Bölüm 11

114K 4K 184
                                    

İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR:) MEYDADA JUST A DREAM ŞARKI ÖNERİSİ.ve bir süre bölüm yazamaya bilirim laptopun camı çatladı. Nasıl oldu derseniz bende bilmiyorum. Onu tamir ettirmeye götüreceğim. Onun için yeni bölümü erken yayınladım.

(Ufuk'un ağzından) 

Ona mavi boya dolu su balonunu attığım da üstüne bakıp etrafta gözlerini gezdirdi. Gözleri benimle kesiştiğinde  yüzünden şaşırmadığı anlaşılıyordu. 

" yumurta arttırdıktan ve 1 haftadır yaptığın oyun yüzünden yüzüme mi  ve voleybol oynama mı engelledikten sonra su balonuna mavi boya koyup yüzüme atmak mı" dedi. Tabi ki hayır bu sadece oyunu çok küçük bir demosu  asıl oyun hafta sonu olacak kampta  . 

"Hayır bu sadece bir demo " dedim. 

"Benimle uğraşmanın sebebi ne sana tokat atmam mı" diye sordu. 

 sorun tokat atması değil. Onun atması. Benim için hiç bir şey olan bir kızın bana tokat atması. Daha önce de tokat yemiştim. Tabi bundan kimsenin haberi yok . Aslında sorun o kızın attığı yerin attığı yere tokat atması ve aynı acıyı hissetmem. O acı bir türlü geçmiyor. Herkes bir kalple doğar ancak bazılarının kalbi yerinde kalırken bazılarının kalbini yerinden söküp atarlar. Bazılarının kalbi daha da bir erirken bazılarının kalbi buzlaşır soğur..İşte benim kalbim de öyle.  O kızdan sonra. Tabi başka bir neden de ona yaptığım oyunlardan eğlenmem ama sonrasında pişman olmam. 

"Hayır, tokat atman değil sorun, sorun senin nefes alman"dedim. Aslında sorun onun o kıza benzemesi. 

(Yeliz'in ağzından)

"Ne !" demek dökülmüştü dudaklarımdan. Ben ona bu kadar ne yapmış olabilirdim ki. Tamam korkmaya başladım. Aslında bu zamana kadar yaptıklarını çok kafaya takmamıştım. Zaten ben neyi taktım ki. O gün o çocuğun bana dediklerini de takmamıştım . Hemen aklıma gelen geçmişi kafamdan attım. Şuanda Ufuk'un karşısında bunları düşünmek hiçte hoş değildi. Sanki düşündüklerimi okuyormuş gibiydi çünkü yüzü.  

"Of çekil yeter be beni ezdiğin ben senin o sürdüklerinden değilim anladın mı?" diye ittirip hızla yürüyerek 1-2 adım kalmış olan lavaboya hızla ilerleyerek girdim. Çünkü ben on itmemiştim o kendisinin itilmesine izin vermişti ve her an kararından geri dönebilirdi. Lavaboya girdiğim de hemen suyu açıp elimi yüzümü yıkadım . Bu neydi böyle. Üzerim şıçramış boya lekelerini temizlemeye uğraşırken boyanın kırmızıya döndüğünü gördüm. Bu benim korkmam yol açtı. Açık mavi boya kan kırmızısı rengine nasıl döner. Bana dediği şey bu "sadece demo" neyin demosu. Cidden bu sefer çok korkmuştum. Ona baktığım da kötü biri olmadığını düşünüyordum. Arkadaşlarına davrandığı davranışlarını gördüğüm de iyi birisi olduğunu zannetmiştim.  Ondan korkuyordum Bunu ne kadar yalanlamak istesem de  çok korkuyordum. Ondan korkmamın en büyük sebebi . O çocuğu 5 yıl önce 8 sınıfta ki takıntılı çocuğu hatırlatıyor. Yüzümü tekrar yıkayıp peçeteyle kuruladım. Boya yüzümden çıkmıştı ama üzerimden çıkmamıştı. Giyinme odasına gidip dolaptan beden dersi için bulunan tişörtü alıp üstümdekileri çıkarıp tişörtü geçirdim. Odadan çıkıp sınıfa girdim. Ufuk'un sırasına baktığım oturuyordu ve bana gülümsüyordu ama bu masum bir gülümseme değildi bu fırtına çıkmadan önce esen rüzgar gibiydi. Güzel ama bir o kadar da korkutucu. 

"Yeliz, ne oldu üstüne?" diye sordu Selda sesi telaşlıydı. Haklı yüzümü yıkamaya gidiyorum ve dersin bitmesine 5 dk. kala geliyorum.

"Ufuk , boya attı" dedim.

"E boya attı diye bu kadar korkmuş olamazsın sana başka bir şey daha mı yaptı" diye sordu Aylin sesi kızgın çıkmıştı. Lafını bitirip Ufuk'a baktı . O kadar sinirlenmişti ki bir şey yapmasından korktum. 

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin