Cap.12- Fuga
Am ramas blocata cateva secunde. Mi-au spus acum o saptamana ca se intorc abia peste cateva luni si acum, brusc, au reaparut in tara? De ce? Asta nu are sens.-Pai... ma chinuiesc eu sa zic ceva. Pai parca era vorba sa va intoarceti peste cateva luni. S-a intamplat ceva?
Clary, Karl si Adam se uitau cand la mine, cand unii la altii. Ii spusesem prietenei mele ce-mi spusesera parintii mei, iar acum eram cu totii in dilema. Venirea lor aici ne-ar strica toate planurile.
-Nu, scumpo. Doar ca, ei bine, cred ca ar trebui sa vii acasa. Trebuie sa discutam, imi raspunse mama.
Acopar telefonul cu mana si le spun celor trei ca s-au intors in tara si mama ma cheama acasa. Adam inschimb mi-a spus sa-i chem pe ei aici.
-Mama...
-Da, Samy?
-Cred ca mai bine ati veni voi aici, la Clary acasa. Trebuie sa discutam.
-Da, tocmai de-aia si trebuie sa vii acasa. Haide, te asteptam.
-Cu tot respectul, mama. Va rog pe amandoi sa veniti aici, la Clary acasa. Va rog.
Mama sovai cateva clipe. Nu ii statea deloc in caracter ca deciziile sau vorbele sa-i fie puse la indoiala nici macar o clipita. Am fost crescuta de ei ca fiind un copil foarte ascultator si vesel. Am avut un colectiv linistit. Am fost invatata sa-mi respect pana la sange parintii si sa nu le intorc vorbele. Acum insa era un caz de forta majora. Iar mama mea trebuia sa inteleaga. Sper sa inteleaga.
-Bine. Ajungem in cateva minute.Apel terminat.
-Deci? intreba Clary care se ridicase din poala lui Karl.
-Ajung in cinci minute, raspund eu.
-Dar de ce s-au intors? intreba iar.
-Habar n-am. Insa cred ca este ceva grav de au hotarat sa se intoarca asa de repede. Tata nu-si abandoneaza afacerile cu una, cu doua.
-Este mult mai bine ca au venit. Au de dat multe raspunsuri, zise Adam care se aseza pe fotoliul din fata mea.
-Da, poate ca ai dreptate, aprob eu. Insa fara nici o vorba despre Amazon. Clar? Toti trei incuviintara din cap.
-Pai si ce-i intrebam? zise Karl. ''Hei, Samantha este fata voastra adevarata? Sunteti vanatori de rasa pura? Daca da, de ce v-ati ascuns tot timpul asta? Daca nu, de unde o aveti pe Samantha?'' Pare absurd.
-Toata povestea este absurda, zic eu.
-Asta-i adevarat! aud un glas binecunoscut.
In pragul usii duble a livingului, statea mama. Iar imediat in dreapta ei, isi facu aparitia si tata. Amandoi erau intruchiparea perfecta a elegantei, punctualitatii si lucrurilor puse la punct.
Mama- bruneta, cu parul ei lung si revarsat in carlionti pana la fund. Cu ochii ei verzi ca frunzele copacilor. Cu buzele carnoase si rosiatice. In tinuta ei bine pusa la punct, dintr-o fusta cu despicatura pe picior si un sacou cu maneci 3 sferturi, incaltata cu pantofi inalti cu toc cui. Si cu prestanta ei de femeie stapana pe sine. Arata mortal, nu alta.
Tata- saten inchis, cu parul scurt si matasos. Cu ochii albastrii senini, dar care emanau multa stapanire pe sine si pometii proeminenti. Ibracat costumul lui alb la patru ace si cu o camasa de matase albastru inchis care ii evidentia ochii senini. Emana o prestanta de conducator inascut.
Cand ii vad ma ridic automat in picioare. Strictetea a ramas inca in picioare. Cei trei prieteni ai mei s-au ridicat si ei. Mama, cu silueta ei zvelta, coboara singura treapta care despartea livingul de hol si pasi inauntru. Tata, cu o mana in buzunar drept al pantalonului paseste si el alaturi de ea. Amandoi pareau impreuna de-a dreptul invincibili. Nu stiu cum sa ma exprim. Ies dintre masa, canapele si fotolii si merg in intampinarea lor.
-Mama! zic si imi inclin capul spre ea respectuos cand ajunge in fata mea. Tata! il salut si pe el cu capul.
-Buna, pustoaico! zise el, apucandu-mi capul cu mana stangasi sarutandu-ma pe frunte.
-Buna, scumpa mea! imi zise mama, luandu-ma strans intr-o imbratisare.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Fiction générale„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...