(Aylin'in ağzından)
Yeliz' le neredeyse 10 dk yoldayız. Yeliz hala ben onun arabaya nasıl birdirdiysem o pozisyonda oturuyor. Bu yaşadıklarına hiç bir tepki vermiyor nefes almaktan başka. üstü başı un ve yumurta olmuştu. . Onu bizim eve götürüyordum. Ben yola bakarken bir hıçkırık koptu. Yeliz'e baktığım da hıçkırığını gizlemek için ağzını kapattığını gördüm ama kapasa da nafileydi. Çünkü hıçkırıkları giderek büyüyordu. Gözlerinden ardı ardına yaşlar akmaya başladı. Bizim eve geldiğimiz için bahçeye arabayı park ettim. Biraz içini akıtmasını bekledim. Ne kadar bekledim bilmiyorum ama hıçkırıkları azalınca arabadan inip onun kapısını açıp " Hadi üstünü başını temizleyelim" dedim. Kolundan tutup inmesine yardım ettim. Annemler işte ve şans eseri hizmetçilerin izinli olması benim lehimeydi. Cebimden anahtarı alıp kapıyı açtım. Yeliz'in geçmesi için kenara çekildim. O geçince onu yönlendirerek odama çıkarttım. Duşa ayarlayıp girmesini işaret ederken banyoya yönlendirdim. Banyoya girerken bile sessiz hıçkırıklarına devam ediyordu. O banyoya girdikten tahminimce aynı beden olduğumuzu farz ederek beyaz iç çamaşırlarımı ve siyah eşofman, üstüne ise havalar Ekim ayında olmamıza rağmen hala sıcak olduğu için siyah tişörtümü çıkarıp yatağın üstüne bıraktım.
Yeliz'e seslenip "Canım ben aşağıdayım orada mor bornoz var ,o temiz ayrıca giymen için temiz kıyafetler bıraktım hadi ben çıktım" dedim.
Aşağı indiğim de sabah kahvaltı yapmadığım aklıma geldi. Bir de sabah sabah bu kadar olay olunca. Hala Banu kaşarının yaptıkları aklıma gelince deliriyorum. Dolaptan çıkardığım su bardağını masaya öyle sert bırakmışım ki çıkan sesten ancak bunu fark ettim. Tabi insanın sinirlenmemesi mümkün değil. O kıza yaptıkları. Bunu biliyorum sırf Ufuk'un gözüne girebilmek için yaptı. Bir de tabi Yeliz burslu olunca biliyor başının yanmayacağını. Ama benim anlamadığım Yeliz'in neden ses çıkarmadığı Yeliz 'i şurada 2 günlük tanısam da O ufuğa bu güne kadar ilk tokat atmış kız birde bir kere değil 2 kere . O kızı da kolaylıkla dövebilirdi. Bunları düşünürken hazırladığım sofraya bir göz attım. Sonra ben çay içmiyor olabilirim ama Yeliz içer diye çay suyu koydum ketila çay yapmak için. Tabi ben çay yapmaktan kastım poşet çayı çay bardağına koyup üstüne ketıldaki suyu boşaltmak. poşet çayı bardağa koyduktan sonra Yeliz'i beklemek için salona geçtim. Ama ben tam oturacakken Yeliz'in yanıma gelmiş olduğumu gördüm. Yüzüne baktığım da artık ağlamadığını gördüm. Bu bende gülümseme isteği uyandırdı. Sonra kıyafetlerine baktığımda kıyafetlerin ona tam olduğunu gördüm ve bu beni tekrar gülümsetti.
"İyi misin?" diyerek sorulabilecek en saçma soruyu yönelterek geri zekalı olduğumu ispatlamış oldum. Kız iyidir tabi kafasına yumurta yedi nasıl iyi olmasın ki.
"Teşekkür ederim." diyerek benim sorumu duymamış gibi yaptı. Valla en iyisini yaptı.
"Bütün bu yaptıkların için teşekkür ederim ama artık ben gideyim, yarın bu kıyafetlerini yıkayıp geri getiririm" dedi
"AA ne gitmesi ben kahvaltı yapmamıştım onun için bir şeyler hazırladım . Hatta çay içersin diye çay da yaptım." dedim .
"Yeterince rahatsızlık verdim. Ben artık gideyim"
"aa olmaz hiç bir yere gidemezsin" diyerek masaya doğru yönlendirdim.
"Ayrıca sen bana rahatsızlık vermezsin. O ufuk' a tokat attıktan sonra" diyerek ister istemez tekrar Ufuk'un 2.ciye tokat yediği sahne geldi gözüme ve kahkaha koyverdim. Donmuş gibi eli yüzünde olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu. Ama Yeliz'e baktığımda aynı durumda olmadığımızı gördüm. Acaba o kaşara neden karşılık vermediğimi sorsam . Bu düşünceyi hemen kafamdan sonra sorulacaklar listesine ekledim. Kızın tekrar o olayı hatırlamasını istemiyorum.Yeliz'in olayı unutması için sanki bu olaylar hiç yaşanmamış gibi yapmaya karar verdim.
