Bölüm şarkısı; Taladro-Dem
Her insan ikinci bir şansı hak eder. İlkinde yaralayan ikincisinde öldürebilir evet ama o yarayı ileştirebilir de. İnsanoğlu nankör olduğu için yapılan onca iyiliği onca fedakarlığı onca mutluluğu onca güzel günleri tek bir hata da tek bir yalnışta unuturlar. Her zaman söylediğim bir söz vardır; hata bilmeyerek, yalnış bilerek yapılır, kahpelikse çok farklı bir şey. Sonra derler ki "kimse ikinci şansı haketmez" bu tamamen ön yargı belirtisidir. Böyle tahminlerle kimse geleceğini belirleyemez, belirlese bile o gelecekten bir hayır gelmez. Her şey kısmettir evet ama bazen kısmetler insanın kendi elindedir, değerlendirebilene..
Bir de derler ki "sen kırık bardaktan su içtin mi hiç?" Şahsen ben ne kırık bir bardaktan su içmeye çalıştım ne de bardağı değiştirdim. Ben zamanında bardak değiştirmek yerine, susuz kaldım. Sadece ona susadım. Ama bu susuzluğu hep kendim gidermeye çalıştım, gözyaşlarımla tatmin ettim susuzluğumu. Herkes yapamaz bunu. Basit insanlar hiç düşünmeden hiç uğraşmadan bardak değiştirir. Hatta yeni bardak buldukların da kırılan bardağı bile hatırlamazlar. Kendilerini yeni bardakla tatmin etmeye çalışırlar. Hatırlamazlar. Ta ki, o yeni bardakta kırılana kadar. O zaman anlarlar. Anlarlar da geriye susuzluktan geberen birini bulurlar, oda bir işe yaramaz. Hatayı, yalnışı ve kahpeliği ayırt etmek gerek bu hayatta. Hata karşılığında hata olabilir. Her şey karşılıklı güzeldir bu hayatta, sevgi de nefrette. Kimseyi susuz bırakacak kadar gözünüz kararmasın. Böyle bir kahpelik yaptıysanız da, soğuk bir su için iyi gelir.