sen kendi ayağınla geldin benim ayağıma ve o tokattın hesabını vereceksin"

Bu dediklerime hiç bir tepki vermiyordu. Yüzünden hiç bir tepki anlaşılmıyordu. Ne korku ne cesaret .

"hala teklifim geçerli sen ve b-" sözümü atılan tokat bölmüştü.

O bana yine tokat atmıştı. Yüzüne baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm. Bu sefer o benim kulağıma yaklaşıp

" Dünyada bir tek sen  kalsan bile seninle yatmam ,Anladın mı ?" deyip gitti. Sesi gözünün aksine dinç ve ruhsuz çıkmıştı. Etrafa baktığımda film izler gibi bana bakıyorlardı.

"Dönün önünüze ! kime diyorum ! dönün önünüze"

Bu çıkışım üzerine herkes  bir işle meşgul oldu. Tabi bazıları bir iş yapıyormuş gibi gözükse de  gözler üzerimdeydi. Özellikle Aylin'in gülen yüzü.  Ben kıza oysa bir şans vermiştim. Ama o bu şansı değerlendirmedi. O bu tokatların bedeli ödeyecek. Bana dediği sözü ona yutturacağım. Sınıftan çıkıp okul da olan adamalarımı aradım. Okulun bodrum katında buluşmuştuk. Onlara Yeliz hakkında bilgi edinmelerini söyledim.  Onlarda başıyla onayladılar. Bodrumdan çıktıktan sonra derse girmemeye karar vererek bahçeye çıktım. Yine o kızı görmek istemiyordum. Çünkü elimden bir kaza çıkacaktı. Arabama atlayıp bizim olan bara sürdüm. Kapıda ki güvenlik "Hoş geldiniz Ufuk bey  " diyerek selamladı. Bende ona başımla selam verip içeriye girdim. İçeri her zaman ki çok gürültülü ve kıyıda köşede yiyişen çiftlerle doluydu. Dans edenlere baktığımda bir çiftin orta da soyunacak duruma geldiklerini gördüm. Onları boş  verip barmenin yanına yürüdüm oda bana selam verip ne istediğimi sordu. "Stroh Rom " İstediğimi söyledim.  Hemen arkasını dönüp hazırlayıp önüme koydu. Hemen alıp bir dikişte iştim. Barmene "Tekrar doldur "  dedim. Oda doldurdu. Onu da tek dikişte içmiştim.  Barmene gözümle işaret verdim. Oda doldurdu. Bunu da tek dikişte içtiğimde, tekrar doldurması için işaret verdiğimde " Abi çarpmasın "dedi Ona dik dik bakınca mecbur doldurdu. Ama bardağı doldururken tedirgin olduğu belliydi.  Dördüncü bardağı da içsem hala o kızın bana tokat attığını, söylediği sözü unutamıyordum.  O kız benim elimden çekecekti . Yanıma gelen sürtükle intikam planlarına bir ara verdim. Kız bacağıma doğru ayağını sürtüyordu. Yanlışlıkla oluyormuş süsü verse de ben bilmiyordum sanki onun amacını. Oturduğu bar taburesinden tutup kucağıma çektim ve dudaklarına yapıştım. Ama karşımda sanki o kız varmış gibi öpüyordum. Kucağımdaki kızda profesyonelce karşılık veriyordu. Sonra da sürtük deyince kızıyorlar. Kızı kucağımdan indirip  Kolunu tutarak odaların olduğu yöne çekiştirdim. Odaya girince benden önce davranıp üstünde var olduğu belli olmayan şortunu çıkardı. Bende onun yanına gidip üstündekileri çıkarmasına yardım ettim. Dudağına tekrar yapıştım.  Yatağa  Atıp geceden zevk almamaya baktım.

.........................................................................................

Sabah uyandığımda yanımda yatan kıza baktım ve mışıl mışıl uyuduğunu gördüm.  Bu kızlar ,neyse hemen kalkıp üzerime çıkardığım kıyafetleri giydim.  Cebimde olan paranın hepsini kızın yanındaki komedine koydum. kapıdan çıkıp dünkü adamlarımı aradım

"Naptınız?" Dedim.

"............"

"Tamam 1 saat sonra okulun bodrumunda buluşalım" deyip kapattım .

Eve sürdüm arabamı. Eve geldiğimde annemlerin hala gelmediklerini gördüm. Odama çıkıp soğuk bir duşa girdim. Dolabımdan siyah tişört ve siyah pantolon çıkarıp üzerime geçirdim. Aşağı kata inip  Üzerime ceketimi alıp evden çıktım. Arabayı okula sürüdüm. Arabamı park edip bahçede olan  bizim  çocuklara selam verip işim var işareti yaptım. Onlarda tamam işareti yapı beni onayladılar. okulun bodrumuna girdiğimde çocukların gelmiş olduğunu gördüm. Elinde olan dosyayı bana doğru uzattı.

açıp içine baktım.

yaş:18

okulda burslu okuyor.

Dedesinin bir çiftliği var.ailesi dedesinin yanında çalışıyor.

1 kız kardeşi var.

yüzmeyi ve voleybol oynama da iyi. Okula bu yetenekleri ile girdiği düşünülüyor. Tabi birde okul bursluluk sınavların da tam puan yapmış.

yazıyordu.

"Peki nerede oturuyor?" diye sordum.

"Abi bilmiyoruz, takip ettik ama izini kaybettirdi. Bunları da okuldan öğrendik. Okul kayıtların da oturduğu ev bir apartman gözüküyor ama gidip baktık kimse tanımıyor" dedi


"Nasıl olur? Bir kızı bile takip edemiyorsunuz " dedim. Üçünü de yumruk atıp bodrumdan çıktım. Neyse şimdilik bunlarla idare edelim.

İLK OYUNUMUZ BAŞLASIN. Bakalım ne kadar bu okulda okumaya devam edeceksin?

YENİ BÖLÜM EN YAKIN ZAMANDA. Vote  ve yorum lüüüüüüüüüütfen





Instagram: dlmn_cr

visnelimelek

Artık duyuları buradanda takip edebilirsiniz





VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin