32

1K 33 0
                                    

Op het filmpje is weer het optreden van Vajèn te zien.

"Met Daley" "h-hey" "hey, ehm zullen we praten morgen?" "Ik eh heb een optreden morgen" "oh zaterdag dan?" "Ben je in Nederland dan?" "Ja, ik mis je krullenbol" "ik mis jou ook" zucht ik. "Maar zaterdag doen dan?" "Is goed, tot zaterdag" "tot zaterdag krullenbol" ik glimlach zwakjes en hang op. "Het was Daley" "ik weet het" onbegrijpelijk kijk ik Nicolaï aan. "Sorry maar ik heb hem het filmpje gestuurd, dat ze zo uit het raam staarde met die zielige muziek op" met een meen-je-dit-echt-blik kijk ik hem aan. "Sorry Vajèn, Daley vertelde dat hij al wat langer eraan zat te twijfelen om jou te bellen, maar hij wist niet helemaal zeker of je je relatie met Viktor had verbroken" ik knik en plof weer op de bank.

"Ehm Viktor mist je" zegt Nicolaï zacht. "Het kan niet" zeg ik bijna onhoorbaar "al helemaal niet nu ik zaterdag met Daley ga praten" "en met kerst dan? Met kerst hoor je samen te zijn met je liefde" "Nico stop nou, Daley wilt het niet klaar. En als je doorgaat is daar het gat van de deur" ik wijs naar de gang en kijk hem geïrriteerd aan. "Sorry Vajèn, ik praat wel een keer met Daley" "waarover?" "Over dat jullie samen horen te zijn" "ah kom op, laat het gaan. Het zijn jouw zaken niet" onschuldig gooit hij z'n handen in de lucht.

"Ja ik ga maar" Nico staat op en ik loop achter hem aan naar de deur. We geven elkaar een knuffel en hij loopt naar zijn auto. "Doei" roept hij nog snel voordat hij instapt "doei" ik zwaai nog even en doe dan de deur weer dicht.

Nadat ik alles heb opgeruimd loop ik naar boven waar ik m'n avondroutine doe.

Als ik in m'n bed lig sluit ik m'n ogen en al snel val ik in slaap.
-
Als ik wakker wordt kijk ik even op m'n wekker en zie dat het al 12:00 uur is. Snel stap ik m'n bed uit en doe wat kleren aan.

Na m'n ontbijt en de rest van m'n ochtendroutine pak ik snel wat spullen bij elkaar en rij richting Hilversum voor m'n optreden bij 'the voice of holland'.

Als ik eraan kom word ik vriendelijk begroet door alle andere dansers en danseressen. Na nog wat repetities krijgen we wat te eten waarna de show al snel begint.
-
Als Jared aan de beurt is om te zingen gaan we allemaal klaarstaan. Terwijl iedereen met z'n vingers knipt loop ik op Jared af. Ik ben een beetje het hoofd van dit optreden.
-
Nadat ik ook nog bij Daniël heb gedanst op het liedje 'sorry' wat heel verwarrend was omdat ik ook bij Justin Bieber dans mogen we uitrusten. Straks wordt de uitslag bekendgemaakt en dan is de show alweer afgelopen.

Als ik me weer heb omgekleed en iedereen gedag heb gezegd loop ik naar m'n auto. Morgen ga ik met Daley praten en eigenlijk ben ik wel gespannen. Met een zucht laat ik mezelf in de auto vallen.

Als ik thuis ben pak ik m'n telefoon en zie een appje van Daley.
Daley: zou ik morgen naar jou toe komen?
Ik: is goed, uurtje of 11?
Daley: prima tot morgen en slaaplekker alvast X
Ik: slaaplekker.
Ik doe snel m'n huis op slot en loop naar boven waar ik m'n avondroutine doe.

Als ik in m'n bed lig zet ik 538 op op m'n tv. Ik pak m'n telefoon erbij en check even snel social media.

Staring at the bottom of your glass
Hoping one day you will make a dream last
The dreams come slow and goes so fast
You see her when you close your eyes
Maybe one day you will understand why
Everything you touch all it dies

But you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it's starts to snow
Only know your love her when you've let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missin' home
Only know your love her when you've let her go

Stilletjes luister ik naar de tekst en laat het tot me doordringen.

Je liet m'n wereld in.
Hij was nog nooit zo mooi geweest.
Een eindeloos begin.
Dat je normaal alleen in boeken leest.
En al wist ik diep van binnen.
Dat dit niet voor altijd zou zijn.
Ik zou het zo weer overdoen.

Hoor ik als ik wakker wordt. Ik kijk op m'n wekker die 04:14 aangeeft. Ik zucht even diep en laat me meeslepen met de muziek.

Jij bent weg en mijn hart is weer van mij alleen.
Maar het mist jou, ja het mist jou.
De stilte hier is oorverdovend om me heen.
Maar breng me terug naar toen.
Ik zou het zo weer overdoen.

Gelijk moet ik aan Viktor denken, want dat zou ik zo weer overdoen. Ik zou het alleen anders aanpakken.

Ineens is het voorbij.
De herinnering verdoofde mij.
Het was de mooiste tijd voor mij.
Al heeft het niet zo mogen zijn.
Ik had het echt niet willen missen.
Al valt de prijs die ik betaal nu zwaar.
Ik zou het zo weer overdoen.

Ik zou wel weer verliezen in die allereerste zoen,
Ja, ik zou het zo weer overdoen.

Ik zet de tv weer uit en stop m'n telefoon aan de oplader. Ik draai me weer om en ga lekker liggen om vervolgens weer in slaap te vallen.

Backstage (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu