LA MULTI ANI, AD! 25 MAI 2013-25 MAI 2014
Cap.39- Examenele
-Ah, capul meu! Ma plang de dimineata.
-Se pare ca cineva are o mahmureala, aud un glas cristalin care imi gadila auzul.
-Esti aici, sesizez cautandu-l in pat printre asternuturi.
-Doar nu voiai sa te parasesc a doua zi de dimineata, nu? Vine raspunsul suav, gasindu-mi mana cautatoare si mangaind-o.
-Cat e ceasul?
-Nu intreba.
-Nu intreb.
-Ti-e foame?
-De lup.
-Cred si eu. Cand ne-am intors ai varsat tot.
-Am vomitat? Intreb sprijinindu-ma de coate.
-Whisky, stroh, bere, energizante peste cinci, cipsuri, ciocolata, inghetata, pizza, vata pe bat. Ai o poza mancand si band din toate.
-Abia astept sa vad pozele, zic bagandu-mi mana in par, care era sarma.
-O sa comand micul-dejun.
-Eu am nevoie de o baie si apa de gura. Cred ca duhnesc, n-am mai facut o bauta asa de vreun an, zic dand patura la o parte.
Eram in boxerii din dantela neagra si sutienul negru. Si cam atat.
-Stii, acum ca le-am privit mai bine, incep sa-mi placa foarte mult tatuajele tale, zice trecand foarte delicat degetul peste bratara tatuata de spini de pe abdomen.
-Serios? Il intreb incantata.
-De fapt, ma intriga. Ce simbolizeaza? Intreaba intinzand mana pe toata burta mea plata.
-Vei afla. Intr-o zi, ii spun sprijinindu-ma in cot si sarutandu-l pe buze.
-Acum la baie, eu am facut deja una.
-De-aia eram eu asa linistita. Mirosul tau de levantica ma tinea in transa, zic incepand sa rad, dar renunt cand durerea de cap ma sageteaza.
-Ce zici daca pui o lenjerie asemanatoare? Spune jucandu-se cu tivul boxerilor.
-Alb sau negru?
-Stii ca prefer negru.
-Te testam. Ai reusit multe in noua luni de zile, Adam. Ai incercat sa ma faci una de-a ta. Sa fim aceasi persoana din toate punctele de vedere. Sa ma faci sa vreau ce vrei tu.
-Un lucru nu am reusit, dar nici nu vreau, raspunde punandu-si mana rece pe gatul meu.
-Care?
-Sa te fac sa renunti la micul-dejun de dimineata. E o adevarata pacoste sa am grija de el.
-La ala nu renunt, desi a inceput sa-mi placa putintel cafeaua ta neagra si amara.
-Cand pui tu buzele pe ea, cafeaua mea devine dulce-amaruie.
-Eu sunt amara?
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Ficción General„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...