Cap.24- Moartea lui Adam

18.9K 540 142
                                    

                                             Cap.24- Moartea lui Adam

-Buna dimineta tuturor, spun voioasa cand eu si Adam intram in bucatarie, unde toata lumea statea la masa de 12 persoane.

-Neata scumpilor, raspunde mama. Samy, esti pregatita pentru azi?

-Pai daca infulec ceva acum pe saturate, da. O sa fiu foarte pregatita.

-Atunci ia loc.

Iau loc in dreapta lui Adam, ca de obicei.

-Azi vei invata din greu, zise tata.

-Imi imaginez, zic cu jumatate de gura, atenta la salata mea care nu prea ma tenta. Si stii ceva. Eu vreau omleta. Ca m-am saturat de iarba asta verde.

Toata lumea izbucneste in ras. Ce e asa de amuzant? Insa cu toate astea Andrea se ridica de la masa si se duce in bucatarie.

-Ce invatam azi, Clary? o intreb punandu-mi coatele pe masa si barbia peste mainile impreunate.

-O sa vezi. Azi invatam multe. E bine ca este sambata, nu am cursuri la facultate azi.

-Deci inseamna ca ma vei tortura toata ziua.

-Deci ai presupus corect. Avem multe de invatat, Samantha.

-Urasc cand imi aud numele intreg din gura ta, zic dandu-mi ochii peste cap.

-Omleta ta, cumnata, zice Andrea punandu-i in fata omleta.

Ma uit in sus la ea. Avea picioarele alea prea mari.

-Mersi, Andrea. Insa eu credeam ca mi-o va face vreun angajat. Nici decum tu.

-Nu-i nicio problema. Pana la urma, tu esti cumnata mea.

-Si unica, adauga razand Adam si bandu-si cafeaua vesnic nelipsita de la micul-dejun.

Incep sa mananc cu mana dreapta, iar pe cea stanga mi-o pun pe coapsa lui Adam. Isi pune mana peste a mea. De ce mi-a facut Andrea mancarea? Ca nu inteleg. Termin de mancat.

-Dulceata, eu plec. Am treaba. Ne vedem diseara. Vezi ca te intreb ce ai invatat.

-Sa stiti domnule profesor ca deja imi este frica. Dar ce treaba aveti? il intreb apropiindu-ma de el si jucandu-ma cu gulerul tricoului sau negru.

-Asta chiar ca nu mai e treaba ta, zice dulce, punandu-si jacheta de piele neagra pe el.

-De ce nu e treaba mea? intreb incruntandu-ma.

-Ca nu e. Acum nu mai pune intrebari aiurite si lasa-ma sa plec.

-Bine, pleaca.

-Pai nu pot sa plec fara sarutul meu.

-Nu-ti dau nimic, pleaca! zic imbufnata si cu mainile in sani.

-Bine. Tu ai vrut-o.

-Hai pa! Sa nu te mai vad, spun uitandu-ma in alta parte.

Pleaca razand de mine.

-Huh! Ce idiot! mormai in barba.

Sunt rasucita si sarutata pe buze cu patima.

Atingerea DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum