Cap.16- Ostatica
-Sper ca ai un motiv tare intemeiat de m-ai trezit in halul asta! zic printre dinti si-i arunc mamei o privire ucigasa cand ma trezesc uda leoarca de apa rece.
-Iar eu, domnisoara, zise mama cu aere de mare doamna, sper ca ai un motiv tare intemeiat de esti inca in pat la ora asta!
-Vrei motiv? Vrei motiv?! zic ridicandu-ma in picioare pe saltea si privindu-i pe toti de la inaltime. Imi las capul in jos spre ei si-i privesc amenintator.
-Ei bine, ia ascultati voi aici. De mai bine de o saptamana si jumatate, eu mai mult de 3 ore pe noapte nu dorm. Stiti de ce? Pentru ca ma culc numai la 12 noaptea si sunt trezita de Monstru la 3 dimineata. Iar de cand a disparut Monstrul stau cu voi la detalii si taclale pana la 4 dimineata si ma trezesc la nu stiu ce ora ca aveti voi nu stiu ce treaba. Daca nu e ala, sunteti voi. Sefii fundului. Ce dracu' tre' sa fac si eu ca sa dorm o noapte intreaga, huh? Sa fac matanii? Sa ma inchin la voi? Sa cersec cateva ore libere din programul vostru incarcat? Ce trebuie sa fac?
-Samantha, noi... zise Clary.
-Voi... Voi ce? urlu eu. Voi veti fii bagati cat de curand in ceva daca nu va duce-ti dracului sa ma lasati in pace!
-Samantha Lancelot! Ce limbaj e asta? urla tata.
-Limbajul meu! Nu-ti convine, pa!
-Cum inraznesti? incerca mama sa vorbeasca.-Lasati-o, zise Adam. I-o fi venit ciclul.
-Mi-e somn si sunt obosita si sunt degerata de frig, continui fara sa-l bag in seama. Am draci! Prostilor! Sunteti o adunatura de prosti handicapati! urlu cat ma tin plamanii, ceea ce se aude in toata casa cu tot cu usi antifonate.
-Si tu stii ce esti? intreaba Adam venind in fata mea, langa pat si privind in sus spre mine. Esti o somnambula crizata! Ia hai sa te racorim putin! Zice apucandu-ma dupa genunchi si punandu-ma pe umarul lui. Parul imi atarna pe podea. Il loveam cu pumnii in spate. Matahala asta masiva de muschi nu s-ar clinti nici daca ar vedea un tanc ca vine spre el. Ma duce in baie, da drumul la apa din cabina de dus si ma baga acolo.Mi se alatura imbracat. Eu numai in lenjerie intima din dantela albastra. Ce sa zic... Se apropie din ce in ce mai mult. Buzele lui pline par atat de senzuale. Picaturile de apa se prelingeau pe fata lui. Sangele din nas s-a scurs odata cu apa. Si se apropia din ce in ce mai mult. Pana cand...
-Ce faceti voi doi aici? intreaba tata.
-As vrea sa ma f..., dar nu ma lasi, marmai Adam in barba.
-Sunt de acord, ii soptesc eu la ureche, apoi ies din cabina de dus.
Tata pleaca si el, apoi am ramas singura in camera.
-Voiam sa-ti zic ceva, aud vocea lui Adam.
Intorc capul si il vad in tocul usii din baie. El imi vedea spatele gol. M-am intorsc spre sifonier si am luat doar un tricou negru pe mine si o pereche de pantaloni scurti negrii. Dupa ce ma imbrac ma intorc spre el.
-Ce e? il intreb rece si ma duc spre oglinda de toaleta, apoi ma asez pe micul taburet din fata ei. Iau peria in mana si incep sa-mi pieptam nervoasa parul.Inca eram suparata pe el din cauza ultimei noastre certi.
-Monstrul va incerca sa te rapeasca.
-De unde stii?
-Pentru ca stiu.
-Si cand o va face.
-Asta nu stiu. Stiu doar ca va incerca.
-Si de ce vrea sa ma rapeasca? zic lasand peria jos si luand o crema de fata.
-Pentru ca te vrea pe un teriotoriu ales de el. Nu de noi. Deci stai numai in casa. Nu pleci nicaieri.
-Am inteles. Altceva? zic dandu-mi cu crema pe fata.
-Nimic. Sa fii atenta la lectiile lui Clary.
-Voi fi, ii raspund sec.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Fiksi Umum„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...