De epiloog is eerder dan de planning was, omdat ik jullie niet langer wou laten wachten. Ik heb vandaag al lekker vakantie. Voor iedereen die nog naar school moet of nog moet werken: veel succes❤️
Vandaag had ik weer eens een optreden. Eergisteren waren Daley en ik weer jarig. Helaas konden we het niet samen vieren omdat hij een wedstrijd had en ik vandaag moet optreden.
We hebben net op het laatste liedje van dit concert gedanst. Justin Bieber had aan ons gevraagd of wij nog even op het podium wouden wachten. Samen met Candy en nog twee andere danseressen staan we op het podium wat te kletsen tot hij is uitgepraat als er opeens een hard applaus klinkt en er een spotlight op mij gericht wordt. Verbaasd kijk ik rond en zie Justin naar me toelopen.
Hij pakt m'n hand en lijd me mee naar de plek waar hij net stond. Daar staat nu Viktor met een grote glimlach. Justin houdt de microfoon voor zijn mond en gelijk begint Viktor te praten. "Lieve Vajèn je vraagt je vast af wat ik hier kom doen en hoe ik hier kom. Ik heb Justin benaderd met een aantal vragen en hij vond het goed. Backstage was ooit onze eerste kus en het is niet altijd zo gelopen als we wouden, want je broer was een groot obstakel in ons liefdesleven maar uiteindelijk heb ik toch je hart verovert" hij zakt door een knie en heel de zaal begint te juichen. "Allerliefste Vajèn wil je met me trouwen?" "Ja ja natuurlijk wil ik dat" zeg ik in de microfoon en door heel de zaal klinkt gejuich. Viktor doet de ring om waarna hij opstaat en zijn lippen op de mijne drukt.
Als onze lippen elkaar loslaten vlieg ik in zijn armen en zie Daley samen met de andere jongens die met Viktor meegingen op het randje van het podium staan. "Congratulations" glimlacht Justin terwijl hij me een knuffel geeft. "Thank you" ik glimlach breeduit, zodra ik oogcontact heb met Daley ren ik naar hem toe en vlieg in zijn armen.
"Gefeliciteerd krullenbol" hij tilt me van de grond en draait een rondje. "Dankjewel, sinds wanneer ben je hier?" "Ik ben na m'n wedstrijd naar Nederland gevlogen" grijnst hij. "En niks tegen mij zeggen" verontwaardigt kijk ik hem aan. "Tja Viktor vroeg het" lacht hij.
Nadat iedereen die backstage stond me heeft gefeliciteerd lopen we naar m'n kleedkamer waar we een fles champagne krijgen. Terwijl Daley en Nicolaï wat met de fles kloten loop ik naar Viktor en sla mijn armen om zijn nek. "Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde" "en ik de gelukkigste man" glimlacht hij terwijl hij een krul uit m'n gezicht haalt. "Je bent prachtig ondanks je net drie uur gedanst heb" "dankje" bloos ik. "Je bent leuk als je bl-" voordat Viktor zijn zin kon afmaken druk ik mijn lippen op die van hem.
"Ahuhm" hoor ik achter me. Ik trek me terug en laat Viktor los. Achter me staat Daley grijnzend met de kleine Donny. "Mam en pap komen zo" "oke" knik ik en ik aai wat over Donny zijn hoofdje. "Tante Vajèn" hij steekt zijn kleine armpjes naar me uit. "Ja Donny" ik pak hem over van Daley "knuffel niet m'n zoon plat als je pap en mam zo ziet" "komt goed" lach ik terwijl ik een kus op Donny zijn voorhoofd druk.
Ik loop naar de tas van Donny om wat speelgoed te pakken als ik twee armen van achter om me heen voel. "Hey" hoor ik Viktor zeggen waarna hij een kus op mijn wang drukt. "Hey" glimlach ik "Viktor" giebelt Donny "hoi kleine man" "mijn zoon hoeft nog geen seksuele voorlichting hoor" hoor ik Daley lachen. Ik rol m'n ogen en loop uit Viktor zijn armen om wat speelgoed te pakken.
Als Donny begint te huilen wieg ik hem zachtjes heen en weer. Langzaam probeer ik hem stil te sussen en zoek ondertussen naar zijn speen. Natuurlijk die hebben Daley en Candy bij zich. Ik zucht en ga op zoek naar Daley als ik Viktor tegenkom. "Hey wat is er met m'n kleine vriend?" "Viktor" huilt Donny. "Kom maar kleine vriend" Viktor pakt hem over en snel zoek ik verder naar Daley.
"Vajèn" hoor ik in de verte" ik draai me gelijk om en zie m'n ouders hand in hand staan. "Pap" zeg ik waarna ik begin te rennen. "Gefeliciteerd meisje" m'n vader sluit me in zijn armen waarna m'n moeder hetzelfde doet.
Als we met z'n drieën weer terug lopen zie ik Viktor wat met Donny spelen. Ik blijf vanaf een afstandje toekijken. "Lief eh?" Ik schrik op en zie Candy staan. "Heel lief" glimlach ik "ooit worden jullie fantastische ouders samen" "Can" waarschuwend kijk ik haar aan. "Oeps sorry" glimlacht ze waarna ze wegloopt.
Ik loop richting Viktor die nog steeds met de kleine Donny aan het spelen is. Ik ga op een stoel zitten en woel met een hand wat door Viktor zijn haar waardoor hij op kijkt. "Oh hey" "hey" ik druk een vlinderzacht kusje op zijn lippen. "Ook kusje" met een pruillipje kijkt Donny me aan. "Ik zou het niet doen hoor, Vajèn geeft hele vieze kusjes" glimlacht Viktor breeduit "niet" giechelt Donny waarna hij opstaat en giebelend naar me toe loopt met behulp van kleine pasjes.
Ik druk een kusje op zijn kleine mondje waarna hij weer gaat spelen. "Toch blijft Vajèn van mij" glimlacht Viktor. "Nee" zegt Donny eigenwijs. "Jawel hoor, ze gaat met mij mee naar huis vanavond" "ik ook" "ga je niet met mama en papa mee?" Verbaasd kijk ik Donny aan. "Nee met jou" met een beetje moeite klimt hij toch maar op m'n schoot. "Ja laat hem bij jullie slapen" ik kijk achter me en zie Daley met een arm om Candy heen staan. "Kunnen jullie oefenen" knipoogt Daley, "Donny is al wat ouder dus dat is makkelijker" lach ik.
"Bij wie wil je slapen Donny?" Daley kijkt zijn zoon vragend aan. "Vajèn" glimlacht hij "gaat Viktor dan op de bank slapen?" Hij begint hevig ja te knikken waarna Daley, Candy en ik in de lach schieten. "Lekker is dat, ik word gewoon m'n eigen bed uitgezet" Donny die Viktor waarschijnlijk niet gehoord heeft slaat zijn kleine armpjes om me heen en legt zijn hoofd op mijn schouder.
Zouden jullie alsjeblieft het dankwoord willen lezen?
JE LEEST
Backstage (voltooid)
FanfictionIk ben Vajèn Blind en ben het tweeling zusje van Daley Blind. Ik ben professioneel danseres en dans bij veel grote sterren op het podium. Met voetbal hou ik me niet zo bezig. Daley woont in Engeland maar we hebben veel contact. Bij een optreden kome...