Časť 12 2/2

828 64 8
                                    

9:16 - nasledujúce ráno

Harry vstal skoro a rozhodol sa, že pomôže Liamovi odhádzať nejaký sneh z cesty. Bola to oveľa ťažšia práca, než očakával a keď skončili, boleli ho ruky. Aspoň sa teraz ich auto mohlo vytiahnuť na cestu bez rizika závažnej havárie. Niall práve zalieval päť káv, keď sa vrátili zadnými dverami, oklepávajúc sneh po celej dlážke. Harry sa rýchlo zbavil svojho kabáta aj čižiem, ale ešte nemal to srdce zložiť si čiapku. No, keď povedal jeho, vlastne myslel Louisovu-hnedo-šedá čapica mu bola v skrini najbližšie po ruke. Bola tiež úžasne jemná a fantasticky voňala - ako Louisova voda po holení.Liam si vedľa neho odkopol topánky, hlasne vzdychol a vďačne si vzal horúci hrnček, ktorý mu Niall ponúkol. Keď odfúkol paru z povrchu, pozrel sa na ďalšie štyri hrnčeky, "Takže Zayn s Louisom sú tiež hore?" Niall pokrútil hlavou, "Nie, chystal som sa ich zobudiť." Harry sa rozžiaril, "Zobudím Louisa!" otvoril zadné dvere a siahol po niečo, čo ostatní nemohli vidieť. Potom dvere zavrel, svoj aj Louisov hrnček vzal do jednej ruky a vybral sa ku schodom s diabolským úškrnom. Niall si všimol čo drží v ruke, keď prechádzal okolo neho a zasmial sa, "Najprv tie hrnčeky polož!" Závesy v Louisovej izbe boli zatiahnuté, no bolo tam dostatok svetla na to, aby osvietilo všetko nad výškou kolien. Dúfajúc, že o nič nezakopne a nezlomí si väzy, si to Harry obozretne namieril k posteli a opatrne položil hrnčeky na nočný stolík. Potom vzal objekt vo svojej pravej ruke a s rukavicami z neho kúsok odlomil. Opatrne sa nahol nad posteľ, zažmurkal skrz tlmené svetlo a zbadal svoj cieľ. Znovu sa uškrnul a spustil ruku. Ako náhle sa kocka snehu dotkla horúcej pokožky, začala sa topiť a Harry sa usmial, keď kúsok z neho skĺzol pod golier Louisovho trička a dolu po jeho chrbte. Louis zakvičal a nepokojne sa zavrtel - začínajúc sa prebúdzať. Hryzúc si do pery a snažiac sa nehihňať sa Harry znovu naklonil, čakal na správny čas a potom strhol Louisov golier, strčil mu zaň sneh a rozpučil ho dlaňou. Z Louisa vyšiel prenikavý výkrik a prevalil sa natoľko, že s rachotom spadol z postele. Harry sa zvalil na zem a šialene sa rehotal. O chvíľu neskôr bol Louis naspäť na posteli a díval sa na neho. Harry sa smial ešte viac, chytajúc sa za brucho a prekvapico lapajúc po vzduchu keď ho Louis schmatol za sveter a vytiahol hore. Všetko čo vedel potom bolo, že leží uväznený na matraci a je udieraný vankúšom po tvári. Louis na neho kričal veci ako 'ty odporný hajzel' a 'Ja ti to vrátim, len počkaj !'. Harry z toľkého smiechu ledva dýchal. Nakoniec sa Louis prestal udierať a zvíjal sa na bruchu, kňučajúc, 'oh bože, presakuje mi to do boxeriek!'. Znovu sa chystal zasiahnuť Harryho vankúšom, ale Harry vo vzduchu zachytil jeho zápästie. Vankúš spadol na perinu a potom spadol z postele. Na pár sekúnd boli uväznený v takejto polohe - ich zápästia zachytené vo vzduchu, hľadiac jeden na druhého, Harry sa usmieval a Louis ho prebodával pohľadom. Potom Louis zažmurkal a výraz prekvapenia mu prebehol po tvári, "to je moja čiapka?" "Áno, prečo?" Louis sa zamračil, "Nič... pasuje ti... to je všetko." Ale vážne, pomyslel si Louis. Harry v nej vyzeral sakramentsky dobre, najmä s tými kučerami vykukujúcimi po stranách a tými zelenými očami, iskriacimi veselosťou. Mohlo by to byť aj tým, že to bola jeho čiapka a... jeho čierno šedé pruhované rugby tričko, ktoré mal Harry na sebe. Celá skupina si požičiavala oblečenie už od samého začiatku, ale na Harrym, nosiacim jeho veci bolo zrazu niečo, čo spôsobovalo divné poskakovanie v jeho žalúdku. Harryho výraz zmäkol a Louisove paže sa trochu zachveli, keď videl ako na neho tak vážne žiari toľko emócií. Harryho hlas bol tichý a prosiaci keď povedal, "Louis," a Louisa to zasiahlo priamo do hrudnej kosti - zanechávajúc ho bez dychu. "Harry," zašepkal a sklonil hlavu. Harryho oči neopúšťali tie jeho a Louis sa znižoval, až kým sa jeho nos nedotýkal toho Harryho a mohol cítiť kávu v dychu svojho priateľa. Potom potriasol hlavou, trúc jeho nos o ten Harryho studený a potešil sa, keď zacítil Harryho smiech na svojej brade. Cítil ako Harry robí niečo s rukami za jeho chrbtom a potom prišli dve jemné buchnutia ako niečo dopadlo na podlahu. Ale nemal čas dlho premýšľať nad tým, keď sa zrazu Harryho studené ruky zahrabali do jeho vlasov a on si nemohol spomenúť, prečo sa pod týmto dotykom neroztopil. Sklonil svoj hrudník, teraz sa podopierajúc iba lakťami a schmatol strapce z klapiek na uši na jeho čiapke. Ťahajúc Harryho hlavu ešte viac dozadu. Harry sa znovu zasmial, súčasne si trúc nos o ten jeho - pravdepodobne v snahe zohriať sa. Vôňa kávy bola... vážne príjemná... a Louis si uvedomil že jeho dych pravdepodobne nebol taký sladký, keďže sa práve prebudil, takže sa začal odťahovať. Avšak Harryho zovretie v jeho vlasoch sa spevnilo a keď sa Louis pozrel dolu do tých zelených hlbín, videl rovnako ako aj počul zamrmlanie, "to je v poriadku." Harry ich pomaly zdvíhal, udržiavajúc ich nosy spojené, až kým Louis obkročmo nesedel na jeho lone s rukami obtočenými okolo jeho krku. Harryho zvretie vo vlasoch nepovolilo ani o kúsok a vytváralo hranicu medzi potešením a bolesťou. Cítil, ako sa Harryho hruď rapídne dvíha a klesá a mal tušenie, čo príde. Údery jeho srdca sa zrýchlili a dlane sa mu začali potiť. V tej chvíli si spomenul na Christiana a Olliho... vedel si živo predstaviť čo nastane... zadržal dych. "Louis..." zašepkal Harry a Louisov žalúdok sa prevrátil. Zavrel oči a zdvihol ruky, aby mohol pevne zovrieť Harryho mäkkú čiapku vo svojich pästiach - nevedomky vypúšťajúc ešte viac kučier.Harryho nos sa skĺzol nabok a Louis vedel, proste vedel, čo sa stane. Súčasne ho to tešilo, ale aj znervózňovalo. Mierne naklonil hlavu do strany a dokonca aj zo zavretými očami vedel, že Harry sa priťahuje ešte bližšie, cítiac ako je jeho dych stále teplejší a teplejší, našpúlil pery a zachvel sa. Je to tu... SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT! Harry s Louisom sa od seba v šoku prudko odtiahli. THESE ARE THE THINGS I CAN DO WITHOUT! COME ON! Keď sa Harry natiahol do vrecka po svoj mobil, Louis sa vyškriabal z jeho lona. Zahľadel sa na Id volajúceho a zastonal, prijímajúc hovor. "Ahoj mami," pozrel sa na Louisa, začervenal sa a sklonil hlavu, "nič moc," odvetil," uh... práve som dokončil čistenie cesty s Liamom." Louis sa začal súkať z postele, ale Harry ho schmatol za ruku a na chvíľu ho zastavil. Otáčajúc sa stretol Harryho intenzívny pohľad. Ponúkol mu poloúsmev a pokrútil hlavou, potom stisol Harryho ruku a pustil ho, odchádzajúc nájsť si uterák a nejaké čisté oblečenie do skrine. Keď tak urobil, dvere do jeho izby sa otvorili a vykukla z nich Liamova hlava. Louis zapálil svetlo a Liam vypúlil oči, keď hľadel na upratanú izbu. "Do riti Louis, vykradli ťa ?!"
