Vrazili do domu chichotajúc sa ako takí idioti, prakticky padajúc jeden druhému do náručia keď prekročili prah domu. Neboli opití, len mierne oťapení životom a viac než trochu nadržaní. "Huh," zastal Louis v strede haly a Harry, bozkávajúc ho na krku, sa zasmial, "Čo?" Louis ukázal na lístok, pripnutý na zábradlí. Harry sa odtiahol a pozrel sa naň. Liam a ja dnes trávime noc u Zayna. Užite si výročie chalani, Niall x Usmial sa a objal Louisa zozadu, "Máme dom len pre seba na celú noc!" nadšene zvolal. "Kde chceš mať sex najskôr?" Louis sa otočil, jeho oči boli privreté a jasne žiarili, "Vezmi ma do postele," zašepkal. Harryho oči zmäkli a vtisol nedočkavý bozk na Louisove pery. Potom ho vzal za ruku, "Bude mi potešením," a zamieril hore po schodoch. "Čo by si si prial?" zamumlal Harry na Louisovom krku, zatiaľ čo ležali na posteli a bozkávali sa. "Hmm?" zamrmlal Louis roztržito, nakláňajúc svoju hlavu dozadu, aby Harrymu poskytol lepší prístup."Dnes v noci môžeš mať čokoľvek čo chceš," povedal Harry, sajúc Louisovu kľúčnu kosť. Čo také mal Louis v sebe, že ho to opäť menilo na nadržaného tínedžera? "Čokoľvek čo chceš. Môžeš oživiť svoje najdivokejšie predstavy."Louis sa usmial a posunul si Harryho vyššie, aby ho mohol znovu pobozkať na ústa, "Len pokiaľ ti túto láskavosť budem môcť opätovať." "Samozrejme," zasmial sa Harry predtým, ako sa odtiahol o niekoľko centimetrov. "Tak... čo by sa ti páčilo? Čo je to, čo si vždy chcel aby som pre teba urobil, no bál si sa ma to opýtať? Toto je len jednorazová ponuka, takže bude lepšie, ak svoju šancu využiješ dobre!" "Vážne?" opýtal sa Louis hryzúc si do pery a dívajúc sa na neho spod ofiny. "Vážne," prikývol Harry usmievajúc sa a sentimentálne sa pozerajúc do modrých očí svojho frajera. "A nebudeš sa smiať?" opýtal sa Louis opatrne. Harry si oblízal spodnú peru a snažil sa nerozosmiať práve teraz, "Nebudem sa smiať. Sľubujem. Dokonca aj keď je to niečo smiešne, ako prezliekanie." "Dobre teda..." Louis našpúlil pery a na chvíľu sa zamyslel. "Urob mi striptíz." "To je všetko?" odvetil Harry sklamane. "Vidíš ma nahého každú noc." "Nie," Louis sa natiahol a zastrčil Harrymu zatúlaný pramienok vlasov za ucho, "Myslím poriadny striptíz. Chcem aby si tancoval a provokoval ma - aby tam bolo všetko, čo má poriadny striptíz obsahovať. Oh, a tiež nejakú hudbu." Z nejakého dôvodu sa Harry začervenal. Nikdy nemal problém s nahotou a už vôbec nie pri Louisovi, ale... toto by bolo v čisto sexuálnom nádychu. Sexy tancovanie nebolo práve jeho silnou stránkou. Ale bolo to to, čo Louis chcel... a tak prikývol. Mohol to urobiť - aj keď usúdil, že bude vyzerať dosť hlúpo. Postavil sa a odstúpil od postele, zatiaľ čo Louis sa prevalil a zapínal ich iPod vežu. S prstom vznášajúcim sa nad tlačidlom play sa Louis otočil naspäť a zaškeril sa, "Pripravený?" Harry prikývol a Louis stlačil prehrávanie. Drzý úvod k '' sa vydral z reproduktorov. Harry neveriacky nadvihol obočie smerom k Louisovi, ale ten len mávol rukou, čím Harrymu naznačil aby sa do toho vložil. Ustúpiac o ďalší krok dozadu, Harry potlačil nutkanie rozosmiať sa a čakal, kým dohrá predohra. V poslednej chvíli sa zohol a zdvihol zo zeme Louisovu starú tmavomodrú námornícku čiapku, ktorá ležala pod posteľou. Bola trochu zaprášená, ale Harrymu to nevadilo. Nasadil si ju, zastrčiac si zopár kučier dovnútra. V momente, keď začali hrať stabilné tóny, začal jemne vrtieť bokmi, ako vo filme. Louis uznanlivo prikývol. Harry si zvodne stiahol sako z ramien a otočil sa, pomaly si ho vyzliekajúc z chrbta. Keď mu rukávy skĺzli zo zápästí, Louis zajasal a Harry sa v rytme hudby otočil, hodiac sako na posteľ. Louis ho zachytil a zaškeril sa. Ďalšia bola jeho kravata. Oboma rukami chytil uzol a trhol bokmi dopredu. Potom začal kravatu pomaly rozviazávať predtým, ako ňou švihol a hodil ju Louisovi. Louis sa zaškeril a chytil aj tú. Potom začal Harry tancovať o niečo viac. Pomaly a tak sexy ako len mohol - s veľkým množstvom krútenia bokmi a dotýkania sa samého seba. Natiahol sa za vrchným gombíkom svojej košele a rozopol ho. Potom rozopol ďalší, pomaly odhaľujúc svoju hruď. Louis zavyl ako vlk. Potom nastala pauza v hudbe a Harry sa uškrnul. Chytil obe strany svojej napoly rozopnutej košele a tvrdo zatiahol, roztrhnúc ju na dve polovice. Louisove oči sa rozšírili a potom stmavli. Harry zo seba stiahol roztrhanú košeľu a hodil ju po svojom frajerovi. Louis ju neprítomne odhodil preč, s pohľadom zamknutým na Harryho odhalenej hrudi. Harry nebol nijako zvlášť vypracovaný, ale vedel, že jeho svaly boli v týchto dňoch v celkom dobrej forme. Nie v tak dobrej ako tie Louisove, ale rozhodne to nebolo niečo, nad čím by ste ohŕňali nosom. Bol to dobrý pocit vidieť, ako ho Louis oceňuje.Tak zvodne ako sa len dalo, zúfalo sa snažiac urobiť to pre svojho priateľa tak vzrušujúcim ako je len možné, si Harry rozopol opasok a rýchlym pohybom ho vytiahol z pútok. Divoko vyletel von, ale on ho zachytil a prehodil si ho cez krk. Potom sa pomalým tempom presúval dopredu vlniac bokmi, až kým nebol na dotyk od postele. Natiahol sa dopredu a chytil Louisa za členky. Dívajúc sa mu priamo do očí sa uškrnul a prudko ho potiahol. Louis zrazu zistil že sedí na kraji postele, nadržaný tak, ako nikdy predtým. Harry sa trochu naklonil, stiahnuc si opasok zo svojho krku a obmotajúc ho okolo toho Louisovho. Potom ho použil na pritiahnutie si Louisa k sebe a provokujúco o seba obtrel ich pery. Louis hlbokým hlasom zastonal a naklonil sa dopredu. Avšak Harry sa odtiahol a prešiel rukami po Louisových stehnách smerom ku kolenám. Potom sa v rytme hudby pomaly zošmykol dolu do Louisovho lona a zatočil bokmi, obtierajúc ich slabiny o seba. Cítil, ako nažhavený jeho priateľ bol a zrýchlil tempo. Louis natiahol ruky za Harryho bokmi, no ten len pokrútil hlavou a pevne mu ich pritisol naspäť na posteľ. Louis chcel aby ho Harry provokoval, to ho bude provokovať. Pokračoval v trení jeho rozkroku o ten Louisov, účinne mu dávajúc lap dance uisťujúc sa, že sa o neho obtrie pri každej rotácii. Nikdy mu nikto netancoval na kline a tak isto to pri nikom nerobil ani on sám a tak len robil to, čo si myslel že je správne. Zdalo sa, že Louis si to užíval. Došlo to až k bodu, kde bol Harry šialene tvrdý len z pozorovania Louisových reakcií. Louis sa opieral o lakte, ťažko lapal po dychu, oči sa mu leskli a z pier mu bezmocne vykĺzali vzdychy. Keď sa pesnička dostala k svojmu vrcholu, Harry ustúpil a spustil dolu jeho nohavice. Odkopol ich preč a pohol sa dopredu až kým znovu nestál medzi Louisovými nohami, nakláňajúc sa ponad neho. "Ľahni si chrbtom na vankúše," zavrčal do Louisovho ucha. Louis ho počúvol a roztrasene sa vytiahol dozadu. Jeho hruď sa rapídne nadvihovala, keď Harry pomaly liezol hore jeho telom, šúchajúc sa o jeho oblečenie, až kým nehľadel Louisovi priamo do očí. Pesnička skončila, Harry sa teraz sklonil dolu a drsne Louisa pobozkal. Louis zavrčal, ovinul ruky a nohy okolo jeho tela a vášnivo mu bozky opätoval. Pár minút sa len bozkávali, trúc sa o seba a poťahujúc sa za vlasy.Nakoniec sa Louis odtiahol a divoko lapal po dychu. "Takže..." vydýchol, zabárajúc tvár do Harryho kučier, keď ho Harry pobozkal na krk, "čo by si chcel, aby som urobil ja pre teba?" Harry sa jemne odtiahol, hrdý na to, aký červený a označkovaný Louisov krk teraz bol - jeho. Louis bol jeho a všetci sa to zajtra dozvedia. No, tak nejako. Budú vedieť, že Louis patrí niekomu. Ale Harry bude vedieť, že tým niekým je on. Pri pomyslení na to sa cítil smiešne samoľúbo. Ale, naspäť k téme. Vyzeralo to tak, že Louis bol skutočne za to, aby mu túto láskavosť oplatil. Harry mal za posledný rok mnoho predstáv, ale ktorú z nich by chcel zrealizovať najviac? Jedna konkrétna mu vybehla v mysli. Bola trochu divná, to musel priznať, a nie veľmi odvážna. Ale... vážne to chcel vidieť. Išlo o to, že... ako veľmi by si z neho Louis robil srandu kvôli takejto blbej túžbe? Predpokladal, že existuje len jeden spôsob, ako to zistí, "Sľubuješ, že si zo mňa nebudeš robiť srandu?" Louis ostražito nadvihol obočie, zrejme premýšľajúc nad tým, s akou divnou a šokujúcou vecou Harry príde, "Sľubujem... ale ihličkové podpätky sú za hranicou vecí, ktoré som ochotný urobiť." "A čo ceruzka na oči?"Louis otvoril ústa, aby mu odpovedal a potom zažmurkal, jeho výraz sa pomaly menil na neveriaci. "Ceruzka na oči... chceš, aby som si dal ceruzku na oči? A čo presne mám robiť?" "Môžeš robiť všetko, čo chceš," povedal Harry rýchlo, "ale urobil by si to s ceruzkou na očiach?" "Ja..." Louis nevedel, čo na to povedať. Zo všetkých vecí, ktoré si myslel že Harry povie, by nikdy nepredpokladal že príde s niečím tak... jednoduchým ako ceruzka na oči. "Áno... ak nejakú máš. Ale, prečo? Zo všetkých vecí, ktoré si odo mňa mohol žiadať, a viem, že máš zopár zaujímavých nápadov, prečo by si chcel niečo takéto?" "Už si sa niekedy videl s očnou linkou?" vydýchol Harry. Louis prikývol, "Áno, mal som ju na sebe pred niekoľkými rokmi na Halloweene. Vyzeral som ako lezba v zombie kostýme." "Vyzeral si skurvene sexy!" odsekol Harry, "Takže to urobíš?" spýtal sa a srdce mu v nádeji búšilo. "Jasné," odvetil Louis a pokrčil ramenami, keď sa posadil, "máš nejakú?" Harry sa trochu začervenal a prikývol. Mal. Úplne novú ceruzku, ktorú kúpil pred niekoľkými mesiacmi v nádeji, že takáto situácia nastane. Bola v nočnom stolíku spolu s... Harry sa zastavil uprostred naťahovania sa za skrinkou."