UNEXPECTED- 25. časť- I'll tell you the truth

1.5K 78 3
                                    

Z POHĽADU ASHLEY:

Otvorila som dvere a bežala hneď do svojej izby. Chvíľu nato mi už klopal niekto na dvere.

„Ashley otvor dvere“ počula som hlas môjho otca potom, ako som ignorovala búchanie.

„Čo chceš tati?“ otvorila som dvere a snažila sa zakryť slzy.

„Tak na začiatok. Kde si bola celú noc?“ začal kričať. Len som stála a bola som ticho, lebo som vedela, že ma právo byť naštvaný, aj keď to, že som nebola doma nie je tak celkom moja vina.

„Ashley čo ti je?“ povedal už kľudnejšie, keď si všimol, že neprotestujem.

„Nič. Som v poriadku“ zaklamala som mu a sadla si na posteľ.

„Zlatíčko, som tvoj otec. Vidím keď sa niečo deje.“ Povedal sadol si na posteľ a chytil ma za ruku. Bol policajt, takže ľudí čítať vedel. Nemohla som mu povedať, že ma niekto zrazil, pretože by to istotne začal vyšetrovať. A ja som s toho mala zlý pocit, pretože som vedela, že Justin je do toho nejak zapletený, aj keď som nevedela presne ako. Takže som nemohla dovoliť, aby sa môj otec cez nejaké stopy a podobne dostal až k Justinovi.

„Tentokrát vidíš zle. Je mi fajn“

„Vážne? Tak to mi potom odpovedz na otázku, kde si bola celú noc“ prísne sa na mňa pozrel. Znova som ostala ticho, pretože ma nenapadla žiadna dobrá lož.

„Vieš ako sme sa o teba s mamou báli? Volali sme ti najmenej milión krát. Vôbec si sa neozvala. Nevedeli sme, kde si. Mohlo sa ti hocičo stať.“ Rozkričal sa.

Sťažka si vzdychol. „Už ani neviem, čo viac ti zakázať. Máš zaracha, ale aj tak utekáš z domu“

„Tati ja--“ skočila som mu do reči.

„Nie Ashley. Čo sa to s tebou deje? Nikdy si sa takto nesprávala. A zrazu nikdy niesi doma, nezdvíhaš telefón, v noci sa bohvie kde flákaš bez toho, aby si sa nám ozvala...Som sklamaný, naozaj“ povedal, postavil sa a pomaly odišiel z mojej izby. Po lícach mi stekali slzy z toho, čo mi práve povedal, ale aj s toho všetkého, čo sa v poslednej dobe udialo. Mala som chuť vypadnúť. Odísť z domu, odísť od problémov s Justinom, odísť od všetkého. Ale nie, ja som mala zaracha a musela som sedieť doma. Môj víkend sa začal absolútne skvele. Šla som do sprchy a aspoň na chvíľu som sa necítila, ako keby na mne boli všetky problémy tohto sveta.

Z POHĽADU JUSTINA:

 Čo myslela Ashley tým, že jej klamem? Dobre, viem, že jej klamem, ale odkiaľ to vie ona? Chcel som sa rozbehnúť za ňou, lenže došlo mi, že by ma najskôr vyhodila a mala s toho doma ešte väčšie problémy, ako bude mať teraz. Napadlo ma, že jej zavolám, lenže nemá mobil. Vyzeralo to tak, že si budem musieť počkať na pondelok a porozprávať sa s ňou až  škole. Sadol som si späť do auta a šiel priamo domov.

****

„Niee“ zavrčal som a pritlačil si vankúš na hlavu, keď mi ráno zazvonil budík. Bol pondelok,  čas ísť do školy. Naštvane som po ňom trepol a vyliezol som z postele. Namieril som si to do kúpeľne, dal si sprchu, umyl si zuby, potom si vyfénoval vlasy a upravil som si ich do dokonalosti. Obliekol som si biele tričko, nato čiernu košelu s podohnutými rukávmi, koženku, čierne úzke rifle a supry. Vzal som si veci do tašky a šiel som k autu. Cestou do školy som celý čas rozmýšlal. Vedel som, že sa musím porozprávať s Ashley, ale nevedel som, čo jej mám vlastne povedať. Určite bude chcieť nejaké vysvetlenia, ktoré jej nemôžem dať. Celý víkend som sa tešil, že budem konečne s ňou, ale čím viac sa to približuje, tým viac som nervózny. Prečo nieje ako ostatné baby? Prečo nieje ako napríklad Chelsey, aby ma netrápilo, čo si myslí? Prečo mi tak skurvene záleži na tom, aby na mňa nebola naštvaná?

UnexpectedWhere stories live. Discover now