UNEXPECTED- 44. časť- The End?

1K 73 10
                                    

Poznámka autorky: Táto časť je pohľad Ashley z toho času keď bol Justinov v minulej časti. Dúfam že pochopíte/chápete :D

 Z POHĽADU ASHLEY:

„No konečne“ poznamenala som, keď sme dorazili na miesto.

„No tak prepáč že nemám v hlave GPS“ ironicky povedala Jenn, načo sme sa zasmiali.

„Škoda že ani v aute“ povedala som pre seba.

„Čo?“

„Ale nič“ usmiala som sa a vystúpili sme z auta. Išla som prvá a ona hneď za mnou.

„Je tu polka našej školy“ obrátila som sa na ňu a zúfalo pozrela.

„Noa? Nestresuj a poď“ pokrútila hlavou, chytila ma pod ruku a ťahala dovnútra. Vošli sme a dom bol už plný ľudí. Všade samé bozkávajúce sa páriky.

„Dobre. Mám z toho depku“ povedala som napoly s humorom, napoly vážne, keď sme si odložili veci. Keby som nebola pohádaná s Justinom, nič sa nedeje, ale takto mi to len pripomínalo, čo sa stalo.

„O chvíľu ťa to prejde“ povedala Jenny.

„Nie vážne. Ja idem von“ vymanila som sa spopod jej ruky a prekľučkovala  pomedzi spolužiakov k zadnému východu, vedúcemu na rozsiahlu záhradu.

„Fajn, idem s tebou“ vzdala to nakoniec Jenn a dobehla ma. Vyšli sme vonku, kde bolo o trocha menej ľudí, a čo je hlavné, nevyzeralo to tam jak v pornoklube. Nato bola dosť zima, čo mi len vyhovovalo.

„Nemala by som mu zavolať?“ otočila som sa k Jenny.

„Komu?“ nedopaľovalo jej, ale na to som bola už dá sa povedať zvyknutá.

„Vieš čo, fízlom či sa nechcú pridať k opitým teenagerom“ ironicky som sa uškrnula.

„Justinovi?“

„No hurá“ prekúrila som očami.

„Nebuď hnusná. Ja nemôžem za to že vy dvaja máte tam niečo, no proste že sa hádate“ rozmachovala rukami a robila nimi vysvetľovačné gestá, lebo nevedela ako má vysvetliť terajšiu situáciu medzi mnou a Justinom. Vlastne ani ja som nevedela. A to je to, prečo som sa cítila trochu vinná.

„Fajn. Prepáč“ zamrmlala som a vytiahla si mobil z vrecka.

„Čo robíš?“

„Neviem. Žeby som mu išla volať?“ znova moja irónia.

„Nie nejdeš“ povedala a zobrala mi mobil z ruky „Bože Ashley aspoň na jednu noc to nechaj tak a zabávaj sa“

„Ale keď--“

„Nie!“ skríkla, načo so mnou trošku podskočilo, ale následne sme sa rozosmiali.

„Pútaš veľa pozornosti“ zasmiala som sa.

„Tvoja obria mikina viac, tak mlč“ žmurkla a ústami naznačila pusu.

„Vrátiš mi mobil?“ nastavila som ruku.

„Aby si hneď poletela a zavolala Justinovi a mňa tu nechala samú? Ehm..Nie“ usmiala sa, načo som sťažka vzdychla.

„Bože Jenny, nebuď decko a daj mi mobil“

„Nie“ povedala zreteľne.

„Fajn, ako chceš“ usmiala som sa a tvárila, že to nechám tak.

„Inak, pekné boty. Opätky majú 15?“ nevinne som sa usmiala.

„Áno, prečo?“ pozrela sa na svoje boty.

„Len tak. Asi sa v nich bude hnusne utekať“ uškrnula som sa, schmatla jej svoj mobil z rúk a ďakovala bohu, že som si vzala tenisky.

„Graceová stoj.“ kričala po mne Jenny, keď som sa nejako dostávala pomedzi ľudí. „A potom že ja sa správam ako decko“ počula som ešte a potom som sa stratila niekde v dome.

Pretísla som sa medzi ľudí a prisahala by som bohu, že som videla Ryana. Vyšla som z domu, tentokrát prednými dverami, pretože tam bolo aspoň ako-také ticho. Prešla som prstom po obrazovke čerstvo ukradnutého z Jenniných rúk mobilu a vytočila Justina. Chcela som sa mu ospravedlniť, alebo také niečo. Proste som vedela, že sa s ním nechcem hádať, a že určite nie kvôli nejakému debilovi. Zvonilo to, ale nedvíhal. Takže sa na mňa stále hnevá. Neviem, či som už pochytila tie jeho nerváčske spôsoby, ale kopla som do veľkého kameňa vedľa mňa, čo som následne oľutovala, kedže to bolelo. Kedže sa nič iné nedalo robiť, rozhodla som sa vybrať naspäť dnu a snažiť sa aspoň aby ma nezabila moja najlepšia kamarátka. Otvorila som dvere a vošla dnu. Zastala som pri vešiaku na bundy a rozhliadala sa po izbe, či neuvidím Jenny. Pohľadom som chodila po všetkých tých známych tvárach, ale nakoniec sa mi pohľad zastavil na Chelsey s....Justinom?

„Čože?“ povedala som pre seba a vyvalila na nich oči. Sama pre seba som si opakovala, že nerobia nič zlé, že sa len rozprávajú, tak prečo sa mi dvíha tlak. Môj pohľad sa však vzápätí stretol s jej, z čoho som sťažka prehĺtla. Dala mu prst sa ústa a provokačne sa na mňa uškrnula. Ruku mu položila na stehno a potom sa mu prisala na ústa. Neprekvapilo ma to. Chelsey je sviňa, o tom niet pochýb. Moja hruď sa dvíhala zlosťou hore a dole a pristihla som sa, ako zatínam ruky do pästí. Lenže čo bol horšie je, že sa zlosť premenila na slzu stekajúcu po mojej tvári, keď sa s ňou Justin postavil z gauča. V hrdle sa mi vytvorila veľká hrča a nedokázala som sa ani pohnúť. Odišli niekde hore schodami a ja som tam stála, s očami, plniacími sa slzamy a pocitom, že sa mi to musí len snívať.

„Ash?“ postavil sa predomňa Ryan a bolo vidno, že má v sebe.

„Áno?“ utrela som si rýchlo slzy a venovala mu pohľad.

„Deje sa niečo?“ poškrabal sa na hlave a odpil si z fľaše, ktorú pravdepodobne so sebou nosí celý večer.

„Nie“ pokrútila som hlavou „Ja--len musím ísť“ dostala som nakoniec zo seba.

„Inak, Jenny je niekde tu. Keď ju nájdeš, povec že som musela ísť, a prosím zober ju potom domov, dobre?“ povedala som na jeden dych a ešte ani nestihol prikívnuť, bola som preč.

Vzala so si bundu z kopy a rukou zašla do Jenninho kabátu. Vedela som, že ma neskôr zabije zato, že som jej vzala kľúče od auta a zato že som ju tu nechala, ale zariadila som jej odvoz domov, tak čo. Vybehla som vonku, nasadla do auta a prinútila sa naštartovať a odísť predtým, ako by som vybehla hore k nim do izby a pripravila svet o jednu kurvu.

Asi o pol hoďky som  bola pred Justinovým domom. Chcelo sa mi ľahnúť si na cestu a čakať kým on sám príde a prejde ma, lebo to by bolo stále lepšie ako vidieť to, čo som videla predchvíľou, ale vybehla som hore do izby. Ešteže v tom fake kameni necháva kľúče. Sadla som si na posteľ a všimla si na nočnom stolíku fotku. Boli sme na nej mi dvaja, ako ma Justin obíma zozadu a dáva mi pusu na líce. Ďalšia slza sa dostala na povrch. Sklopila som fotku a zhlboka sa nadýchla. Vstala som z postele a vzala tašku, s ktorou som sem nedávno prišla. Položila som ju na posteľ a začala do nej hádzať každú svoju vec, na ktorú som natrafila.

„Ashley?“ začula som spozamňa Justinov zmätený hlas....

Nezabíjajte ma prosím! :D

Poprosím komentáre a vote a všetko možné :) Chcem vedieť či sa vám táto story aspoň trochu páči :)

UnexpectedWhere stories live. Discover now