(yorum ve vote ne kadar çok olursa bölüm gelir:) )
(SELDA'NIN AĞZINDAN)
Can'la sessiz bir yolculuk yapıyorduk. Ne ben ne o konuşuyordu. Araba durunca geldiğimiz yere baktım. Orman gibi bir yere gelmiştik. Can arabadan indi bende hemen arkasından indim.
"Evet dinliyorum.!" dedi Can . Karşımda kolları bağlı bir şekilde durmuş açıklama beklediğini gösteriyordu.
"Şey."
"Ney!"
Of o böyle bakarken açıklama yapmak biraz güç oluyordu.
"Bana öyle bakmasana.
"Nasıl bakmayayım." dedi Sertçe.
"İşte böyle suçlu gibi"dedim.
"O zaman sende anlat .
"Of tamam. Anlatıyorum. O mektubu ben yazdım o mala(Ömercan) vermek için ama vermedim. Veremedim. Seninle arka bahçede karşılaştığım gün vermeye karar vermiştim ama onu Banu ile öpüşürken gördüm bende vermekten vazgeçtim. Sonra ise unuttum mektubu Banu'nun eline nasıl geçmiş bilmiyorum ama işte geçmiş . Gitmiş Ömercan'a vermiş. ."
"Bitti mi?"
"Evet."
"Ne! inanmıyor musun bana Can!" diye bağırdım. İnanmıyor muydu Bu çocuk bana.
"Cevap versene." dedim ama o hiç istifini bozmayıp aynı şekilde durmaya devam etti.
"Can. Ben." dedim ve durdum. Durmasaydım ağlayacağım. Kendimi zor tutuyorum şuan.
"Ben SENİ SEVİYORUM!" dedim. yine bir tepki vermeyince gözümden bir damla yaş düştü.
Ona bakmayı kesip başımı eğdim ve gözümden bir damla daha yaş akmasına müsaade ettim ve tabi dİğerlerininde.
Birden belimden çekilmemle ne olduğunu anlamadım. Sonra ise dudağımda sert bir baskı. Dudağımdaki baskı yok olurken Can'ın sesi kulağımı doldurdu.
"Bir daha ağzından başka bir erkeğin adını duyarsam fena olur." Olanları anladığımda bu sefer mutluluktan aktı göz yaşlarım. Can akan göz yaşımı öpüp
"Bir daha bu gözlerden yaş akmayacak" dedi ve tekrar dudaklarıma kapandı. ama bu sefer sert değil yavaş yavaş öpüyordu.Benden ayrıldığında
"Seni seviyorum" dedim.
"Bende seni çok seviyorum." dedi ve gülümsedi.
"Seni seviyorum . " gamzesini öpüp
"Gülümsemeni gülümserken yanaklarında çıkan gazmelerini seviyorum"
"Sadece gamzelerimi mi?" dedi.
"Her şeyini seviyorum. "
(YELİZ'İN AĞZINDAN)
"of ne zaman çıkacaklar yarım saat oluyor"
"Bilmiyorum Yeliz." dedi Ufuk bıkkınlıkla. Müdür kavga ettiler diye Doğukan ,Yağız,Ceren ,Banu'yu odasına çağırmıştı. Bizi de içeri sokmamıştı. Tabi bu Filiz Teyze için geçerli değildi. Müdür Filiz teyzeye ne kadar girme dese de kadın dinlememiş girmişti. Tabi öncesinden müdürü de azarlamıştı. Kavga olurken neredeymiş falan diye.
"Aylin daha ne kadar bekleyeceğiz gidelim lütfen." Dedi Semih Aylin'e
"Hayır sen git gideceksen " dedi Aylin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...