Ik heb weer een extra hoofdstuk voor jullie. Zondag komt er gewoon weer 1 X
De dag nadat ik met Viktor heb afgesproken moet ik weer trainen. Ik doe makkelijke hakken aan en als ik klaar ben rij ik met m'n auto naar de zaal waar we trainen.
"Hey meiden" "hey" ik gooi m'n spullen snel in een hoekje en ga bij ze staan. "Leuke schoenen" "oh dankje" ik glimlach en loop snel naar de spiegel waar ik m'n haar in een knot doe. "Ik vind je krullen echt geweldig" ik kijk opzij en zie Laura staan. "Thanks" ik glimlach en doe nog snel een plukje goed.
"Oké dames we gaan beginnen, iedereen neemt haar positie aan. Morgen repeteren we met David bij 'the voice of Holland'" de muziek begint en met z'n alle beginnen we te dansen.
Na een vermoeide training laat ik me op de bank vallen. Ik kijk op de klok en zie dat het al bijna 3 uur is als de bel gaat. Met wat moeite sta ik op en loop ik naar de deur. "Oh hey Es" ik doe een stap opzij en laat Esmee binnen. "Heb je je afspraakje met de mysterieuze jongen al gehad?" "Ja" "en?" Nieuwsgierig kijkt ze me aan "het was gezellig, we hebben elkaar een beetje beter leren kennen meer niet" ze knikt en loopt naar de keuken. "Wil je ook wat drinken?" "Water alsjeblieft" ik lach even en ga op de bank zitten. Esmee en ik kennen elkaar al zo lang dat we bij elkaar gewoon drinken pakken alsof we thuis zijn.
"Mag ik wel een naam weten?" "Eh nee" "vertel dan hoe hij eruit ziet" zucht ze en ik grinnik even. "Blond haar, 1,80 meter lang, blauwe/groene ogen, nog meer?" "Klinkt leuk, leeftijd?" "21" ik voel mezelf blozen terwijl Esmee me grijnzend aankijkt. "Stop met zo kijken" ze begint te lachen en snel pak ik m'n glas van tafel.
"Hoe gaat het tussen jou en Timo?" "Goed hoor, we zijn bijna een jaar samen" glimlacht ze. Ik glimlach zwakjes en kijk even naar de grond. "Jouw tijd komt wel" ik kijk Esmee onbegrijpelijk aan "je snapt me wel, jij vindt de ware nog wel" "oooh dat, achja ik vermaak mezelf wel."
"Je moet deze foto echt vervangen Vajèn" lacht Esmee als ze bij m'n muur vol foto's kijkt. "Welke?" "Deze van Daley, toen hij nog lang haar had" "zodat jij hem kan hebben zeker?" Ze begint te lachen en als ze uitgelachen is kijkt ze me grijnzend aan. "Nee, het is leuk oude foto's te hebben" ik grinnik en kijk naar de foto.
"Ik vond Daley vroeger leuk" ik kijk Esmee aan en haar wangen kleuren rood. "Dat weet ik" met grote ogen kijkt ze me aan. "Oh Jen zullen we álsjeblieft bij Daley zijn wedstrijd kijken?" Ik doe haar na en zet puppy ogen op. "Oké stop" lacht ze "dacht je nou echt dat ik het toen niet door had?" "Een beetje, qua leeftijd had het gekund" grinnikt ze. "Dat is waar, ik weet niet of ik er dan zo blij mee zou zijn" "snap ik" lacht ze.
"Daley en Candy krijgen gewoon een zoon, Timo en ik een dochter en hun krijgen gewoon een relatie" "ik heb nu al medelijden met het kindje van Daley en Candy" beledigt kijkt Esmee me aan en dan barst ik in lachen uit. Als ik Esmee aankijk zie ik haar ook lachen en al lachend loop ik terug naar de bank.
"Maar terugkomend op de mysterieuze jongen, vindt je hem leuk?" "Hij is best leuk, ik moet hem alleen wat beter leren kennen" ze knikt en haalt haar telefoon tevoorschijn. Ik pak ook m'n telefoon en zie een berichtje van Daley.
Daley: hey zusje, vrijdag heb je een optreden bij the voice of Holland toch?
Ik: ja klopt hoezo?
Ik zie dat hij online komt en begint te typen.
Daley: dan gaan Can en ik kijken op de iPad ofzo :)
Ik: oké is goed
Daley: ik hoorde van pap dat je zondag meegaat naar Ajax
Echt iets voor m'n vader om zoiets te vertellen. Zo bijzonder is dat toch niet?
Ik: ja klopt, het is al zolang geleden.
Ik leg m'n telefoon weg en loop naar de keuken waar ik nog wat te drinken inschenk voor Esmee en mij. "Es? Wil je ook een koekje?" "Ja graag" ik pak een pakje met koekjes en loop weer terug naar de bank.We kijken een film en als ik m'n telefoon hoor trillen kijk ik even op het scherm die oplicht. Naomi heeft u toegevoegd in de groep 'girls' ik ontgrendel m'n telefoon en ga naar whatsapp.
0644973491~ Naomi: heyy Vajèn, ik kreeg je nummer van Jo met de vraag je te appen :)
Ik: hey girls, ja klopt ik heb het in Engeland gevraagd aan de jongens :)
Snel sla ik alle nummers op en klik m'n telefoon weer uit.
"Was het de mysterieuze jongen?" Grijnzend kijkt Esmee me aan. "Nee, dat was Naomi" lach ik en ik richt m'n blik weer op de tv waar de film nog steeds bezig is."Ga je dit weekend nog wat doen?" "Weekendje weg met Timo" glimlacht Esmee "en jij?" "Vrijdag avond een optreden en zondag met m'n vader mee" ze knikt en drinkt haar laatste slokjes drinken op. "Ik ga maar naar huis om eten te koken, ik zie je wel weer" "is goed" knik ik en met z'n tweeën lopen we naar de deur. We geven elkaar nog een knuffel en dan loopt Esmee naar haar auto. "Doei" "doei doei" ze glimlacht en stapt haar auto in.
Fijne kerstdagen lieve lezers
JE LEEST
Backstage (voltooid)
FanficIk ben Vajèn Blind en ben het tweeling zusje van Daley Blind. Ik ben professioneel danseres en dans bij veel grote sterren op het podium. Met voetbal hou ik me niet zo bezig. Daley woont in Engeland maar we hebben veel contact. Bij een optreden kome...