bölüm 27

50.9K 1.9K 111
                                    

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm mü yazdım. 2017 size huzur ve mutluluk getirsin. Beklentilerinizi alçak tutun ki büyük mutlulukların peşinde koşarken küçük mutlulukları yaşamayı unutmayın😊😊😊😊😚😚😚☺☺ Seviliyorsunuz.

(6 hafta SONRA)

(YELİZ'İN AĞZINDAN)

"Yeliz o tatile gitmeyeceksin ben senden 15 gün uzak kalamam!"

" 9 gün aşkım."

"ha 9 ha 15"

"Ufuk aşkım abartma istersen. Telefon denilen bir şey var. Hem ne diyeyim babama sevgilim izin vermiyor mu? Adam ilk kez heves etmiş tatil yapmaya. Hem ben de gitmek istiyorum. Uludağ'ı merak ediyorum. " 

"Yeliz , gitmeyceksin. Ben anlamam baba falan."

"Ufuk ben gidiyorum. Ailemden bahsederken saygılı bir tavır takındığında tekrar konuşabiliriz."  diyerek ayakladım oturduğum banktan. 4 hafta sonra 15 tatile girecektik. Babam bizim için Uludağ'da olan bir otelden rezervasyon yaptırmış ama Ufuk bu tatile gitmemi istemiyor. Ben de gitmek istiyordum ve ortak bir nokta bulamıyoruz. Aslında ortak bir nokta bulamayız. Ben o tatile gideceğim. 

"dur" dedi kolumdan tutup beni yerime oturturken.

"Pek sevgili babacığın hatta babacığımın işi yok mu?"

Babacığım kelimesine vurgu yapması beni gülümsetirken cevap verdin.

"Pek sevgili babacığımızın  zengin bir babası var aşkım ve onunla barıştı. Yani dedemin olan her şey  aynı zamanda babamın."

"Niye barışmışlar."

"Ufuk."

"Ne var Yeliz. Tama git."

"Gidicem zaten.

"Bu kadar inatçı olmak zorunda mısın."

"Evet aşkım" Dedim ve yağa kalktım.

"Ben gidiyorum Ufuk. Annemler eve gelmek üzeredelerdir." Annemele babam dedemin yanında akşam yemeğine kalmışlardı ama gelmek üzerelerdir. Saat baya geç olmuştu.

"Tamam ben bırakayım sokağa kadar "

"Tamam."

Eve geldiğimde kardeşimin elinde telefon koltuğun üstüne oturmuş kendi kendine konuştuğunu gördüm.

"Mal çocuk ne olacak. Yine o malla fotoğraf çekinmiş."

"Mallll! Benim sarmam daha güzeldi ama sen o aptalın kini beğendin. Sırf ben gıcık layım diye. Birde onun sarmasını paylaşıp beni etiketlemiş ya. Bir de "sarma böyle yapılır" yazmış."

"Berna ,kardeşim iyi misin?"

"İYİ değilim!"

"Ege beni deli diyor." diye ayağa kalkıp sinirden zıpladı.

"Naptı ki?"

"Ne mi yaptı. Biz her pazartesi yerli malı gibi bir şey yapıyoruz ya benim yaptığım her şeye laf söylüyor. Bizim sınıfta olan beni gıcık kaptığım kız vay ya hani."

"Kim o  nereden bileyim ben."

"Melis"

"EE" Dedim.

"İşte onunla ikimizde sarma yapmışız oysa ki sarmayı ben yapacaktım o pasta ama mal sarma sarmış . Birde kötü kocaman kocaman benim ki ince ince o gitti onun sarmasını beğendi benim kini beğenmedi. Herkes benimkini beğenirken o benim sarmama laf atıp onun sarmasını övdü. Birde sarma fotoğrafı atmış face'se ve beni ve Melis'i etiketlemiş. Bir de "Sarma böyle yapılır yazmış" aklınca bana gönderme yapıyor."

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin