15. Obudziłam Cię :>

915 74 7
                                    

Obudziłam się zalana zimnym potem. Co to był za chory sen! Spojrzałam na zegarek 5:42. I tak nie znane. Wstałam z łóżka i wzięłam z szafy ubrania. Poszłam do łazienki, żeby wykonać poranne czynności. Cały czas było mi gorąco. Wszytko mnie bolało. Postanowiłam zmierzyć temperaturę.
10 minut później.
Super mam gorączkę! 38,4. Chyba będę musiała zostać dzisiaj w domu. Super! Postanowiłam położyć się do łóżka. Leżałam, leżałam i leżałam. Nudy. Same nudy. Nie mam co robić. Przejrzałam już social media, pograłam w jakąś durną grę, obejrzałam parę filmów na YouTube. Jest dopiero 6:14, a ja juz nie mam co robić. Zapowiada się świetny dzień..

7:12

Dziki Bogu! Sylwia zaczęła się budzić! Spojrzałam na Syske. Po paru sekundach brunetka otworzyła oczy po czym przywitała mnie uśmiechem, który odwzajemniłam. Dziewczyna poszła do łazienki i po paru minutach wróciła do mnie ubrana w śliczną niebieską sukienkę.
-To co? Gdzie dziś idziemy? - zapytała brunetka siadając obok mnie.
-Wiesz ja dziś raczej nigdzie nie pójdę. Mam gorączkę i wszystko mnie boli. - westchnęłam.
-No to będziemy w domu! - krzyknęła - zrobimy sobie jakiś maraton filmów czy coś. Co ty na to?
-Syska to miłe z twojej story ale ja nie chce was psuć zabawy.
-Coś ty nic nie psujesz! Zresztą i tak dzisiaj mi się nie chce nigdzie iść. - stwierdziła i opadła na łóżko.
-No dobra. Napisze tylko smsa do Jaśka, że dziś będziemy w domu.

PP Jasia ^^
Twarz brunetki znajdowała się kilka centymetrów od mojej twarzy. Już zaraz spełni się moje marzenie. Dzieli nas juz centymetr. Zamykam oczy i.. SMS. Cholera! Taki piękny sen. Taka piękna scena, a ktoś mi przeszkodził. Ech. Wziąłem telefon do ręki i kliknąłem wiadomości.

Od:Nikuś :>
Cześć Jasiek! Dzisiaj ja i Syska zostajemy w domu bo źle się czuje. Powiedz Remkowi i reszcie, żeby się nie martwili. Miłego dnia pacanie! :>
PS. Mam nadzieje, że Cię obudziłam B))

Pff specjalnie mnie obudziła? O nie...

Do:Nikuś :>
Co za wredna małpa :<
PS. Mam nadzieje, że Cię to urazi za to, że mnie obudziłaś .-.

Od:Nikuś :>
Hihi ^^

Wstałem z łóżka. Wyjąłem z szafy bluzkę JD Wear i jakieś czarne spodnie. Z przygotowanymi ubraniami udałem się do łazienki. Po 10 minutach wyszedłem z łazienki. Poszłem do kuchni i zrobiłem śniadanie. Po zjedzonym posiłku udałem się do "salonu". Usiadłem na kanapie i postanowiłem Po odpowiadać na pytania na asku. Zajęło mi to jakieś 30 minut. Jest już.. Dopiero 7:58. Ech. No to sobie posiedzę. Dzięki Niki! Zrobiłem sobie parę zdjęć na insta. Potem postanowiłem zrobić kimś popisać. Weszłem na fb. Znajomi.. Kto jest dostępny.. Hm.. Filip!

Ty:Hejo stary! Jest dopiero 8, a ty nie spisz? :o

Kłoda: Elo! O to samo mg cb spytać! :p (heh musiałam nie mogłam się powstrzymać xd ps. Filip Kłoda - Smav z ekipy Terefere)

Ty: Eh moja kochana kuzyneczka obudziła mnie sms, że dziś nie będzie ich cały dzień. I wiesz co jeszcze dopisała?

Filip: co?

Ty: Dopisała jeszcze : PS. Mam nadzieje, że cie obudziłam B))

Filip: Haha xdd Dobrze Ci tak stara dupo.

Ty: Pff xd Wielkie dzięki kłodo ty! ;p

Do pokoju wszedł Florek.
-Jasiek? Co ty robisz? Ty tak wcześnie?
-Eh. Nikt we mnie nie wierzy xd. Twoja kochana siostrzyczka obudziła mnie sms i kazała przekazać, że jej nie będzie dziś bo się źle czuje i, że mamy się o nią nie martwić.
-OK. - odpowiedział i poszedł do kuchni.

***
Tak. Pisze ten rozdział gdy mam gorączkę i wszystko mnie boli :c

FriendZone? |reZi&Multi II|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz