34.

724 99 4
                                    

NA WSTĘPIE CHCIAŁABYM POZDROWIĆ WSYSTKIE LAMOROŻCE.

~~~~~~~°°°°°°~~~~~~~°°°°°°~~~~~~

-Halo? - usłyszałam zdenerwowany głos w słuchawce pewnie jak to ma w zwyczaju nie patrzał na wyświetlacz.

-Dezy? - nie wiem czemu bardziej zapytałam się niż powiedziałam.

-Niki?! - krzyknął po chwili było słychać go trochę ciszej. Teraz pewnie sprawdzał wyświetlacz - gdzie ty jesteś? Wszyscy się o ciebie martwiliśmy - soł śłit xd

-Em.. Tyle, że na sama nie wiem dokładnie gdzie jestem. Jestem w jakimś domku w lesie. - przez chwilę w słuchawce była cisza. - Halo Dezy jesteś? - zapytałam po chyba minucie.

-Tak, tak jestem. Powiedz mi czy w tym domu na ścianie wiszą cztery strzelby? - zapytał. Ja spojrzałam na ścianę, na której były. Chciałam się upewnić czy jest ich cztery.

-Tak jest ich cztery, a piąte miejsce jest puste. - powiedziałam na co odetchnął z ulgą.

-To już wiem gdzie jesteś. Ale jak ty się tam znalazłaś?! - zapytał zdziwiony.

-Opowiem Ci w domu. Ale teraz czy mogę się dowiedzieć gdzie ja jestem? - zapytałam z poirytowaniem.

-A no tak. Więc jesteś w domku leśniczego, czyli Pana Franka. Jest on miły i nic ci nie zrobi więc nie masz się czego bać. Jeśli go nie ma poczekaj, aż wróci i wtedy powie ci, którędy masz się udać do najbliższego wyjścia z lasu, które znajduje się przy starej budce. Kiedy tam będziesz zadzwoń do mnie to po ciebie przyjadę. Dobrze?

-Ymm.. Okej. No to do zobaczenia. - powiedziałam i nie czekając na odpowiedź rozłączyłam się. Już uspokojona usiadłam na łóżko i włączyłam jakąś losową grę na moim telefonie, żeby zabić czas i, aż tak się nie nudzić.

*Pp Dezego*

Całe szczęście, że nic jej nie jest i, że jest u Pana Franka. Wiem, że tam będzie bezpieczna i nic jej się nie stanie. Tylko zastanawia mnie jak ona do cholery się tam znalazła?! Przecież to jest w ciul daleko. Ale no dobra, tego dowiemy się nie długo. Teraz tylko trzeba czekać na telefon od niej.

-To ja może napiszę do Jaśka. - powiedziałem przerywając niezręczną ciszę.

-No okej. - odpowiedział Flo.

Ty:Cześć :D

Jan Dąbrowski: Hej co ty taki szczęśliwy?

Ty:Mam dobrą wiadomość?

Jan Dąbrowski : Jaką? :)

Ty : No więc...

Jan Dąbrowski : No gadaj!

Ty: Jak już to mogę napisać :)

Jan Dąbrowski : ... Wes mnie już nie denerwuj..

Ty:No dobra. A więc.. Wiemy gdzie jest Niki!

Jan Dąbrowski : Serio?! Gdzie?

Ty: Okazało się, że jest w domku w lesie. Ale na szczęście właściciel tego domku jest miły więc nie ma się o co bać.

Jan Dąbrowski : Aha, ale jak ona się znalazła w lesie?!

Ty:No właśnie też nwm. Ale jak zadzwoni do mnie to po nią przyjadę to nam wyjaśni.

Jan Dąbrowski : Aha. Ej, a mogę do was może dziś wpaść?

Ty:Jasne! :) poczekamy z tą nowinką ;p

Jan Dąbrowski : Oke to siadam w auto i będę około 14!

Ty:To do zobaczenia!

×××××~~~~~××××~~~ ~×~×~ ~

Niestety nexta sprzedam wam dopiero za 18 gwiazdek ponieważ zauważyłam, że ostatnio czytacie ale ich nie dajecie. (oczywiście nie od razu po 18 gwiazdkach ale po 2/3 dniach, a jeśli będzie dopiero po 5 to wtedy wstawię.) nie chce tego robić ale poprostu ich nie gwiazdkujecie a to motywuje :(

FriendZone? |reZi&Multi II|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz