Cap.22- Tainele Dragostei
-Nu ma lupt cu tine, zise el dupa ce ma privi un minut intreg.
-Ba o s-o faci!
-Nu. Si nu ma mai zapaci de cap.
-Crede-ma, si tu m-ai zapacit pe mine rau de tot de cap cand m-ai facut geloasa cu sora-ta!
Ma priveste socat.
-De unde stii ca e sora mea?
-Intrebarea ta e ceva gen: De unde stii ca poti sa mergi? Pentru ca stiu. Ce, credeai ca nu o sa aflu?
-Ce i-ai facut lui Clary?
-Eh, o nimica toata, zic admirandu-mi manichiura perfect rosie.
-Ce i-ai facut?
-Hmm, zic ganditoare uitandu-ma in tavan. Pai, pentru inceput am alergat-o prin toata casa vreo jumatate de ora. Cand am prins-o am luat-o la o runda de box. Cu fata, precizez uitandu-ma in jos, la el, cum era intins pe podea. Apoi am dat-o cu capul de pereti de vrei patru ori. Nu, cinci. Ah nu, sase ori. Am dat-o cu capul de pereti de sase ori. Asta pana a venit Karl sa ma opreasca. Asa ca am ajuns la o invoiala cu verisoara ta, care apropo, este o prietena teribila.
-Iar tu esti o nebuna incurabila daca vrei sa te bati cu mine. Ia-ti pantoful perfect de pe mine.
-Nu vreau. Da-l tu jos. Sau ti-e frica ca daca ma atingi, ma sparg?
-Samantha, te porti ca un copil mic. Nu ma bat cu tine. Si punct.
-Ba o sa te bati! Si stii de ce? Pentru ca ti-ai batut joc de mine, m-ai facut geloasa cu propria ta sora si pentru ca in atatea luni de zile nu mi-ai dat un nenorocit de telefon!
-Dar tu de ce dracului nu mi-ai dat un telefon daca tot voiai sa-mi auzi glasul de privighetoare? intreaba sarcastic.
-Alo! Eu sunt fata, tu baiatul.
-Alo! Pamantul catre Lancelot. Esti femeie, nu fata.
-Ce zici daca-mi arati tu care este diferenta? intreb apasand tocul cui pe pectoralul lui stang.
-Nu ma lupt cu tine, maraie printre dinti.
-Ba te lupti. Pentru ca asa vreau eu. Si pentru ca m-ai provocat sa ma lupt cu tine cand ma fac bine. Uie, m-am facut bine. Acum lupta-te cu mine. Sau nu te tine? intreb arcuindu-mi colturile gurii intr-un zambet smecher.
-Nu e vorba ca nu pot. E vorba ca esti femeie.
-Si daca sunt femeie, ce? Stiu ca te bati si cu femei.
-Cu demoni in corpuri de femei. Sau ca vanatoare de demoni antrenate.
-Ei bine, si eu sunt vanatoare de demoni.
-Nu una antrenata.
-Dar voi fi, asa ca ridica-te si lupta ca un barbat.
-Nu pot sa ma lupt ca un barbat cu o femeie.
-Ha ha! rad dand capul pe spate. Atunci, lupta-te ca o femeie! zic uitandu-ma in jos la el.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
General Fiction„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...