Seni Seviyorum

6.1K 285 229
                                    

Neymar elindeki formayı buruşturup top haline getirdikten sonra masanın üzerine fırlattı.

"Demek aynı evde yaşıyorsunuz," dedi ve bana doğru bir adım attı.

"Evet, b-ben onun evinde yaşıyorum."

Neymar' ın yarı çıplak vücudunun karşısında adeta yaprak gibi titriyordum.

"Çıktığın herkesle aynı evde mi yaşarsın?" Diye sordu tek kaşını kaldırarak.

"Ben onunla..."

Neymar bana doğru bir adım daha atınca heyecandan sözlerim yarım kaldı.

"Sana ücret ödüyor mu?"

Tiksindirici bir şekilde sırıtmaya başlayınca mideme kramp girdi.

"Sen tam bir hayal kırıklığısın Junior!"

Vücudumun titremesine karşın sesim oldukça güçlü çıkmıştı.

"Ne kadar ödüyorsa iki katını hatta üç katını verirsem benimle de..."

Sözlerine daha fazla tahammül edemedim ve aramızdaki iki adımlık mesafeyi kapatıp ona sert bir tokat attım. Çok sert vurmuş olmama rağmen Neymar yerinden kıpırdamıyor, heykel gibi olduğu yerde duruyordu. Ne kadar da güçlü bir erkek!

"Sustuysam saygımdandı. Senden korktuğum için değil."

Neymar ın gözleri büyüdü. Şaşkınlığını gizlemek yerine bana dik dik bakıyordu. Topuklarımın üzerinde dönerek kapıya doğru yürüdüm. İçimde patlamaya hazır bir volkan vardı sanki. Neymara vurmuş olmak beni sakinleştirmemişti. Neymara doğru döndüğümde hala bana aynı şaşkınlıkla baktığını gördüm.

"Şu haline bir bak. Bu tiple Eminönü ne gitsen seni döverler. Ayrıca herşeyi parayla satın alamazsın seni ahmak!"

Neymar ın gözleri daha çok büyüdü. Tekrar arkamı döndüm ve hızlı adımlarla oradan çıktım.

Devasa evinizin kapısının önünde durmuş birinin beni içeri almasını beklerken yaklaşık bir saat önce tanıdığım en yakışıklı adama hakaret etmiş olduğumu düşünüyordum. Sonsuza dek benden nefret edecekti ama bende ondan nefret ediyordum. Resmen bana para karşılığında... Başımı yana doğru sallayarak bu düşüncelerden sıyrılmaya çalıştım.

Ufak bir sesin ardından kapı açıldı ve Lucas karşımda belirdi. "Neredesin sen?" Sesinden hem korku hemde azarlayıcı bir tını vardı.

Hiç birşey söylemeden başımı göğsüne dayadım ve ağlamaya başladım. Uzun zamandır böyle hıçkırarak ağlamıyordum.

Ellerini omuzlarıma dolayıp bana sıkıca sarıldı. Dudaklarını kulağıma yaklaştırıp "Neler oldu bilmiyorum ama hepsi geçecek. Senin gözyaşlarının sebebi kimse bunu ona ödeteceğim."

Geri çekildim ve "Hadi içeri girelim" deyip içeri girdim.

"Neden geç kaldın?" Diye sordu arkamdan içeri girerken.

"Yanlışlıkla malzeme odasında kilitli kaldım ve saatler sonra top toplayıcı çocuk beni buldu."

"Yarın o çocuğa ödül vereceğim" dedi gülümseyerek.

"Dalga geçme Lucas."

"Yoksa beni onun telefonundan mı aradın? Onu arayıp teşekkür edelim."

"Hayır!" Diye bağırdım. Yanaklarımın alev alev yandığını hissediyordum.

"Tamam abartmana gerek yok. Aramayacağım."

"Benim uykum var." Dedim ve merdivenlere doğru yürüdüm.

"Yemek yemeyecek mısın?"

"Canım istemiyor."

"Dicle sen iyi misin?"

"İyiyim Lucas. Sadece uyumak istiyorum."

Lucas ı merak içerisinde bırakıp odama çıktım. Kapıyı arkamdan kapatarak içeri girdim ve kendimi yatağa attım. Neymarın bana yaptığı hakaretlerimi yanacaktım yoksa benim ona ettiğim hakaretlere mi yanacaktım.

Telefonumdan gelen gooll sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım. Telefonumun uyarı sesini gooll yapmış olmam benim anormal biri olduğumu göstermezdi. Lucas salonda unuttuğum telefonu alıp yatağıma koymuştu. El yordamıyla bulduğum telefonu alıp ekranına baktım. Daha önce görmediğim bir numaradan mesaj gelmişti.

X: Selam bayan saygısız

Oflayarak telefonu aldığım yere bıraktım. Yine Lucas ın eski sevgililerinden biri benden intikam almak istiyor olmalıydı. Adriana olabilir miydi? Ama Adriana nın paragöz bir sürtük olduğunu kanıtlayalı altı ay olmuştu ve bunu bana bir avuç saçımı yolarak ödetmişti. Tekrardan intikam almak için böyle bir mesaj atması çok saçma olurdu.

Tekrar gooll sesi...

X: Cevap veremeyecek kadar korkak mısın?

Beni kışkırtmaya çalışıyordu ve bunu başarmıştı. Lissa olabilir miydi? Evet o olabilirdi. Beni kışkırtmıştı ve bende onun başka bir erkekle olan samimi fotoğraflarını Lucas a gösterip ayrılmalarını sağlamıştım.

Dicy: Beni kışkırtmaman gerektiğini, kışkırttığında neler olduğunu öğrenemedin mi sürtük!?

X: Sürtük?

Daha fazla cevap vermek istemiyordum. Eğer 20 yaşındaysanız ve en yakın arkadaşınız popüler bir futbolcuysa hayat gerçekten zor.

X: Hem güzelsin hem de kaba.

Bu Lissa olamazdı. O asla bana bu şekilde iltifat etmezdi. Sapık olabilir miydi? Ya da Brezilya daki partilerde sarhoşken numaramı verdiğim serserilerden biri.

Dicy: Bak numaramı sarhoşken vermiş olabilirim ama senden hoşlanmıyorum. Yani başka birine yaman.

Gooll...

X: Sarhoşken numaralarını başka erkeklere mi veriyorsun? (Kızgın emoji)

Bu ağabeyim olabilirdi. Evet beni işletiyordu. Peki ya değilse? Cevap vermemek daha doğru olurdu.

Gooll...

X: Benim kadınım diğer erkeklere numarasını veremez!

Dicy: Ben senin kadının değilim.

Gooll...

X: Sevgilinden ayrıl ve benim ol.

Bu sapık can sıkıcı olmaya başlamıştı.

Gooll...

X: Birinden hoşlandığını nasıl anlarsın bayan saygısız?

Anlamsız bir şekilde bu soruyu cevaplamak istiyordum.

Dicy: Bütün kusurlarına rağmen her dakika onu düşünüyorsan, onu ne zaman görsen ya da hayalini kursan kalbin yerinden çıkacakmış gibi oluyorsa ondan hoşlanıyorsun hatta ona aşıksın demektir.

Gooll...

X: Diğerlerini bilmemde bir tanesi bana oluyor.

Gooll...

X: Seni çıplak olarak hayal ediyorum da...

X kişisi fazlasıyla can sıkıcı olmaya başlayınca onu engellemeye karar verdim ama o anda bir mesaj daha geldi.

X: Seni seviyorum...

Sevgili okur! Yorum ve oylar çok az. Üzülüyorum...


GO NEYMAR GOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin