Cap.31- Uzurpatoarea
Mergem in camera. Tacem amandoi. E liniste. Intra in camera. Intru si eu. Ne uitam la pat. Se intoarce si ma priveste in ochi. Inchid usa cu piciorul. Hai sa ne jucam!
Imi desfac jacheta care plesnete practic pe mine. Isi arunca jacheta si tricoul de pe el. Se lipeste de mine cu disperare. Isi uneste buzele cu ale mele. Ne sarutam sucafator de repede. Imi pun mainile peste tot pe spatele lui. Ma impinge in spate. Isi desface cureaua, apoi lasa dramatic slitul in jos, ranjindu-mi strengar.
Deci facem din astea, da? Bine. Ma intorc pe calcaie si merg spre baie. Am grija sa vada ca im desfaceam sutienul. Intru in baie si ii arunc sutienul. Il prinde din aer. Vine in tocul usii. Eu eram sprijinita de cada, zambindu-i cu buzele putin intredeschise. Il privesc pe sub ochi. Pieptul imi era gol. Se joaca in tocul usii cu sutienul, avea slitul si cureaua desfacuta.
Simt cum ma inrosesc in obraji si ridic capul sus. Ii fac semn cu degetul aratator sa vina la mine. Incepe sa vina, cand sa mai aiba putin, plec invartindu-ma. Ma prinde de talie si imi lipeste spatele de pieptul lui. Ne uitam in oglinda. Aveam parul blond si ciufulit in cap, aveam un aer de femeie dependenta de el, el in schimb parea prea sinistru, serios si macabru.
Isi pune mainile pe sanii mei. Credeam ca vrea sa-i mangaie, dar in loc de asta ii strange. Vad in oglinda ca inchide ochii, apoi isi lasa capul intre curbura dintre gat si umar. Imi inspira parfumul, strange sanii si mai tare, imi musc buza de jos.
Continua sa stranga, respiratia mi se taie, sangele imi navaleste in gura cand mi-am spart buza. Imi pun mainile pe ale lui si strang si eu. Ii dau capul pe spate si inchid ochii. Incerc sa respir pe gura. Nu simteam aerul. Simteam toate semnele amandurora ca ne trebuia o reuniune imediata si ca daca mai asteptam aveam sa ne omoram reciproc cu atingeri insuportabil de fierbinti.
Ma intoarce atat de brusc apucandu-ma de par. Respira peste buzele mele. Se uita in ochii mei. Ma strange si mai tare de par, cu mana stanga ma lipeste de el. Sanii grei imi sunt lipiti de pectoralii lui. Ma mai priveste o data inainte sa clipesc, apoi ma saruta.
In noaptea asta vreau fapte, nu declaratii.
Ma ia in camera pe sus. Ma tranteste in pat. Imi apuca tocul cizmelor albe de lac. Nu aveau fermoar, le trage si le arunca in spatele lui. Se apleaca peste mine ca sa ajunga la nasturele pantalonilor de piele. Isi baga mana pe dupa betelie si trage salbatic de ei in sus, ridicandu-mi si mie abdomenul.
Rupe nasturele si fermoarul. Trage furios pantalonul de pe mine. Ridica din spranceana cand vede chilotii dantelati.
-Alb, nu prea e culoarea ta, zice meditand.
Ii trage si pe aia de pe mine. Imi face cu ochiul, gen acum-e-mai-bine.
Isi arunca ghetele si ciorapii. Ma apuc si rad sadica, in mijlocul patului, intinsa pe spate, cu piciorul unul peste altu. Isi lasa panatalonii in jos. Ridic un picior in sus. Isi da boxerii jos. Rad cu si mai multa pofta.
Imi duc unghia la gura. Ma priveste ca o felina ce vrea sa-si inhate prada. Se apleaca spre pat, imi mangaie incet glezna piciorului. Il privesc pe sub gene, cu unghia pe dinti. Respir incet. Si ma ia brusc de glezna tragandu-ma spre el.
Ma ia de par si ma ridica de pe pat. Ma impinge spre perete. Continui sa rad cu o pofta si mai sporita. Imi place joaca de la 2 dimineata. Vine spre mine. Imi striveste buzele intr-un sarut salbatic. Imi pun mainile dupa ceafa lui si ma lipesc cu totul de el.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Fiksi Umum„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...