"Myslíš si," Louis sa zastavil kvôli plným ústam a polkol, "že ak by hrozilo, že sa človek s poruchou osobnosti chce zabiť, bolo by to považované za rukojemníctvo?" "Možno..." pokrčil ramenami Harry a otvoril ústa pre Louisa, ktorý ho nakŕmil ďalšou hrsťou popcornu. Pomaly prežúval a očami sledoval Richarda Geera v televízii, kde jeho advokátska postava vošla do väznice, v snahe splniť misiu. O chvíľu neskôr sa nadvihol, natlačil Louisovi do úst zopár zŕn a zauvažoval, "Ak by to urobil, považovalo by sa to za samovraždu, asistovanú samovraždu, viacnásobné zabitie alebo masovú vraždu?" Louis sa posunul na pohovke a natiahol si prsty, čím pohol Harryho hlavou. Harry ležal vystretý na gauči s hlavou položenou na Louisovom lone, zatiaľ čo Louis bol rozvalený v rohu trojmiestnej sedačky. Sedel normálne, no s rukami obmotanými okolo ramien mladšieho chlapca. Boli asi v tri štvrtine filmu, no len v polovici misky na popcorn. Bol to vlečúci sa deň. Keď sa Harry zobudil, cítil sa byť trochu pod vplyvom počasia a aj keď nič nepovedal, Louis nejako zachytil jeho apatiu a udržiaval ich aktivity jemne pri zemi. Väčšinu dňa strávili na gauči pozeraním hocičoho, čo práve šlo v televízii alebo sporadickými rozhovormi o náhodných veciach. Po tom, čo Harryho tento televízny deň začal nudiť pochopil, ako sa musel cítiť Louis, ktorý to musel vydržať dva mesiace. Znovu otvoril svoje ústa, aby mohol prijať ďalšiu dávku z Louisových, teraz mastných, prstov. "Vy dvaja ste tak divní." afektovane pomaly natiahol Zayn, keď vošiel do obývačky a zvalil sa na jedno z kresiel. Položil svoj telefón na bok, zjavne si s niekým esemeskujúc - pravdepodobne s Liamom - a neveriacky pozoroval svojich dvoch priateľov. "Vážne chalani, necítite sa divne keď robíte takéto veci? Pretože je divné to už len sledovať." Louis pokrčil ramenami, "Aké takéto veci? Na Harrym mi nepríde nič divné, s výnimkou jeho výberu mužských idolov." Zayn prevrátil očami, "Myslím to, že tu ležíte, prakticky sa maznáte a rukami kŕmite jeden druhého." Harry strčil svoju ruku do misky a nabral si plnú päsť pukancov predtým, ako ich zámerne pomaly vopchal Louisovi do úst. Louis ich bez váhania zjedol a Harry sa usmial na ďalšieho člena kapely, "Nie, vôbec to nie je divné." "Keby," dodal Louis a jeho hlas bol mierne tlmený plnými ústami, "si sa k nám chcel pripojiť, nemusíš sa pýtať - zopár si ich väzmi," ukázal ponad opierku pri svojom lakti, "neseď tam celý závistlivý." Harry sa zachechtal a zakašľal, vnútorne sa strhnúc na to, akú krutú bolesť mu to spôsobovalo od hrdla až k ušiam, zanechávajúc ich v ohni. Pritisol si ruku na krk a masíroval si bolestivú oblasť. Do kelu, naozaj na neho niečo liezlo a tá pekelná bolesť hlavy z rána sa k nemu vracala teraz aj s odplatou. Trochu sa prikrčil a bok svojej boľavej hlavy pritlačil na Louisove stehno. "Hej," povedal Louis jemne, okamžite zachytávajúc zmenu jeho nálady, "si v poriadku?" Sklonil sa nad ním, nahliadnuc do jeho tváre a vyzeral trochu ustarane. "Áno," prikývol Harry a chúlil sa pod rastúcim chrapotom v jeho hlase a náhlej bolesti pri prehĺtaní v jeho hrdle, "len sa necítim až tak dobre - myslím že na mňa niečo lezie." Louis pritisol ruku na jeho čelo a zamračil sa, "Si trochu horúci Hazza." "Pravdepodobne je to len nachladnutie alebo niečo podobné." zamumlal Harry a nepokojne sa zavrtel.Louis prižmúril oči, "To som si myslel aj ja, keď som sa prvý krát cítil choro a pozri čo sa stalo. No tak, pusti ma. Potrebuješ nejaký Paracetamol." "Som v poriadku." zaškriekal Harry a vzdychol, keď ho Louis nadvihol a vykĺzol z gauča. "Čo budeme robiť na večeru?" opýtal sa Zayn, "A kde je Niall?"Louis si zívol a pretiahol sa - puknúc niektoré z jeho kĺbov a povzdychnúc si od rozkoše z úľavy. "Mmmm..." potom sa otočil k Zaynovi, "...uh... myslím, že Niall je vo svojej izbe a skypuje so Seanom a Scottom. Pokiaľ ide o večeru, neviem. Myslím že by sme sa mali pozrieť do chladničky. Liam spomínal niečo o kurati." "Keď už hovoríme o Liamovi," povedal Zayn a znovu skontroloval svoj mobil, "príde neskôr ako plánoval - pravdepodobne okolo siedmej." Louisova tvár sa rozžiarila, "Takže varíme my?" Zaynova hlava sa nadvihla a prikývol, "Ánooooooooo," držiac svoju ruku hore pre Louisa, ktorý pribehol k nemu a tľapli si. Obaja boli pomerne dobrí kuchári, no po celej Sainbury's Cook veci v X-Factore bolo viac ako nebezpečné nechať tých dvoch variť znovu spoločne v jednej kuchyni. Ak by sa Harry cítil o trochu lepšie, uvaril by večeru sám, alebo by zabarikádoval dvere do kuchyne. Namiesto toho len s neurčitým pobavením sledoval, ako v jeho dvoch priateľoch rastie nadšenosť nad ich náhlou príležitosťou prejaviť sa. Jeden druhého nasledovali do kuchyne, vykrikujúc nápady, ktoré síce zneli pekne, no zároveň aj príliš nebezpečne na ich varenie bez dozoru. Avšak, Harry si veľké starosti nerobil. Východ nebol príliš ďaleko ak by sa naskytla nejaká mimoriadna situácia a ak by bolo potrebné volať 999, mobil mal vo vrecku. Louis sa objavil pár minút neskôr, stále ospalý rovnako ako Harry, s dvomi tabletkami paracetamolu a pohárom vody. Bolo bolestivé prehltnúť ich, ale studená voda stekajúca jeho hrdlom bola menšou úľavou. Keď skončil, prázdny pohár podal naspäť Louisovi a znovu si ľahol na gauč premýšľajúc nad tým, že pred večerou by si mohol trochu pospať. Louis ho prikryl dekou - rovnakou, ktorú používal on keď bol chorý - a Harry sa usmial, dojatý, najmä keď mu Louis pred odchodom vtisol bozk na vrch hlavy.
~*~
Keď Liam prišiel domov, svetlá v obývačke boli zhasnuté, na gauči spal Harry, z kuchyne vychádzal zvuk šialeného sekania a Niall z nej vybehol ako blázon, naozaj vydesený. "Nože." bolo všetko, čo Niall zapišťal smerom k nemu predtým, ako utiekol po schodoch. Mimoriadne silné zasyčanie spoza zatvorených dverí prinútilo Liama poskočiť a skrčiť sa. Do pekla. Chvíľu mu trvalo, kým si vyzul topánky a kým zavesil svoje oblečenie do skrine pred tým, ako nabral odvahu vstúpiť do kuchyne. Musel sa uhnúť letiacej fľaštičke s chilli omáčkou, ktorá preletela popri jeho hlave. "Soľ!" vykríkol Louis, Zayn mu ju hodil a Liam sa musel zohnúť keďže soľnička preletela niekoľko centimetrov od neho. Louis ju obratne zachytil a niekoľkokrát pokrútil hornou časťou nad jednou z panvíc na varnej doske. Liam žasol nad ich schopnosťami. "Niečo tu pekne vonia." odvážil sa ozvať, pretože to tak bolo. Voňalo to fantasticky - trochu pikantne, sviežo a veľmi chutne. Louis so Zaynom boli dobrí kuchári - len ste nechceli byť v jednej miestnosti spolu s nimi, zatiaľ čo varili nech už ste mali akýkoľvek pud sebazáchovy. "Liam!" s úsmevom sa otočil Louis, takmer ho ostriekajúc omáčkou z jeho varechy. "Práve včas. Tu, ochutnaj, myslíš si, že treba pridať viac korenia?" vrazil lyžicu Liamovi do tváre a nenechal mu žiaden priestor na argumentovanie. Liam nemal žiadnu možnosť, len oblízať krémovo červenú kvapalinu, ktorá mu popálila jazyk. Bolo to silné - lahodným spôsobom - ale aj tak príliš horúce. Zakašľal a pokrútil hlavou, "Nie, nie, je to v pohode." zalapal po dychu, vetrajúc si ústa, "netreba viac korenia." Louis sa rozžiaril. Liam hodil svoju tašku na kuchynský stôl a šiel si po nejaký nápoj do chladničky. "Tak, akoto, že Harry spí?" spýtal sa potom, čo vypil polovicu pomarančového džúsu priamo z krabice. Bol to jeden z jeho mála zlozvykov. "Liam," zanariekal Zayn a krabicu mu schmatol, "nemôžeš si to naliať do pohára ako normálny človek? Nechcem piť tvoje sliny." "S mojimi slinami nič nie je." odvetil Liam s úškrnom. "Mnoho dievčat by za ne zaplatilo šialené množstvo peňazí." "To je pravda." prikývol Louis súhlasne.Zayn sa zatváril zhnusene, "Je to skôr nechutné." Louis znovu prikývol, "Aj to je pravda, ale ak ťa to uteší, moje a Harryho sliny v tom boli tiež." "Eww!" Liam si zapchal ústa a hodil krabicu do koša. "Haha." rozrehotal sa Zayn, vymeniac si high-five s Louisom. "Tak fajn a čo je teda s Harrym? Zdriemnutie... to sa na neho nepodobá." Louis pokrčil plecami, "Dnes sa necítil celkom dobre." Liam sa napol, "Je to zlé?" "Myslí si, že je to len prechladnutie, ale nie som si istý." odvetil Louis a dal si ruky v bok. "V posledných dňoch bol nejaký bledý. Tak alebo onak, na zajtra ráno som ho objednal k lekárovi." Liam šťastne prikývol, "Dobre a môžem poukázať na to, aké úžasné je, že môžeme ísť k lekárovi hneď na ďalší deň namiesto toho, aby sme čakali aspoň tri? Milujem byť slávnym!" "Pripomeniem ti to," povedal Zayn, "keď ťa bude nejaká fanúšička nabudúce pozorovať cez žalúzie, zatiaľ čo sa budeš prezliekať." "Oh, Harry," náhle povedal Louis, keď mladší chalan vošiel do kuchyne, "cítiš sa lepšie?" Harry pokrútil hlavou. Vyzeral dosť bledo a úprimne, nebolo pochýb o tom, že bol vážne chorý. Je fajn, že až do nasledujúceho týždňa nemajú žiaden koncert. To bola najlepšia vec na vypustení albumu - nemuseli ste robiť toľko koncertov aby ste sa presadili. Album to urobí za vás. Avšak, okolo Vianoc majú niekoľko dôležitých koncertov a snáď sa dovtedy zbavia všetkých zimných chorôb. Louis znepokojene sledoval, ako si najmladší člen kapely roztrasene vzal pohár z kredenca a presunul sa k drezu, aby ho naplnil. Zdalo sa, že bojuje s kohútikom, jeho ruka sa celkom výrazne chvela a Louis k nemu pristúpil, aby mu pomohol s páčkou. Potom mu opäť na čelo položil ruku, kontrolujúc jeho teplotu. "Stále máš teplotu," zamumlal, "vezmi si ešte trochu paracetamolu." "Možno za chvíľu..." Harry sa nadýchol a opatrne sa napil vody. Na chvíľu to šlo dolu ako liek, ukľudňujúc pálenie v jeho hrdle, ale potom, keď mu to vošlo do brucha sa jeho žalúdok rozvíril. Vidiac, ako rýchlo mizne farba z Harryho tváre, Louis schmatol pohár a pritlačil svojho priateľa k drezu. Práve včas.
~*~
Takže Harry sa cítil biedne ešte niekoľko dní s nepríjemnou angínou. Jeho hrdlo bolo hrubé a opuchnuté, boleli ho uši, trešťala mu hlava, neustále sa cítil zle a ten blbý doktor mu predpísal neľudsky veľké kapsuly na prehĺtanie. Čo bolo ešte horšie, Liam s Louisom ho obskakovali. Nebolo nič nešťastnejšie než ležanie - trasúc sa pod dekou na gauči, cítiac sa neuveriteľne choro s nádobou na zvracanie na podlahe a nudnými talk show v televízii, určenými na zábavu. Liam zakázal Louisovi sedieť s Harrym, aj keď on mal mandle odstránené, no stále tu bola šanca že by niečo chytil vďaka jeho oslabenému imunitnému systému. Aj napriek tomu sa Louis stále prechádzal naokolo s pohármi džúsu a miskami s polievkou a Harry si uvedomil, aké má šťastie že mu Louis nevracia to obskakovanie naspäť, keď boli ich úlohy teraz vymenené. Byť obskakovaným bolo neuveriteľne frustrujúce - obzvlášť keď sa vás snažili rozveseliť vo chvíli, keď všetko čo ste chceli robiť bolo váľať sa vo svojej vlastnej úbohosti. Avšak, v pondelok sa už opäť cítil ako jeho staré ja, aj keď možno ľahko zachrípnuto. Ich prvé spoločné vystúpenie, od kedy ochorel Louis, bolo naplánované na jedenástu dnes ráno v This Morning s Phillom a Holly. Bolo to živé vysielanie a tak boli trochu nervózni - najmä Louis, keďže spievali pieseň s jeho sólom na konci. Toto bude druhý krát, čo s ňou vystúpi pred publikom - Aréna bola zatiaľ jediným miestom. Dúfajme, že teraz na konci neskolabuje a ani to nepokazí. "V pohode?" spýtal sa Zayn, zatiaľ čo čakali mimo scény. Louis prikývol a Zayn mu upokojujúco stisol rameno. Mali by mať rýchly, päťminútový rozhovor s moderátormi pred tým, ako vystúpia so svojou piesňou. Neznášal čakanie a čas na premýšľanie ho len viac znervózňoval. Konečne boli uvedení na scénu a počas reklamnej prestávky si posadali na gauč. Dobre... na gauči sedel on s Harrym a Niallom po bokoch. Zayn a Liam stáli za nimi a Louis cítil, ako mu Liam upokojujúco trie ramená. Áno... vedel že sa vrtí, nemohol si pomôcť. Holly a Phil sa s nimi rozprávali, no Louis ledva počúval, bol príliš zaneprázdnený prehrávaním textu vo svojej hlave. "Vitajte späť," povedal Phil náhle, "celé dopoludnie sme vás naťahovali ohľadom One Direction v našom štúdiu a tu ich máte!" Celá kapela zamávala, keď moderátori radostne zatlieskali. "Odpovedajú na niektoré z vašich otázok a potom vystúpia s piesňou Let It Be Known z ich nového, úspešného albumu." "Ale je to dvojité privilégium," povedala Holly rozžiarene, "pretože prvý krát po dvoch mesiacoch sú tu všetci piati ! Správne, Louis je opäť v poriadku a pripojil sa k svojim kolegom na pódiu!" Louis sa začervenal keď všetci, najmä jeho priatelia, začali hlasno jasať. Harry si o neho dokonca oprel hlavu a objal ho, zatiaľ čo Liam sa mu prehrabol vo vlasoch. "Ako si väčšina z vás pravdepodobne pamätá, Louis bol prevezený do nemocnice v život-ohrozujúcom stave po tom, čo skolaboval v LG Aréne v Birminghame. Bola to pomalá cesta k uzdraveniu, ale myslím, že hovorím za všetkých keď poviem, že sme veľmi radi vidieť ho v tak dobrom stave." "Ďakujem." zamrmlal Louis. "Teraz," povedal Phil, "keď sme s vami naposledy hovorili, bol to vlastne deň potom, čo si ochorel Louis. Neviem či si videl ten rozhovor..." Louis potriasol hlavou, nebol si istý či to chce vidieť - nikto z ostatných sa o tom nikdy nezmienil. "Máme záznam?.." povedal Phil niekomu mimo kamery, "Áno, máme." potvrdil divákom a ukázal na obrazovku pri chalanoch, aby sa pozerali aj oni. "Teraz," povedala Holly a jej smiech postupne utíchal, "som si istá, že ste už všetci počuli srdcervúce novinky o Louisovi Tomlinsonovi - jeden z chalanov veľmi úspešnej X-Factorovej chlapčenskej skupiny, One Direction. Minulú moc bol prevezený do nemocnice po tom, čo skolaboval v zákulisí LG Arény. Od tej doby je jeho stav kritický." "Áno," prikývol Phil, "chudáci chalani. One Direction sa vlastne dnes mali zastaviť v našom štúdiu na rozhovor, ale za daných okolností je pochopiteľné prečo to museli zrušiť. Avšak, pred chvíľou sme s nimi telefonovali a povedali nám, že by boli ochotní porozprávať sa s nami naživo z nemocnice." "Čo je od nich naozaj veľmi milé vzhľadom na okolnosti." doložila Holly. "Naozaj," súhlasil Phil, "takže sa s nimi ideme práve teraz spojiť do Nemocnice Kráľovni Elizabeth v Birminghame, kde Harry, Liam, Niall a Zayn sedeli celú noc pri Louisovej posteli na jednotke intenzívnej starostlivosti. Dobré ráno chalani." "Dobré ráno." zamrmlali chalani, zatiaľ čo sedeli v súkromnej čakárni. Harry bol schúlený do klbka pod ochraňujúcim Liamovým objatím a tvár si skrýval za jeho ruku, zatiaľ čo Niall so Zaynom v tichosti sedeli za nimi, vyzerajúc ako trosky. "Vážime si, že ste boli ochotní sa s nami porozprávať." povedal Phil upokojujúco. "Zrejme ste veľmi rozrušení a strachujete sa o Louisa, takže po prvé, sú nejaké nové správy ohľadom jeho stavu? Podarilo sa už lekárom určiť jeho diagnózu?" Liam bol ten, ktorý prehovoril. Jeho hlas znel vážne a ešte viac zosilnel objatie okolo Harryho, keď sa z neho vydralo tiché smrknutie. "Vlastne sme práve teraz hovorili s doktorom - náš manažér práve aktualizuje naše webové stránky. Začali Louisa liečiť proti septikémii, čo je vlastne závažná infekcia obličiek." Holly a Phil si vydýchli; Holly mala ruku na ústach a Phil utrápene pokrútil hlavou. "Stále je na jednotke intenzívnej starostlivosti a zostane tam ešte niekoľko dní," dodal Liam, "bolo tu zopár kritických momentov, ale lekári pôsobia pozitívne a vravia, že by mal na liečbu zareagovať dobre. Začali mu podávať antibiotiká, kyslíkovú liečbu a tekutiny." "A už sa vôbec prebral z bezvedomia?" opýtal sa Phil. "Nie." odpovedal panovačne Zayn, "je v bezvedomí od chvíle, čo skolaboval." "A ako sa s tým všetci vyrovnávate?" láskavo sa opýtala Holly, "vyzeráte vyčerpane." "Je to ťažké..." odpovedal Niall predtým, ako sa obrátil neschopný pokračovať. Liam ho upokojujúco chytil za koleno a povedal, "Je ťažké vidieť Louisa v tak zlom stave. Je pre nás ako brat, lepidlo, ktoré nás všetkých drží pokope," prehltol, "nemyslím si že niekto z nás vôbec spal - a nemyslím, že toho budeme schopní kým sa nepreberie. Zdržiavali sme sa v jeho izbe... poháňajúc sestričky." "Je skvelé vidieť vás ako ho všetci podporujete." povedala Holly s malým úsmevom na tvári. "Je vidieť ako strašne ste sa zblížili od X-Factoru. Beriem to tak, že zvyšok koncertov v Birminghame zrušíte? Väčšina ľudí si myslí, že aspoň tie víkendové sú definitívne zrušené." Liam, Niall a Zayn sa na seba pozreli. "Zatiaľ sme nič nezrušili," pomaly odvetil Zayn, "nechceme sklamať našich fanúšikov. Louis by nás zbil ak by sme to urobili a má vážne tvrdé rany. Ale... samozrejme Louis tam nebude a fanúšikovia si budú musieť počkať trochu dlhšie kým znovu začujú jeho sólo. Ale... my štyria urobíme všetko preto, aby sme sa ubezpečili že fanúšikovia si koncert užijú." "To je skvelé," odvetila Holly, "a ďakujeme že ste si našli čas aby ste sa s nami porozprávali. Je očividné že ste veľmi rozrušení, takže vás už dlhšie nebudeme otravovať. Želáme vášmu priateľovi všetko len to najlepšie a dúfame, že sa čoskoro uzdraví." "Áno, všetko len to najlepšie chalani." zopakoval Phil. Keď sa spojenie prerušilo, Holly si pretrela oči. "Oh, to bolo tak srdcervúce. Videli ste tie ich tváričky?" "Sú úplne zdrvení z tejto situácie," prikývol Phil, "je pekné vidieť, že im na sebe skutočne záleží." Holly pokrútila hlavou. "A chudák Harry, nemohol prestať plakať, Boh mu žehnaj." Louisove hrdlo sa stiahlo. Nemohol odtrhnúť oči od vzlykajúceho Harryho na veľkej obrazovke. Harry vyzeral úplne zdevastovane a Louis bol strašne dojatý tým, ako veľmi na ňom Harrymu záležalo. Jasné, vedel že Harrymu na ňom záleží, ale bolo iné vidieť to na vlastné oči. Niečo obrovské a boľavé sa budovalo v jeho hrudi, nejaké emócie, ktoré nevedel pomenovať... láska, ktorú cítil k mladšiemu chalanovi, oh, len ho chcel... Otočil sa k Harrymu a objal ho za všetko, čo mu spôsobil. Zaboriac svoju hlavu do Harryho krku len matne premýšľal nad tým, že tento moment sa pravdepodobne rozšíri v podobe desiatok tisícok ikon a videí na Youtube, ale bolo mu to jedno. Ostatní to nechali tak a nesnažili sa predčasne to ukončiť, za čo im bol Louis vďačný. Nebol si istý či plakal Harry alebo on sám - pravdepodobne on - ale nechcel sa podeliť o svoje emócie s kamerou.Nakoniec sa od seba odtiahli a narovnali sa, Harry si pretrel oči do rukáva. Keď sa Louis pozrel na Holly, usmiala sa na neho, "Vidím ako strašne ťa dojalo vidieť tvojich priateľov takto rozrušených." Louis prikývol, "Ja... ja neviem čo na to povedať. Týchto chalanov mám strašne rád a ich podpora, zatiaľ čo som bol chorý, bola úžasná. Naozaj im dlhujem veľa. Chodili do nemocnice každý deň a stále ma rozveseľovali. Stáli pri mne aj keď som bol týždne frustrovaný kvôli zákazu vychádzania. Je mi strašne ľúto, že kvôli mne museli prejsť cez to všetko." "Ty za to všetko stojíš." povedal Harry úprimne, jeho oči žiarili. Louis sa snažil neroztopiť na sedačke, no márne. Liam sa naklonil dopredu a zažartoval, "A toto precitlivené slovné spojenie pravdepodobne práve zlomilo Twitter." Holly sa hlasno zasmiala, "Oh vy chalani ste... tak srdcervúci. Ste si tak blízki, tak úprimní a tak príjemní na pozeranie. Hádate sa vôbec niekedy?" "Um..." Všetci piati sa na seba pozreli, hryzúc si do líc a snažiac sa neusmievať ako idioti. Jasné, že sa hádali. "Áno," priznal Liam, "príležitostne. Ale nikdy to nie je nič dôležité." "Zvyčajne a opúšťaní neuprataného domu," dodal Niall, "alebo že niekto zabudol vymeniť rolku toaletného papiera. Len také maličkosti." "Ale nikdy sa na seba nehneváme dlho." povedal Harry s úsmevom. "Kto sa vadí najviac ?" spýtal sa Phil."Um..." Louis si zahryzol do pery, "pravdepodobne Harry a Liam. ukázal na svojich priateľov. "To bude asi pravda." pripustil Liam, zdieľajúc prikývnutie s Harrym."Liam je čistotný šialenec a ja nie," pridal Harry, "je tiež veľmi rozumný, zatiaľ čo ja... som občas trochu ľahostajný... ale ako som povedal, nevieme sa na seba hnevať dlho." "Žijete v jednom dome, však?" Všetci prikývli, "Takže," pokračovala Holly, "kto robí všetky domáce práce ako varenie a upratovanie?" "Striedame sa." povedal Liam. "Aj keď si myslím že väčšinu upratovania robím ja." "Harry a ja robíme väčšinu neporiadku." zasmial sa Louis a položil ruku okolo Harryho ramena. "To je pravda," prikývol Liam, "čo sa týka varenia, väčšina z nás s tým nemá problém." "Okrem mňa." povedal Niall. "Okrem teba." súhlasil Liam. "Náhodou, myslím si, že robíš úžasné pečené fazuľky s toastami." zaprotestoval Louis a potiahol ho za líce, čím ho rozosmial. "Ak nespáli toasty." dodal Harry. "Niall je jediný, koho som kedy stretol, čo dokáže zapáliť ryžu." Pripojil sa Zayn a prehrabol Írovi vlasy. "Kuchyne a ja sa nemáme veľmi radi." priznal Niall. "Dobre," povedala Holly, "a teraz trápna otázka. Je niektorý z vás stále nezadaný?" Všetci chalani sa na seba pozreli - dievčatá a vzťahy bolo niečo, na čo nemali veľa času. "Stretávam sa s istým dievčaťom," pripustil Zayn, "ale ostatní chalani sú voľní." "Nemáme veľa času na vzťahy," povedal Liam vážne, "veľa pracujeme - niekedy aj pätnásť hodín denne. Samozrejme s chorým Louisom sme mali v poslednej dobe voľný čas, ale využili sme ho na relax a odpočinok." "Myslím že väčšina z nás je prakticky aj tak vo vzťahu s kapelou." pridal Harry pred tým, ako sa pousmial a začervenal nad svojimi slovami. "Ak chápete čo myslím!" dodal náhlivo, keď sa ostatní začali chechtať. "Pracujeme spolu, jeme spolu, hráme spolu, žijeme spolu... niekedy dokonca spíme v rovnakej izbe. Je ťažké zrieknuť sa niekoho pri takejto situácii." "Harry má pravdu," prikývol Louis, "teraz nie je jednoduché začať si nejaký vzťah. Som si istý, že keď sa všetko upokojí tak budeme mať nejaký čas na randenie. Celé naše životy máme pred sebou - dosť času na to, urobiť si kariéru, nájsť partnerku a usadiť sa." "Tak mladý a tak múdry," zasmial sa Phil, "dobre, posledná otázka pred tým, ako pre nás vystúpite. Máte naplánované nejaké koncerty na Vianoce?" "Áno," prikývol Liam, "ak sa pozriete na našu webovú stránku, môžete vidieť všetko čo budeme robiť najbližšie mesiace." "Nezabudnite 27. pozerať The National Hero Awards," dodal Harry, "budeme vystupovať s niekoľkými úžasnými hviezdami a je to pre dobrú vec." "Tak ste to počuli ľudia," povedal Phil, "a teraz, vystupujúc so singlom Let It Be Known z ich nového albumu, One Direction!" Rýchlo zaujali svoje miesta za mikrofónmi a začala hrať známa hudba. Louis zachytil Harryho pohľad a usmial sa, Harry sa usmial tiež. "No one remembers quite like I" spieval Liam, "How you always walkedwith your head held high Never one to admit your fears Biulding walls to protect your tears" Harry - "And you laughed (Zayn - you laughed) through your pain Like to show weakness was insane" Niall - "you never put your heart on the line" Všetci - "So let it be known You were never honest Let it be known You were too scared to feel Let it be known You were afraid of yourself And let be known You were never real" Zayn - "You couldn't trust anybody, with your soul or your mind You thought being resilient was better than defined" Niall - "To love was to feel and to feel was to hurt And hurting in your eyes was messier than dirt" Všetci - "So let be known You were never honest Let it be known You were too scared to feel Let it be known You were afraid of yourself And let be known You were never real" Louis - "What is comes down to is you squandered your life Fearing rejection like it was some kind of knife Ready to pierce you like a hammer to boneIn the end it just left you to die all alone" Všetci - "So let be known You were never honest Let it be known You were too scared to feel Let it be known You were afraid of yourself And let be known You were never real"
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...