16

1.2K 38 13
                                    

It's my birthday🙈

Dus ik ga jullie 'trakteren' op een nieuw hoofdstuk🎉😋

"It's show time girls" Jason loopt langs ons heen het podium op. Vanuit de coulissen kijk ik de zaal in waar een hard applaus te horen is.

Zodra we een seintje krijgen rennen we het podium op en beginnen te dansen. Na nog wat gegil wordt het stil en dansend kom ik dichterbij Jason. Bij het juiste stukje draait hij naar me toe en slaat een arm om me heen als ik zogenaamd iets in z'n oor fluister. Gelukkig laat hij op het juiste moment los zodat ik weer verder kan dansen met de andere.

Aan het einde van de hele show laat ik mezelf uitgeput op een stoel vallen. Ik pak m'n telefoon en zie een appje van Naomi.
Naomi: hey Vajèn, je danste geweldig. Ik zat in het publiek met Joël, Amber, Davy, Joan en Jasper X
Ik: oh hey, dankjewel :) hebben jullie het leuk gehad?
Naomi: ja was heel leuk, wij zijn nog wat aan het drinken in het cafeetje want we waren VIP. Kom je ook als je daar kunt komen?
Ik: daar kan ik komen :) ik kom eraan.
"Meiden ik ga naar wat vrienden in het cafeetje, ik zie jullie wel weer" "is goed doei" ik geef ze allemaal een knuffel en pak snel m'n spullen bij elkaar.

Als ik het cafeetje in kom zie ik ze al snel zitten. "Hey" ik pak een stoel en ga naast de meiden zitten. "Heey" ik word van alle kanten begroet en geef ze allemaal snel een knuffel.

"Zijn jullie al klaar voor jullie trouwdag?" Ik kijk Joël en Naomi even aan die allebei glunderen. "Ja ik kan niet wachten" "het is bijna zover" lacht Amber en ik knik even.

"Kijk eens op je snapchat" glimlacht Joël "ik heb jou niet" "oh kijk maar op mijn telefoon dan" lacht hij en ik loop naar hem toe. "Pff je lijkt op Daley, die filmt ook veel dingen" grinnik ik als ik zie dat Joël mij en Jason heeft gefilmd toen het op de grote tv te zien was. "Achja" onverschillig haalt hij z'n schouders op en lacht even. Ik plof weer naast de meiden neer en krijg wat te drinken aangeboden door een ober.

"Hey Daley, je zusje heeft weer eens sjans hoor" ik kijk de jongens aan en zie Joël met zijn telefoon zitten. "Pardon?" Lach ik "ja ze is een mooi meisje dus het kan ook niet anders, er zijn geen telefoonnummers uitgewisseld toch?" "Nee, ze kreeg drinken aangeboden en onze meiden moesten naar de bar om het zelf te halen" lacht Davy "hé dat komt gewoon omdat ik net gewerkt heb" verdedig ik mezelf "tuurlijk krullenbol" hoor ik Daley lachen. Ik ben nog steeds een beetje boos op Daley, maar ik ben blij dat hij me vertelt heeft dat Viktor gewoon een vriendin heeft en degene die hier zitten hoeven het ook niet te weten.

"Kijk eens Vajèn, je drinken" "oh dankje" glimlach ik naar de ober. "Hoe weet hij je naam? Vajèn moet je ons wat vertellen?" Grijnzend kijkt Naomi me aan zodra de ober weg is "nee meiden, ik weet niet hoe hij m'n naam weet. Ik heb hem nog nooit gezien" "jaja zou ik ook zeggen" lacht Joan "meiden ik meen het" lach ik. "Vajèn, van Daley moest ik zeggen dat de ober niet door de keuring is gekomen" lacht Joël "ja dat maakt me niet uit" grinnik ik.

"Ja meiden ik ga weer, het was heel gezellig" "meiden hou de ober in de gaten" giebelt Naomi "nou Naoom zitten die huwelijk kriebels te hoog ofzo" "zoiets zou het wel zijn" lacht ze en ze slaat haar armen om me heen.

"Doei jongens" "doei" ik geef ze snel allemaal een knuffel en loop naar de uitgang. Later dan gepland stap ik m'n auto in.
Mama: hey, kom je gezellig bij mij en pap?
Ik: hey is goed, ik rij nu weg bij de Ziggodome tot zo
M'n telefoon gooi ik in m'n tas. Zodra de auto gestart is gaat, zoals altijd, de radio aan en rij ik richting het huis van m'n ouders.

"Hey leuk dat je er bent, hoe ging je optreden?" "Goed hoor, daarna nog met Amber, Joan en Naomi gepraat, ze waren bij de show met Jasper, Joël en Davy" glimlach ik en ik druk een kus op het hoofd van m'n ouders.

"Ben je nog druk deze week?" Vraagt m'n moeder "Eh, ik moet trainen en ik heb de bruiloft van Joël en Naomi" "oh ik wou eigenlijk nog een keertje met je naar de stad" "ja, zullen we elkaar daar nog over appen?" "Doen we" glimlacht ze. "Hebben jullie weer eens geld teveel?" Lacht m'n vader "ik ben toch alleen dus dat maakt niet uit" ik grinnik zachtjes.

"Gaan jullie nog wat doen deze week?" "Ik moet voor het Nederlands elftal nog een aantal dingen regelen" ik knik en kijk m'n moeder afwachtend aan. "Paar daagjes werken" glimlacht ze "ehm wanneer zien jullie Daley weer?" "ik bij het Nederlands elftal, maar daar praten we bijna alleen over voetbal" "en jij mam?" "Ik weet het niet, ik hoop zo snel mogelijk. Ook in verband met de zwangere Candy" ik knik begrijpend.

"Misschien ga ik volgende week wel naar Engeland" zegt m'n moeder uit het niets "misschien kan ik wel mee" glimlacht m'n vader. "Ik blijf wel lekker hier hoor" "ja als je niet hoefde te trainen kon je mee" glimlacht ze en ik knik. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Er verschijnen langzaam scheurtjes in onze band. Dus misschien is het beter als we elkaar even niet zien. In de hoop dat die scheurtjes weer helen. Al is de kans klein als we niet eerlijk tegen elkaar zijn.

Backstage (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu