Cap.23- Ritm si Pasiune
-Adam, ma gadili, chicotesc in timp ce stateam cu el in pat.
-Lasa ca nu mori, raspunde luandu-ma in brate. Si daca te-ai intoarce si tu cu fata la mine si m-ai lua in brate...
-Of, egoistule... Balmajesc in timp ce ma intorc cu fata spre el si-l iau strans in brate. Acum e bine?
-Nu prea... Zice strangandu-ma de dupa umeri.
-Adam, sincer acum. Ma sufoci...
-Din dragoste, dar mie tot nu-mi place imbratisarea asta.
-Doamne Dumnezeule, mofturos mai esti. Na! Acum e bine? Intreb dupa ce mi-am strecurat mana in pantalonii lui de pijama si in chiloti.
-Daca strangi putin e perfect.
Ii strang madularul deja intarit in mana mea dreapta si-mi frec nasul de gatul lui. Ma strange de sold mai puternic.
-Vezi ca se poate, salbatico? Intreba bagandu-si degetele in parul meu.
-Mda, se poate. Si inca mult... Zic ranjind.
-Ce zici de o mica lectie?
-Deja? Intreb uimita. Dar am terminat abia acum o ora...
-Si vreau acum. Stiu! Zice ca un copil mic. Tu desupra, asta trebuie sa facem.
-Dar n-am mai stat deasupra ta, zic zambind...
-Lasa, o sa fie perfect, spune punandu-se deasupra mea si zdrobindu-mi sanii cu pieptul lui imens, frecandu-si barbatia (pe care inca aveam mana) de vulva mea.
-Si unde o facem? Il intreb.
-Blatul din bucatarie, Camera Armelor, biroul din biblioteca, cada din baie, frigiderul, barul, canapeaua si multe, dar multe altele.
-Intrebare: Cum stau eu deasupra daca o facem pe frigider?
-Pai ma sui eu pe frigider, apoi tu si gata.
-Dar nu avem loc acolo sus.
-Frigiderul are usi duble.
-A, e tot ce pot zice. Pai... Bine, hai pe frigider.
-Asa te vreau. Isi trece buzele pline peste gatul meu, apoi in jos, spre cosul pieptului, spre sanii acoperiti de bluza din matase albastra.
Imi mangaie coapsa stanga prin despicatura camasii de noapte lungi.
-Iubesc cand iti iei rochii lungi cu despicatura pe picior, imi zice cand imi dadu crapatura rochiei la o parte si-mi pune picioarele de o parte si de alta a lui. Ii strang in mana madularul.
Suna telefonul. Imi ia toata pofta soneria lui.
-Nu raspunde, imi sopteste.
-Poate e important.
-Da-l dracu, nu suntem acasa!
-Adam, e unu noaptea, pe bune, cine ma poate suna la ora asta.
CITEȘTI
Atingerea Diavolului
General Fiction„Tine minte ce iti spun, Samantha Lancelot, drumul spre Rai este pavat cu jar! Iar impreuna vom face Iadul perfect." „Chipul mi s-a contorsionat de scarba si greata la gandul cum m-ar judeca societatea Hollywood-ului. O lacrima mi-a parasit ochiul c...