Cap.9- Raspunsuri si Adevaruri
De indata ce am iesit din biserica am observat ca toata aria era inconjurata de garzile de corp ale lui Adam. Toti erau in tricouri si blugi negri.-Haide! zise Adam luandu-ma de cotul drept.
Coboram cele cateva trepte si iesim din curtea bisericii. Afara un gipan negru ne astepta. Soferul cobora si ne deschise portiera din spate. Eu intru prima, apoi Adam. Pornim spre casa.
-Vrei sa mergem la spital? il aud intreband rece.-Nu,raspund raspicat.
Mi-am indreptat privirea catre geam si priveam toti oamenii pe langa care treceam. Oare ce a vrut sa spuna Adam in biserica? Cum adica el si Clary nu sunt ceea ce par? De ce mi s-a aratat Dean in dimineata asta? De ce m-a pregatit atat pentru noaptea ce a trecut?
Oprirea brusca a masinii imi intrerupe toate gandurile. Eram pe autostrada, in plin trafic. Mai multe masini negre se oprisera in fata noastra orizontal. Automat il vad pe Adam cum reactioneaza imediat. Se intinde spre mine si imi pune centura de siguranta.
-Stai aici! imi zice la ureche. Nu ai voie sa te misti din masina asta, zise simtindu-i nasul pe parul meu. Ai inteles? Se uita la mine cu privirea aceea impunatoare si criminala. Ii fac un semn aprobator din cap. Iar tu, zise uitandu-se la sofer, imbracat cu aceasi uniforma ca si ceilalti, imediat ce vezi ca trecem la treaba, pornesti masina si plecati acasa. Clar? Soferul aproba din cap.
Adam iesi din masina impunator, si totodata cu el toti oamenii lui. Din masinile celelalte ies tot gorile de oameni. Inspaimantator de mari, toti in vesminte negre. Ce le place atat tuturor negru? Privesc foarte atent spre Adam. Se misca degajat, foarte relaxat. Dar cine sunt acesti oameni?
In fata lui Adam se asaza un tip cu parul saten inchis. Este inconjurat de oamenii lui, iar Adam de ai sai. Il vad pe Adam cum vorbeste cu el, foarte lejer. Tipul saten gesticuleaza nervos. Adam nu-si pierde deloc calmul. Din contra, pare ca ii spune ceva satenului care il scoate din sarite, pentru ca isi scoase ochelarii nervos.
Adam continua sa-i vorbeasca calm. Il vad pe saten scotand vorbe, incercand sa-l enerveze, dar nu reuseste. Adam ii da o replica scurta. Satenul spuse ceva ce provoca rasetele tuturor oamenilor lui. Adam ii mai da o replica, ceea ce ii opreste din ras pe toti oamenii satenului, inclusiv pe adversar. L-am vazut pe tip cum isi pune ochelarii pe nas, spunand ceva si zambind triumfator. Am crezut ca Adam ii va mai da o replica usturatoare, dar nu.
In schimb i-a tras satenului un pumn fix in gura de s-a invartit de doua ori pana cand oamenii lui l-au oprit. Tipul cu care eram eu in masina a izbucnit intr-un ras zgomotos.
-De ce razi asa? il intreb eu.
El se intoarse spre mine si imi zise: Asteptam cu totii de mult timp sa-i traga Adam una in moaca aia de urangutan.Si se apuca iar de ras. Privesc din nou spre cei de afara, si ii cer tipului din masina sa faca liniste. Apoi continuam sa privim atenti afara. Il vad pe saten cum isi ia avant si vrea sa-i traga un pumn lui Adam. Adam in chimb nici nu se clinteste din pozitia in care era si ii prinde pumnul cu mana stanga. Satenul protesteaza apucandu-l cu mana stanga de ceafa pe Adam si incercand sa-l puna jos. Adam ii pareaza lovitura cu mana dreapta, apoi cu mana stanga in care ii tinea satenului pumnul, ii lasa incheietura pe spate usor-usor, pana cand durerea satenului se intinde din brat pana in piept si simti cum ii cedeaza genunchii. Intr-un final, satenul este in genunchi in fata lui Adam.
N-am cuvinte pentru aceasta scena. Adam arantand ca Zeul Razbunarii. Satenul aratand ca un invins deplorabil. Exact atunci oamenii satenului atacara, iar ai lui Adam contraatacara si ei. Incepe lupta. Numai pumni, picioare, oase rupte si sange. Il vad pe tipul de langa mine cum porneste masina.
-Nu! ii zic tipand. Mai stai cinci minute.
-Imi pare rau, am ordine stricte sa plecam imediat ce incepe o lupta.
-NU! Ramai aici cinci minute. Nu-ti cer mai mult. TE ROG!
El medita cateva secunde, apoi zise:
-Bine, insa numai cinci minute.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
Fiksi Umum„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...