Özel Bölüm 1 Yağız ve Ceren

36.2K 1.4K 55
                                    

Yağız ve Ceren'in bölümü olmadan olmazdı değil mi. Böyle özel bölümler zaman buldukça yazacağım ama sizin de bana destek olması gerekiyor ki canlarım bana ilham gelsin. O yüzden yorum ve vote.


medya da Çağatay akman ve yeni şarkısı ben beğendim sizinde beğenmeniz dileğiyle.

Karşımda dans eden çifte baktığımda yüzümde kocaman bir tebessüm oluyordu. En yakın arkadaşlarımdan biri Yeliz bugün evleniyordu. Bütün gözler Yeliz ve Ufuk'un üstündeydi. Mutlulukları gözlerinden okunuyordu onlarında.  Ufuk dans ettikleri şarkıyı Yeliz'e söylemeye başlayınca Yeliz'in kuzeninin kıskançlıkla onlara baktığını gördüm. Adı neydi hatırlamıyorum ama Yeliz'in onu sevmediğini bildiğim için aynı masada olduğumuz için biraz ona yaklaşıp

"Ne kadar mutlular değil mi? Birbirlerine o kadar çok yakışıyorlar ki."dedim. Bana o kıskançlıktan şekilden şekle giren suratı ile.

"Evet öyle."dedi sahte bir tebessüm ile. 

Aylin ve Selda çalan ikinci dans şarkısı ile sevgilileri tarafından dansa kaldırıldılar. Masa da şimdi o kız yani Yeliz'in kuzeni ve ben kalmıştım. Arkadaşlarıma baktığımda tatlı tatlı kıskanmadan edemiyordum. 

Abime bak insan kardeşini dansa kaldırır demi ama o ne yapıyor Ufuk'un kuzenlerinden biriyle dans ediyor. Bense anca otururum böyle :(  Dans eden çiftleri izlerken Dans edenlerin arasından Yağız'ı gördüm. Hayat denilen kızla dans ediyordu. Bu kadar da olamaz ya! Ağlamak üzereyim şuan . Hayat'ın burada ne işi var? Yoksa çıkmaya başladılar Yağız ile. Tam ayağa kalkmıştım ki biriyle  çarpıştım ve tam yere düşecekken belime sarılan eller ile sertçe beni tutan kişinin göğsüne yapıştım. Gözlerimden bir damla yaş akarken kafamı kaldırıp beni tutan kişiye baktım. 

Bakmamla Zümrüt yeşili gözlerle karşılaşmam bir oldu. kendimi hemen toparlayıp hemen ondan uzaklaştım ve ellerini çekmesi ile yanından geçip gittim. Çalan hareketli şarkı ile ışıklar kapatılırken ağladığımı kimse görmüyordu. Kendime kızıyorum. Niye ağlıyorum ben ! Salonun bahçesine çıkıp kendimi karanlık tarafta kalan ağacın altına attım.  Kendimi toparlamam lazım. Arkadaşım evleniyor ! Yeliz beni ortalıklarda göremezse merak eder ve gittiğimi düşünürse üzülür onu bu mutlu gününde üzmeye hakkım yok.

Makyajım kesin bozulmuştu. Ağacın altından kalkıp yüzümü önüme eğdim . Kimseye görünmeden çantamı alıp lavaboya gitmem lazım.

Kafam eğik olduğu için yine birine çarptım ama bu sefer direk çarptığım kişinin göğsüne yapışmıştım. Pardon yapıştırılmıştım. 

Mecbur kafamı kaldırdım ve Bu sefer tanıdık ama buz gibi bakan Mavi gözlerle karşılaştım.

Benim bu halimi görünce bana buz gibi bakmayı kesti.

"Niye ağladın?"diye sordu. Birde soruyor mu ya? Hala fazla yakın olduğumuzu anlayınca ondan uzaklaştım. Ellerini de ellerim ile ittirdim. Bu eller Hayat denilen kızın belindeydi ve şimdi bana dokunuyorlardı.

"Sana ne . Sanki çok umurundayım. Git sen Hayatcığının yanına!" diye bağırıp yanından geçip yürümeye başladım. Bir iki adım atmıştım ki bileğimden tutup beni kendine döndürdü.

"Ceren."dedi. 

"Ne!"dedim.

"Niye böyle davranıyorsun?" Ona şaşkınca baktım.Daha sonra bu şaşkınlık sinire döndü. O kadar sinir olmuştum ki.

"Sence neden!"diye bağırdım. Herkes salonda ve yüksek müzikten dolayı kimse benim sesimi duymuyordu. Ortalıkta da kimse yoktu zaten.

Soruma cevap vermedi bende bileğimi ondan çekip kurtardım ve salona doğru yol aldım.

VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin