Cap.4- Durere

24.6K 750 65
                                    

                       Cap.4- Dezvirginata Virgina

Priveam uimita cearsaful, parca vedeam o stafie, si era cam aceasi chestie, aproape. Un sunet m-a intrerupt. Era telefonul meu. Cobor inca in transa scarile si raspund la telefon. Era Clary.

-Da? spun eu.

-Neata, aiurito, ce faci?

-B... bine, balmajesc eu.

-Ce ai? Vorbesti de parca ai fi vazut o stafie.

-N... nimic.

-Samy, tu ai ceva...

-Nu am nimic.

-Bine, pa.

Si mi-a inchis. Nu prea am bagat de seama. Inca eram influentata de reaparitia cearsafului. Ma intorc la mine in dormitor. Cearsaful patat de sange era inca acolo. Am atins pata, iar deodata m-a ars ceva la gat. Mi-am atins gatul, si am descoperit ca inca purtam rubinul rosu in forma de lacramioara. M-am holbat la el, si am incercat sa-mi amintesc de cate nopti nu l-am dat jos. Parca de...

Ding-dong, s-a auzit soneria de la intrare. Probabil ca sunt slujnicii. Cobor scarile cu privirea abatuta si deschid usa. In fata mea era Clary, in pantaloni de pijama scurti si un tricou scurt deasupra buricului cu un imprimeu de ursulet. In spatele ei era masivul sau bodyguard, Karl.

-Ce s-a intamplat? intreb eu.

Ea avea o fata grava. A intrat fara ca eu sa o invit, si bineinteles ca la fel a facut si Karl. Ma uit la spatele lor in timp ce inaitau spre living. Inchid usa de la intrare si ma duc dupa ei. Ei erau in picioarele, in spatele unei sofa albe. Clary se intoarse spre mine. Imi arunca o privire cum ca avea sa-mi transmita ceva grav. Apoi isi indrepta atentia spre Karl.

-Karl, du-te te rog in bucatarie si lasa-ne singure.

El nu comenta nimic. Dar m-am gandit ca nu avea ce face in bucatarie.

-Karl, iti place lectura? l-am intrebat in timp ce deja se retragea. El se intoarse spre mine si-mi zise.

-Da.

-Avem o biblioteca mare, ai putea sa te refugiezi acolo.

-M-as bucura mai mult sa stau in biblioteca decat in bucatarie.

-Atunci vino dupa mine.

L-am condus spre marea sala de biblioteca, l-am poftit inauntru si m-am asigurat ca am inchis bine usa, inainte sa ma intorc in living.

-Ce s-a intamplat, Clary? intreb eu in timp ce ea era ingandurata si privea spre geam.

Se intoarse spre mine si imi zise:

-Nu ce s-a intamplat cu mine. Ce s-a intamplat cu tine?

Cand am auzit am crezut pentru o secunda ca a descoperit ce s-a intamplat de fapt.

-Nimic, de ce ar fi trebuit sa se intample ceva? intreb eu.

-Pentru ca te comporti ciudat.

-Ce vrei sa spui?

-Nu stiu, de vreo cateva zile te comporti bizar. Cam dupa noaptea in care am fost in club, apoi am dat petrecerea de la mine de acasa si ai inceput sa te comporti bizar.

Atingerea DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum