Cap.40- Ritualul Zeilor
-Gata, te-am prins! Shhh, esti cu mine acum. S-a terminat.
Vorbele lui Adam m-au indemnat sa-l inlantuiesc puternic cu bratele si sa-mi pun pieptul pe capul lui. S-a terminat. De ce aveam senzatia ca nimic din ce am facut nu s-a terminat?
M-a ridicat in brate si m-a scos din sala unde am dat ultima proba cu elementele naturii. Eram sleita de puteri, aveam frisoane puternice, tremuram din toti rarunchii, simteam junghiuri si junghiuri tot mai mari pe masura de interval.
Transpiratia ma contopise, desi corpul meu ardea. Incercam sa deschid ochii, dar ma simteam atat de rupta de realitate. Eram obosita, iar somnul ma tragea tot mai mult in mrejele lui.
-Nu te culca! Ramai cu mine! Samantha, ramai cu mine!
Eram zguduita in bratele lui, iar mainile amortile le simteam in aer. Corpul mi-era inert si nu constientizam nimic din jur. Ma striga pe nume, tare si puternic, zguduindu-na neincetat, dar oboseala ma invingea. Nu eram in stare sa raman treaza. Nu puteam, nu aveam forta.
Si nici nu voiam.
Adam Evans
-Repede! Chemati Santinelele! Acuuum! Urla Adam Evans cand ajunse in apartamentul Samanthei Lancelot din Palatul Parlamentului.
-Ce are? Pentru numele lui Lucero, uite in ce stare este!
-Pregatiti piedestalul. Repeeedeee! Miscati-va! Urla el peste umar la Amber, mama lui.
-Iubito, iubito o sa fii bine. Te rog, revino-ti, te rog. Stiu ca esti acolo, stiu ca ma auzi. Esti obosita, stiu. O sa te las sa dormi cat vrei. Cat vrei tu. Doar revino-ti. Te rog, Samantha, nu-mi face una ca asta. Te implor din inima, sopti cu lacrimi in ochi si cu mana ei inerta in palmele lui. Te iubesc, ii sopti la ureche.
Doua lacrimi se scursera. Una era din coltul ochiului ei, cealalta era din coltul ochiului lui.
***
-Pune-o pe piedestal! Repede! Tipa Arthur Lancelot.
-Unde sunt Santinelele? Urla Adam. Chemati Santinelele!
-Ai ajuns acolo inaintea noastra! Tipa Clarissa Evans tinand poalele rochiei lungi si alergand in baia apartamentului Samanthei.
Era urmata de Andrea Evans si Aimee del Monte.
-Taiati-va venele, umple-ti toata cada cu sangele vostru. V-a ales ca Santinele, e momentul sa va faceti datoria. La treaba! Tipa cu glas de razboinic Adam.
Clarissa nu a mai stat la discutii. Si-a rupt cu mana dreapta toata maneca stanga a rochiei. A scos din cizma un pumnal si si-a taiat venele. Acelasi lucru il facura si celelalte doua.
-Lucero! Tipara ele la unison. Da-mi sange! Urlara toate trei cu capul pe spate.
Adam Evans se lupta disperat. Dezbraca pieptul Samanthei pana la sutien. Ii asculta inima. Nu mai batea aproape deloc.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Ficção Geral„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...