Cap.42- Padurea Moarta
-Tu cine dracu'mai esti!
Descaleca monstruozitatea de animal cu aripi de dragon si coada de sarpe. Nici macar nu m-a socat faptul ca printul era dezbracat de tot si s-a lasat in genunchi in fata mea.
-Urmeaza-ma, Stapana! spune cu capul plecat.
-Ce!
-Regele meu m-a trimis dupa tine. Te vrea in siguranta.
-Cine esti tu! Si cine e regele tau!
-Sunt sigur ca ma cunosti. Sunt unul dintrei Cei 7 Printi si Iadului. Cat despre regele meu, stii foarte bine cine este.
-Krasimra, soptesc pentru mine.
Bestia a racnit si s-a ridicat pe picioarele din spate.
-Drasnake, calmeaza-te. Nu cumva sa ranesti Majestatea, spune Astaroth ridicandu-se in picioare ca sa-si domoleasca bestia.
-Ce vrea de la mine?
-Sa fii in siguranta. M-a trimis inca dinainte sa vii aici.
-Dar de ce?
Astaroth, Printul Iadului, parea ca incepe sa-si piarda rabdarea.
-Stii foarte bine, tanara vanatoare, ca aici salasuiesc cele mai hidoase creaturi ale lumii, cat si ale Iadului.
-Nu am nevoie de lectii de la tine! Si de unde stiu eu ca el este chiar stapanul tau?
-Nu stii. Trebuie doar sa ai incredere in mine.
-In tine? Pana la urma, nu esti decat un sclav aici!
-Vanatoareo! tipa Astaroth monstruos de tare, repezindu-se la mine cu o viteza de demon si furios din cale-afara. Eu nu sunt servitorii tai din lumea ta. Am fost trimis sa te escortez pana la rege. Insa daca vreau, te pot abandona intr-o secunda mancatorilor de suflete ratacite, zice incepand sa-mi dea ocol. Sau mai rau, Ogarilor Iadului care sa te sfasie pana la maduva oaselor. As putea sa te pun in lanturi, atarnata, cu carlige in piele si sa trag de ele pana ti se dezlipeste scalpul si ramai doar in tesutul negru uman.
-Ce pacat, zic smucindu-ma de langa el. Dar nu o sa ai ocazia sa ma paraseti tu pe mine aici. Si stii de ce? ii zic cu dispret privindu-l pe sub ochi, caci era mult mai inalt. Pentru ca eu aleg sa merg fara tine.
Ma priveste o secunda, scrutandu-ma din cap pana in picioare.
-Dupa cum ti-e voia, Printesa! zice incalecand bestia si galopand in aer, indepartandu-se in intunericul cerului din Iad.
Am ramas singura, blocata in Cimitirul Iadului, cu toate bestiile lumii. Pradatorul temut a ajuns prada cea mai usoara a Infernului.
2
Ramasa singura, am inceput sa merg pe langa gardul imens de spini. Tremuram din rasputeri si-aveam un junghi in inima care nu ma lasa sa gandesc limpede. Eram foarte obosita si pleoapele mele trageau la somn.
Hainele zdrentuite erau pline de pamant, iar eu in momentul asta as fi facut crima de om doar pentru o baie. Nu stiam ce ma asteapta, nu stiam ce avea sa ma intampine si nu stiam nici cum sa ma intorc acasa.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Fiksi Umum„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...