Čo sa deje?" opýtal sa Louis potichu, vtlačiac bozk na jeho kľúčnu kosť. Harry stiahol ruku a otočil sa k svojmu frajerovi, hryzúc si do pery. "Uh uh," Louis sa zasmial a jeho teplé pery sa obtreli o Harryho rameno, "ten výraz vždy znamená problém. Von s tým teda. Nad čím premýšľaš?" Keď Harry neodpovedal, Louis sa zamračil a vyrovnal sa, stretávajúc sa s jeho pohľadom, "Harry?" Harry si spomenul na ten telefonát z pred roka. Spomenul si, aký istý si Louis bol a aký bol vystrašený z toho, že by Harryho sklamal. Aký vystrašený bol z toho, že by urobil niečo čo nechcel len kvôli tomu, že ho o to Harry poprosí a kvôli tomu, že by ho Louis nechcel sklamať. Ak by sa ho na to Harry spýtal teraz a Louis by povedal áno, aký istý si mohol byť tým, že by to naozaj chcel? "Zabudni na to," povedal Harry trasúc hlavou a znovu sa natiahol k skrinke so šuplíkmi. Lenže Louisova ruka ho zastavila, chytiac ho za zápästia a ťahajúc ho naspäť. "Nerob to," povedal varovne, "povedz mi, o čo ide? A nesnaž sa mi klamať." Do kelu, pomyslel si Harry, teraz mal problém. Ak by Louisovi nepovedal pravdu, zistil by to a naštval by sa... a ak by tak urobil... mohlo by to byť nepríjemné. "Dobre," povzdychol si, vediac že nemá inú možnosť, "pozri viem, že už len predstava toho ti je nepríjemná a sľubujem, že to nemusíme robiť ak nechceš - nebudem nahnevaný ani nič podobné... ale... z princípu, ak sa neopýtaš, tak nedostaneš..." "Harry," znovu ho varoval Louis."Dobre, dobre," Harry sa zhlboka nadýchol, "ako by si sa cítil, ak by sme dnes večer zašli trochu ďalej?" "Ďalej," zopakoval Louis opatrne, "ako ďaleko?" "Úplne," priznal Harry. "Um..." Louis vyzeral neuveriteľne nepohodlne, jemne sa mrviac na posteli. Bol to pohľad, pri ktorom Harry vedel, že Louis sa snaží vymyslieť spôsob, akým by sa z tejto situácie dostal. "Je to v pohode," povedal jemne, s istotou tľapkajúc Louisa po stehne, "nerob si starosti. Len som si myslel, že sa spýtam." "Počkaj," protestoval Louis, keď sa Harry vrátil k hľadaniu ceruzky na oči, "ešte som nepovedal nie!" Harry sa na neho opäť pozrel a usmial sa, láskavo ho pohladiac po líci, "Nemusíš, Louis, máš to vpísané po celej tvári. Nenechám ťa urobiť niečo čo nechceš len preto, aby si ma uspokojil. Nikdy by som si to neodpustil." Znovu sa otočil naspäť ku zásuvkám, no Louis ho potiahol k sebe. "Nejde o to, že by som ti neveril, " zaprisahával sa, vyzerajúc ustráchane, "rád by som si bol s tebou taký blízky, ale..." zahryzol si do pery a zadíval sa dolu, trochu v rozpakoch, "neviem. Myslím, že celá tá predstava ma trochu desí. Myslím... je to nehygienické." Harry sa zasmial, nemohol si pomôcť. "Ty a tá tvoja divná posadnutosť hygienou. Si ten najneporiadnejší človek akého poznám a teraz tu šalieš ako nejaký jedálny inšpektor nad osobnou hygienou." "Je mi to ľúto." Ospravedlňoval sa Louis so stále sklopeným pohľadom. "Hej," Harry sa znovu natiahol za Louisovým lícom, "neospravedlňuj sa. Je to len ďalšia vec, ktorú na tebe milujem. "Kútik Louisových úst sa nadvihol do nezáväzného úsmevu a nadvihol hlavu, stretávajúc sa s Harryho pohľadom. Harry prešiel palcom jemne po Louisovej lícnej kosti, "Cítil by si sa lepšie ak by som povedal, že môžeš použiť kondóm a že si môžeš hneď potom vydrhnúť ruky?" Louis ho udrel do ramena, zabíjajúc ho pohľadom, "Sklapni. Nerob si z toho srandu!" "Nerobím," vážne odpovedal Harry a naklonil sa, aby mohol pobozkať Louisa na pery vediac, že je nebezpečne blízko k tomu, aby ho naštval.Louis si znovu zahryzol do pery, "Čo keď... čo keď sa mi to nebude p-" "Tak mi to povieš a okamžite prestaneme," prerušil ho Harry, dívajúc sa na Louisa v absolútnej vážnosti.Louis pokračoval v hryzení si do pery, "Kto by bol um... na vrchu?" Harry sa usmial, "Môžeš si vziať ktorúkoľvek pozíciu, v ktorej sa budeš cítiť najpohodlnejšie. Aj keď som si myslel, že dnes v noci by sme sa prestriedali. Vyskúšali naraz obe možnosti.""Hmm..." Harry nadvihol obočie, "To je dobré hmm alebo zlé hmm?" "Ja..." Louis urobil grimasu, "dobre," povzdychol si, "poďme do toho. Ak to bude hrozné, tak aspoň budeme môcť povedať, že sme sa snažili." "Si si istý?" Spýtal sa Harry, prižmurujúc oči, zatiaľ čo študoval tvár svojho frajera, hľadajúc akékoľvek známky neistoty.Louis prikývol. "Louis," varoval ho Harry, "ak si nie si istý, povedz mi to teraz. Nemám žiaden problém s tým, aby sme to nikdy nevyskúšali. To, s čím by som mal problém si ty, snažiac sa uspokojiť ma niečím, čo nechceš." "Harry," povzdychol si Louis, nakláňajúc sa dopredu a bozkávajúc ho, "som si istý. Len..." sťažka prehltol, "choď na to pomaly." "Pôjdeme tak pomaly, ako potrebuješ," sľúbil mu Harry, oplácajúc mu bozk, dlhší a hlbší."Ako to, že nie si nervózny?" opýtal sa Louis v miernom úžase, keď sa od seba odtiahli."To myslíš vážne?" odfrkol Harry, "Trasú sa mi ešte aj prsty na nohách. Ale... niekto dôveryhodný mi povedal, že je to jeden z najúžasnejších pocitov na svete, ako náhle sa do toho dostaneš. Nechcem zmeškať niečo tak úžasné s tebou len preto, že sa bojím vyskúšať niečo nové." Louis sa trochu uvoľnil, "Nikdy som nad tým nepremýšľal takto," povedal potichu, "a si to ty. Milujem robenie čohokoľvek s tebou ..." Natiahol sa a zaplietol si prsty do Harryho vlasov. "Urob to," vydýchol a pritiahol si Harryho ešte bližšie.Harry sa odmlčal, "Chceš, aby som bol navrchu ako prvý?" spýtal sa prekvapene. "Áno," prikývol Louis.Harry si roztrasene vydýchol. Zrazu si uvedomil, akú veľkú zodpovednosť na seba berie. Vlastne sa chystá vziať Louisove potencionálne panenstvo a to znamenalo, že to bude Louisa pravdepodobne trochu bolieť - stiahnuté svaly a to všetko. Ale, ak to Harry neurobí správne, potom by mohol Louisovi ublížiť oveľa viac. Nemal s tým žiadne skúsenosti a tak tu bola väčšia šanca, že to pokazí. Zrazu si sám sebou nebol až taký istý. Lenže potom sa Louis začal vyzliekať a Harryho rozptýlili opálené svaly, ktoré sa mu zrazu objavili pred očami. Uvedomil si, že majú celú noc na to, aby sa dostali k tej vážnej časti a zatiaľ sa môže trochu hrať - pomaly sa pripravujúc na neskôr. A tak aj urobil.
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...