"E çay içer misin?" diye sordum. O da kafasıyla içerim anlamında onayladı.Bende kaynamış olan suyu bardağa boşalttım. Kendime dolaptan meyve suyu çıkarıp bardağa koydum. İkimizin de bardaklarını elime alıp Yeliz'in önüne çayını koyup kendi sandalyeme oturdum. Yeliz bardağı alıp bir yudum içti. Tam ona masadakilerden de yemesini söyleyecektim ki bir telefon sesi duyuldu. Ama bu benim telefonumun sesi değildi. Yeliz masadan kalkıp çantasından telefonunu aldı. Demek ki çalan Yeliz'in telefonuymuş. Yeliz ekranda yazan kişiye bakıp direk kulağına götürdü telefonunu.
"ALO"
"Ne!"
"Tamam hemen geliyorum" deyip kapattı.
Daha ben ne olduğunu anlamadan
"Aylin her şey için sağol. Yarın kıyafetlerini getiririm." deyip kapıdan çıktı. Bense arkasından
"Bir şey değil, kıyafetlerini de getirmene gerek yok!"diye bağırdım ama duyduğuna çok emin değilim.
İçimden acaba kötü bir telefon mu aldı? diye düşünmeden edemedim. Ama ne demişler iyi düşün iyi olsun.Belki annesi aradı. Yeliz gidince fark ettim de Yeliz' e kanım ısındı. Benim kanım kimseye kolay kolay ısınmaz . Okulda herkesle konuşabilirim ama sıkı fıkı olduğum tek Selda vardır.Ne tuhaftır ki Selda'ya hissettiğim duyguların aynısını Yeliz'e de hissediyorum ve ilerde çok iyi arkadaş olacakmışız gibi geliyor. Bunları boş verip yarım kalmış kahvaltıma döndüm.
(UFUK'UN AĞZINDAN)
Sabah uyandığım da yanımda bir kız olduğunu gördüm. Dün olanları hatırlamaya uğraştığımda Yeliz'in bana bakışları geldi ve sonra kafa dağıtmaya geldiğim. Bu kızda benim kafamı dağıtmaya yardımcı olan faişe. Yanından kalkıp üstümü giyindim.Her zaman yaptığım gibi cebimde olan paranın hepsini komodinin üstüne bırakıp odadan ayrıldım . Arabama atlayıp eve sürdüm. Eve geldiğim de annemin salonda oturmuş babamla çay içtiklerini gördüm. Onlara hiç bir şey demeden
yukarı odama çıktım. Üstümdekileri çıkarıp kısa bir duşa girdim. Duştan çıkıp üzerime siyah tişört siyah pantolon ve deri ceketimi geçirdim. Aşağı kata inip okula gitmek için kapıdan çıkacaktım ki ;
"Nereye böyle?" diyerek babamın otoriter sesi beni durdu.
"okula" diyerek cevap verdim.
"Şirkette işler var , okulu zaten bitmesine bir kaç saat vardır." dedi.
"Tamam o zaman ben şirkete geçiyorum" diyerek şirkete gittim. Belki de okuldan uzaklaşmak benim için daha iyi olur.
1 HAFTA SONRA
Şirketteki işler dolayısıyla bir haftadır okula gitmiyorum. Bu gün ise şirkette yapılacak iş olmadığı için okula yarım kalmış intikamımı almaya gidiyorum. Okula gitmesem de Yeliz'in neler yaptığını takip ettirdim. Genellikle öğlen araları voleybol takımının çalışmalarına katılıyormuş. Okul bitişinde ise okulda kalıp havuzda yüzüyormuş. Bir de Aylin'le ve Selda'yla takılıyormuş. Yüzerken Aylinler yanında olmuyormuş. Onların Yeliz yüzerken olmaması çok işime yarayacak. Bekle bakalım Yeliz hala intikamımı almadım. Seni bu okula ayak bastığına bana tokat attığına pişman edeceğim. Bakalım Bu gün yüzerken başına ne gelecek.
Diğer bölüm Yeliz'in ağzından olacak
Instagram: dlmn_cr
visnelimelek
Artık duyuları buradanda takip edebilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VElİAHT MAFYA (Tamamlandı)
Teen FictionÇarptığım beden yere düşecekken refleks olarak onu tuttum . Kimi tuttuğuma baktığımda bir kız olduğunu gördüm. Onun dengesini sağlayıp hemen ellerimi çektim. kızı baştan aşağı süzdüğümde Çok güzel bir kız olduğu hemen anlaşılıyordu . Bana şaşkın şaş...