~*~
Keď Louis vyliezol zo sprchy, rozhodol sa vydať dolu do práčovne a oprať ešte nejaké veci. Hoci boli dvere otvorené, bol opatrný, keď vstúpil. Liam s Niallom sľúbili, že budú diskrétnejší, ale Louis nechcel riskovať. Jedna z práčok prala, takže nedávno tu niekto musel byť. Len dúfal, že jeho mokré veci boli vybraté predtým, ako sa tam strčili tie špinavé. V tomto dome by vás už nič neprekvapilo. Poskočil a videl niekoho sedieť na vrchu práčky, ale trvalo mu len zlomok sekundy kým pochopil že to bol Harry - nie Niall s Liamom. "Nesedel by som tam," poradil, vchádzajúc dovnútra. "Hmm?" Harry sa na neho pozrel z miesta, kde čítal zadnú stranu krabice na prášok, "Oh, prečo?"Louis sa uškrnul, "No, povedzme že niektorí z členov tejto domácnosti využili cyklus žmýkania a... nebol by som si úplne istý či po sebe neskôr vyčistili všetky telesné tekutiny." "Ewwwwwwwwwwwwwww!" zakvílil Harry zoskakujúc z práčky, akoby mal zadok v ohni. "Louis!" Louis sa zasmial a zdvihol ruky, "Nebol som to ja, vážne. V tom všetkom som bol len nevinnou obeťou." Harry odfrkol a pokrútil hlavou, "No, to by bolo prvý krát." Louis sa chytil za srdce, "Oh, ranil si ma!" Harry len prevrátil očami a položil prášok naspäť na policu. Louis prešiel k druhej práčke a začal vykladať svoje vypraté prádlo, ihneď ho hádzajúc do sušičky bez toho, aby sa obťažoval skontrolovať či je môže. "Louis?" Louis prudko vzhliadol hore, Harry povedal jeho meno tak váhavo, že Louis zopatrnel, "Áno, Haz?" Harry si zahryzol do pery a nepohodlne sa zavrtel, najprv si prekrížiac ruky na prsiach a potom ich spustiac dolu k bokom, "Ohľadom toho rána... "Louis sa vyrovnal, zadržiavajúc dych. Do riti... pomyslel si. Nebol pripravený na tento rozhovor. Jeho srdce začalo búšiť a s vytreštenými očami hľadel na svojho kamaráta, ktorý robil všetko aby sa na neho nemusel dívať. Keby sa tak nebál, Louisovi by možno prišlo zlaté to, aký bol nervózny. Prešlo niekoľko ďalších okamihov a Louis uvažoval, či sa Harry vlastne chystá niečo povedať. "Srať na to!" povedal Harry náhle a Louis poskočil. Teraz kráčal smerom k nemu, cieľ a odhodlanie sa jasne odrážali v jeho očiach. Louis sa nemohol pohnúť, zaseknutý sa mieste. Harry ho schmatol za plecia, strhol ho dopredu a, "Louis! Na telefóne je tvoja mama!" Harry hlasno zastonal v úplnej neviere. Spustil ruky, ustúpil a vyzeral že má slzy na krajíčku. Louisovi prišlo celkom zábavné, že Harry je taký sklamaný z ďalšieho prerušenia. Venoval mu ospravedlňujúci pohľad, afektovane potľapkal Harryho líce a ustúpil. "Louis! Kde si?" znovu vykríkol Niall. "Už idem, vydrž!" odkričal Louis na ceste do kuchyne. Obzrel sa cez plece ku dverám a videl ako sa Harry oprel o sušičku s tvárou v dlaniach. Vyzeral tak smutne. Zrazu to Louisovi neprišlo tak zábavné. Zastavil sa a vrátil sa naspäť po svojich stopách. "Harry?"Harry sa na neho pomaly pozrel a, tak rýchlo ako blesk, sa Louis postavil na špičky a vtlačil bozk do kútika Harryho úst zväčša minúc, takže pobozkal viac jeho líce ako pery. Potom ustúpil, otočil sa a odišiel - bez toho aby sa tento krát obrátil. Ak by tak urobil, zbadal by Harryho stále opretého o sušičku, s prstami zvierajúcimi jej okraj, hľadiac na neho s komicky širokými očami, keď sa jeho kolená vzdali a on skĺzol na zem.

Room 317 LARRY (SK)Where stories live. Discover now