UNEXPECTED- 13. časť- It's not what it seems

1.7K 82 2
                                    

„Tvoj chlapec?“ povedala zhrozene moja mama.

„Áno, nechápem prečo sa tak čuduješ“

„No, ja som len myslela“ trochu sa odmlčala „že potom čo sa stalo..“

„Nepripomínaj mi to, dobre? On nieje ako Scott“ prerušila som ju „A ktomu...čo mám ísť do kláštora alebo čo?“ dodala som a uvedomila si, že to vyznelo ako keby som s Justinom už niečo mala. Mama na mňa hodila ešte vydesenejší výraz.

„Bože mami“ zasmiala som sa, keď som videla ako zbledla „Nič som s ním nemala“

„No v tom aute k tomu veľa nechýbalo“ prekrížila si ruky na hrudi.

„Áno mami, dosť k tomu chýbalo. Bozkávanie má dosť ďaleko od sexu, vieš?“ ironicky som sa uškrnula.

„Ashley!“ skríkla na mňa „Čo to s tebou je? Nezdá sa ti, že si nejaká drzá?“

„Nie, pravda nieje vždy drzosť“  ironicky som sa usmiala. Neviem prečo, ale mala som náladu sa s mamou trochu hádať.

„Tebe nestačí domáce väzenie?“ výhražne sa opýtala.

„Áno jasné, zakáž mi aj žiť“ pokrútila som hlavou a išla do svojej izby. Neznášala som, že keď moja mama nevedela čo povedať, tak sa začala vyhrážať že mi dá zaracha.

„Ashley Grace! Láskavo tu ostaň keď sa s tebou rozprávam“ kričala po mne, keď som išla hore schodami.

„Ty sa nerozprávaš. Ty po mne zase len zjapeš. To je rozdiel.“  Mama zostala ticho. Odišla som do izby a zabuchla za sebou dvere. Ľahla som si na posteľ a spomenula si, že mám zavolať Jenny. Vytiahla som si mobil zo zadného vrecka , prešla prstom po displeji a vytočila jej číslo.

„Áno?“ ozvalo sa po chvíli.

„Jen?“

„Ashleey.  Konečne“ naradostene skríkla Jenny do telefónu.

„Au“ povedala som a pošúchala si ucho

„Prepáč, len vieš ako hrozne sa doma nudím. A teraz, prečo si nemohla vtedy rozprávať?“

„Noo, vieš“ trochu som sa odmlčala a rozmýšľala ako jej to povedať, a či jej to vôbec povedať. „Bola som s Justinom“

„Boli ste cvičiť choreografiu?“

„Ehm, nie tak celkom“

„Nechápem“

„Blondína“ falošne som zakašľala.

„Čo?“

„Ale nič“ zasmiala som sa.

„Bože Ashley, tak čo ste robili? Hovor, lebo si budem domýšľať. A ty vieš, že mám vééľku fantáziu“

„No, boli sme pred školou a on tam prišiel a uniesol ma a potom sme sa rozprávali, potom sa kvôli mne pobil, potom sme sa pohádali a potom sa bozkávali, a asi spolu začali chodiť“ vyhŕkla som zo seba jedným dychom. Ako odpoveď som dostala dosť hlasný smiech.

„Tak a teraz vidím, že niekto má ešte väčšiu fantáziu ako ja“ smiala sa Jenny. Zostala som ticho.

„Ashley?“ ozvala sa.

„Áno?“

„Robila si si srandu nie?“

„Prečo je to až také neuveriteľné?“ nechápala som jej reakciu.

„Tak po prvé, chodí s Chelsey a po druhé, vy dvaja, spolu? To nejde do kopy“ -ďalší smiech. Iritovala ma.

UnexpectedWhere stories live. Discover now