Cap.41- Printul Iadului

6.3K 343 27
                                    

                            Cap.41- Printul Iadului

                                                      1

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

-Hihihihihihi!

-Ajutoooooor!

-Rawwwwwr!

-SSSSSST!

-Ce zici de un targ?

-Vei fi cea mai frumoasa din lume.

-Iti garantez ca vei mai popular ca Michael Jackson daca batem palma.

-20 de ani de fericire pe pamant, in schimbul a 200 de ani in Iad, accepti targul?

-Eu sunt Dumnezeu.

-Eu nu mint niciodata.

-Sunt un inger, vin din Rai. Vrei sa te intorci cu mine, nu vreau sa merg singur.

-AAAAAAAA!

-Hihihihihi.

-Ajutoooor!

-Rawwwwr!

-SSSSST!

Si sunetele se repetau, inebunindu-ma complet.

Eram in intuneric. Mirosea hidos, duhoarea imi irita pana si ochii. In aer se simtea izul minciunii, sangelui si mortii.

M-am ridicat bajbaitor in picioare. Abia respiram si cand inspiram simteam ca nici nu trageam aer in plamani. Era naduseala mare si o caldura insuportabila.

-Ce zici de un targ? Aud in spatele meu.

Ma intorc repede. In intuneric, a aparut ca un fel de proiectie din ceata densa si rosie imaginea unor doi barbati.

-Vei fi cea mai frumoasa din lume, aud in stanga mea.

Vedeam sus, tot in intuneric ceata rosie si o imagine ce reflecta o femeie imposibil de frumoasa si o femeie urata.

-Iti garantez ca vei fi mai popular ca Michael Jackson.

Vocea venise din spatele meu. Imaginea reflecta un barbat scund, care ii vorbea unui adolescent cu acnee.

-20 de ani de fericire pe pamant, in schimbul a 200 de ani in Iad, accepti targul?

O femeie intrebase un barbat batran, care parea posac.

-Eu sunt Dumnezeu! A zis un barbat in haine zdrenturoase si cu barba murdara, catre o gloata de oameni.

-Eu nu mint niciodata, era o femeie zambind periculos.

-Sunt un inger, vin din Rai. Vrei sa te intorci cu mine, nu vreau sa merg singur.

Imaginea reflecta un mic copil inocent care intreba o batrana femeie.

Imaginile in ceata rosie se suprapuneau, vocile deveneau tot mai tari. Auzeam sunete de serpi, tipete umane, zgomote de lanturi, adulmecari de ogari.

Eram in Iad.

                                                      2

Atingerea DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum