Tri dni po Maiden párty
(*Maiden je bromance názov pre Matt Cardle a Aiden Grimshaw*)Harry si povzdychol keď Louis zoskočil z pohovky a s rachotom položil svoj X Box ovládač na konferenčný stolík. On urobil to isté. "Ideme sa s nimi porozprávať, že?" spýtal sa, už niekoľko dní vediac, že sa to blíži. Louis zachmúrene prikývol, "Áno, už to dlhšie nevydržím, ktorého si chceš vziať?" "Myslím, že mi to pôjde lepšie s Niallom," povedal Harry, "Liam ma pravdepodobne nebude brať vážne." "Dobre," prikývol Louis, hryzúc si do pery, "stretneme sa za dvadsať minút?" "Áno," ťapli si dlaňami a zamierili hore po schodoch pred tým, ako sa na vrchu rozdelili rôznymi smermi. "Veľa šťastia." zavolal Louis ponad rameno a Harry sa usmial. Niallova izba bola na konci chodby s veľkým plagátom Michaela Bublého na dverách, spolu s rukou napísaným nápisom "Niallova izba" pod ním. Chvíľu sa pred dverami nervózne vrtel, keďže nebol úplne spokojný so svojou úlohou vyjednávača. Liam bol vždy najlepší v udobrovaní, ale keďže teraz bol jedným z tých, ktorí potrebujú pomôcť... bohužiaľ zostalo na ňom, aby vyskúšal svoje schopnosti a zahladil veci. Plus, Louis sa na neho spoliehal a Harry by ho nikdy nemohol sklamať - úbohé, že už to urobil. Navyše, šlo o Nialla. Harry nikdy predtým nevidel Nialla takého rozrušeného - aspoň nie od vtedy, čo bol v kapele. A k tomu Liam, Harry mal svoje vlastné skúsenosti s hádkami s ním a tak vedel, čo má očakávať. Niall nebol nikdy s nikým pohádaný, nie až takto a vzhľadom na charakter problému... pravdepodobne to bude veľmi trápny rozhovor. Ale na trápnosti bol súčasne veľmi zvedavý. Áno, očakával by, že obaja sa budú cítiť zahanbene... ale podľa spôsobu, akým sa chovali by ste si mohli myslieť, že urobili niečo oveľa vážnejšie ako hranie hlúpej Gay Chicken pod vplyvom alkoholu. Nasledujúce ráno utiekol Niall z kuchyne v momente, keď do nej vstúpil Liam, ktorý keď ho zbadal, zatváril sa ako jeleň zachytený svetlami reflektorov predtým, ako sám utiekol - opačným smerom. Od vtedy si každý z nich našiel v dome vlastné cestičky a zamkli sa vo svojich izbách, odmietajúc s kýmkoľvek hovoriť. Toto mlčanie trvalo už niekoľko dní a všetci boli unavení z nepríjemnej atmosféry v dome. Posledné dve noci mali taktiež akcie a dokonca aj fanúšikovia komentovali trápnu atmosféru medzi nimi. Dnes sa Zayn snažil niekoľko krát hovoriť s Liamom, ale bezvýsledne. Harry nemal potuchy čo sa stalo pri poslednom pokuse, ale Zayn vystrelil z domu v obrovskej zúrivosti. Zayn s Liamom sa nikdy nehádali, boli si takí blízki ako Harry s Louisom, takže tá zúrivosť bola pre Harryho žalúdok príliš znepokojujúca. Zhlboka sa nadýchol, zaklopal na dvere a potom ich pomaly otvoril. Niall skľúčene sedel pri stole, Ipod v ušiach, hlava unavene položená na ruke a mrzuto ťukal do klávesnice. Vkročiac do vnútra za sebou Harry pevne zavrel dvere a vybral sa k stolu. Niall zachytil Harryho pohyb kútikom oka a vytiahol si slúchadlá, "Harry?" opatrne sa spýtal a krkom mu stúpala červeň. Nedokázal sa Harrymu ani len pozrieť do očí. "Hej, Niall, ja..." Harry sa snažil vymyslieť niečo múdre, "uh... myslím, že by sme sa mali porozprávať." Áno, to bolo dosť hrozné, Harry sa hanbil sám za seba.Niallova tvár sa ešte viac začervenala a lenivo škrabal po nejakej náhodnej škvrne na stole, "Ak je to o tom, o čom si myslím, tak potom nie. Bože, nie. Chcem len zabudnúť, že sa to vôbec niekedy stalo." pevne zavrel oči, "Ježiši Kriste," zastonal, buchnúc hlavou o drevo, "tak strašne som sa ponížil, ako do pekla sa mám teraz Liamovi pozrieť do očí?" Harry sa usmial, pretože mu prišlo trochu smiešne že aj keď sa o tom jeho kamarát nechcel rozprávať, aj tak o tom už vlastne hovoriť začal. Posadil sa na kraj Niallovej postele, ticho schvaľujúc jeho Power Rangers prikrývky. "Nemyslím si, že je to veľký problém, kamoš. Šlo len o Gay Chicken. Hrá to veľa chlapcov. Zvykol som to robiť s kamošmi v škole po celý čas. "Niall trochu nadvihol hlavu, aby sa na neho mohol pozrieť, "Robíš si zo mňa srandu? Harry, ak by to bola iba hlúpa pusa, bolo by mi to jedno! Ale... položil som ruku dole do jeho nohavíc. Moja ruky bola v jeho nohaviciach. Liamových nohaviciach." bolestne zastonal a zavŕtal svoju jasne červenú tvár naspäť do stola. Harry sa snažil neškeriť pri predstave Niallových rúk v Liamových nohaviciach a bol hrdý na to, že našiel odvahu povedať, "Liam nevyzeral, že by mu to vadilo. "Zvuk, ktorý následne vydal Niall znel bolestivo."Vážne kamoš," povedal Harry tak upokojujúco, ako len mohol, "obaja ste boli opití. Bolo to len trochu zábavy. Ak si naozaj robíš starosti o to, čo si myslí Liam, prečo za ním proste nezájdeš a neopýtaš sa ho? Som si istý že sa len zasmeje a povie ti, aby si na to zabudol." Niall sa posadil a vyzeral zdesene, "V žiadnom prípade," stiahol sa dozadu s rozšírenými očami a pokrútil hlavou, "nebudem hovoriť s Liamom. V žiadnom prípade do pekla! Nikdy." "Prečo?" opýtal sa Harry trochu zmätene. Ježiši, bola to len opitá hra, prečo sa Niall správal tak absurdne?! "Pretože nemôžem," zanariekal Niall, skrývajúc si tvár. "Vážne, bola to len hra, Niall!" vykríkol Harry a rozmýšľal, koľko krát mu to ešte bude musieť povedať, kým to jeho kamarát pochopí. "Obaja ste sa nechali trochu uniesť, dobre, ale bolo to úplne neškodné. Bola to sranda a zastavili sme vás skôr, ako by to zašlo príliš ďaleko!" "Nie, to nie..." Niallov hlas bol tak tichý, že Harry ho takmer nepočul a Niall sa zrazu zatváril zdesene - akoby to vôbec nechcel povedať. Harry sa zamračil a uprene sa zadíval na svojho Írskeho priateľa, ktorý si teraz celú tvár skrýval v dlaniach. Ramená mu klesli a skrútil sa dovnútra, rozpaky sa zmenili na skutočné rozrušenie. "Čo myslíš, nie?" opatrne sa spýtal Harry, ovládajúc svoju myseľ predtým, akoby začala vymýšľať nebezpečné závery. Niall neodpovedal a jeho ramená sa začali triasť. Zdesený z toho, vidieť Nialla takého rozrušeného vyskočil Harry na nohy a podišiel k svojmu priateľovi. Potom si kľakol a jemne stisol Niallove kolená. "Niall?" prosil, "Čo sa deje?" jemne stisol Niallove stehno a zahryzol si do pery, keď Niall odfrkol. "No tak, môžeš mi to povedať." upokojoval ho.Trvalo to niekoľko sekúnd, ale potom Niall zašepkal, stále si skrývajúc tvár, "Nie, nezastavili ste nás." Harryho myseľ sa uvoľnila a divo sa otočila - čo sa Niall snažil povedať? Naznačoval, že ich nezastavili dostatočne skoro? Mali ich zastaviť už po prvom ústnom kontakte? To by bolo spravodlivé, možno to mali urobiť - on a Louis boli úplne triezvi a mali to vedieť. Niall s Liamom boli úplne opití a hnaní podnetným davom - davom, ktorý ich nepoznal veľmi dobre. "Kde..." začal Harry, ktorý sa chcel spýtať kde ich mali prerušiť, ale Niall mu vbehol do reči. "V hudobnom salóne." Harryho hlave chvíľu trvalo, kým prišiel na to, čo to má spoločné s jeho otázkou a keď mu to konečne došlo - čo sa mu Niall snažil povedať - jeho myseľ stŕpla. "Ani náhodou..." zašepkal, ruky mu vyleteli k ústam a bol úplne zarazený.
~*~
Rátajúc do troch v svojej hlave, Louis zaklopal na Liamove dvere. Ako očakával, žiadna odpoveď. Otvoril dvere a okamžite zbadal, že závesy sú zatiahnuté a Liam leží vo svojej posteli s perinou na hlave. Nočná lampička bola zasvietená a vediac, že Liam nemôže spať so zapáleným svetlom Louisovi doplo, že jeho kamarát je hore a skrýva sa. "Liam?" "Choď preč." ozvala sa tlmená odpoveď. Prevracajúc očami Louis zatlačil dvere za ním a zastali tesne pred zavretím. Ignorujúc to prešiel k posteli, posadil sa na okraj a potľapkal veľkú hrču. "Nemôžeš pod tým zostať navždy." "Sleduj ma." zamrmlal Liam."Si smiešny," povedal Louis s úsmevom, "bola to len hra na Gay Chicken. Všetci si mysleli že to bolo úžasné - nič, za čo by si sa mal hanbiť. V skutočnosti to bolo celkom pôsobivé, nevedel som čo sa v tebe skrýva, kamoš!" "Louis," zakvičal Liam, "len prosím ťa odíď." "Nie, pokým neprestaneš byť taký hlúpy." zasmial sa, schmatol deku a strhol ju. Usmial sa, keď sa odtiaľ vynorila Liamova otrávená tvár. Potom niečo upútalo jeho pozornosť. Zadíval sa dole na Liamov krk a vypúlil oči. "Ježiši, Payne, to je cucflek?" Bola tam (mierne slabnúca) veľká fialová modrina, označujúca jeho pokožku vo veľkosti 50 pencovej mince. Liamova tvár zbledla a chytil si krk, snažiac sa zakryť to. Louis sa neveriacky zasmial. "Kto ti to urobil?" Na moment Liam s hrôzou zamrzol, ale potom sa jeho tvár úplne vyprázdnila a pokojne odpovedal, "Nikto." Niečo na spôsobe, akým to povedal spôsobovalo Louisovi zimomriavky. "Liam," povedal vážne, "kto ti urobil ten cucflek?" "Nikto," odvetil Liam chladne.Louisovi sa nepáčil Liamov tón, niečo tu bolo divné. "Liam," zavrčal, "povedz mi to." "Nie." "Liam." "Povedal som nie!" Liam sa na neho nahnevane pozeral, čo by vyzeralo strašidelne ak by nevyzeral ako vystrašený králik. "Nemáš sa čoho báť," povedal Louis jemne a natiahol ruku, aby ho pohladil po chrbte. "Nemáš poňatia o čom hovoríš," ostro odvetil Liam a odtiahol sa, "tak to len nechaj tak a daj mi pokoj." "Nie," Louis bol tvrdohlavý ako ploštica, "prečo mi to nepovieš?" Liam neodpovedal a tak Louis odpovedal za neho, "Dobre, takže sú len dva dôvody prečo by si mi to nepovedal. Prvý, mohlo by mi to ublížiť alebo, druhý, mohol by som si z teba robiť srandu." Odmlčal sa, aby zachytil Liamovu reakciu a videl, ako jeho priateľ zaťal zuby. Áno, mal pravdu. "Vzhľadom k tomu, že je to večnosť," pokračoval, premýšľajúc nahlas, "odkedy som mal naposledy frajerku a žiadna z nich nebola v tú noc na párty, myslím, že môžeme vyradiť prvú možnosť. To znamená že si myslíš že by som si z teba robil srandu... Oh Bože, nebola to Cher, bola?" Liam prevrátil očami a Louis si s úľavou vydýchol. Keby to bola Cher, potom by pravdepodobne museli pre ich Wolverhamptonského kamaráta zavolať psychiatrickú pomoc - a možno aj výlet dolu do Urogenitálnel kliniky... Louis sa otriasol. Takže ak to nebola Cher, kto iný by to mohol byť ? Z nejakého dôvodu sa Louis cítil, akoby niečo prehliadol... niečo, čo mu nehanebne bilo do tváre... Ťažko premýšľajúc sa snažil pospájať si body - Niall a Liam sa vyhýbali jeden druhému ako moru, Liam mal teraz cucflek, čo nijako nesúviselo s niečím, čo sa stalo v hre, osoba, ktorá mu ho urobila bol niekto, koho sa Liam bojí menovať a... potom to Louisovi došlo... ako by to všetko mohlo zapadať do seba... do riti... ale to v žiadnom prípade... absolútne v žiadnom... to bolo príliš... absurdné... Dlho a roztrasene vydýchol, "Liam," povedal pomaly a opatrne, cítiac ako sa sám trasie, ale zámerne neodtrhol oči od tváre svojho kamaráta. "Chystám sa ťa niečo opýtať a chcem, aby si bol ku mne úprimný," sledoval, ako sa z Liamovej tváre vytratila všetka farba, obaja vedeli čo príde teraz, "stalo... stalo sa niečo medzi tebou a Niallom po tej hre?"Liam nemusel nič hovoriť, výraz mučivej bolesti na jeho tvári vravel za všetko. "Oh... môj... Bože," vydýchol Louis, "oh môj bože... ja... ja..." husto preglgol a stlačil si nos pri pocite náhlej závrate, "Ja... oh Bože... ako... ako zlé to je?" "Dosť zlé." zašepkal Liam. Louis privrel oči - oh, toto je oveľa horšie ako očakával - to sa nebude dať napraviť tak rýchlo. "Naplno, polovične, alebo šlo len o priateľské maznanie?" "Polovične, myslím." povedal Liam, vyzerajúc že ho jeho perina veľmi zaujala. "My sme... vieš... nešli naplno. Vďakabohu." Louis dlho a roztrasene vydýchol, nemohol uveriť tomu, čo počuje. "Ako preboha sa to vôbec stalo?" Liamova tvár sa viac a viac červenala a začal sa hrať so zatúlanou nitkou, "Um... detaily sú trochu hmlisté... alkohol a to všetko..." "Ale niečo si pamätáš, nie?" tlačil Louis. Liam prikývol, "Pamätám si... šli sme na záchod a na spiatočnej ceste sme začali diskutovať o tom, kto vyhral hru - keďže ste nás od seba odtrhli namiesto toho, aby sa jeden z nás odtiahol. Bože, to je také klišé... myslím... myslím že Niall povedal niečo ako 'jediným spôsobom, ako to vyriešime je odveta'... akosi sme skončili v Mattovom hudobnom salóne. Unghhh..." zavrčal Liam, zahrabávajúc si hlavu do dlaní, "Bože, bol som taký opitý. Na čo do pekla som myslel?" "Takže, ste mali odvetu?" povedal Louis pomaly, "Ako sa to skončilo v..." nemohol to dopovedať, ale vedel, že Liam mu aj tak rozumie. "Neviem," zašepkal Liam, "jednu minútu sme sa len bozkávali a Niall sa chichotal a ďalšou vecou, ktorú viem bolo, že som ho strčil do dverí a my sme..."Liam žalostne zakvičal a znovu si zaboril hlavu do perín. "Vy ste...?" zopakoval Louis potichu. "Robilijedendruhého," zakvičal Liam tlmeným hlasom. "Čo?" Louis zakričal a v šoku strhol preč prikrývky. Liam sa na neho zadíval, naozaj mizerne. A zrazu, Louis nevedel kam sa má pozerať, "Oh môj Bože," znovu zamrmlal, "Ako... ako sa to stalo Liam? Myslím, ty a Niall? Ja len... nemôžem uveriť, že vy dvaja... vieš... zo všetkých z nás by som si nikdy nepomyslel..." "Ani ja tomu nemôžem uveriť... je to ako nejaká nočná mora, z ktorej sa nemôžem prebudiť." povedal Liam prázdne, obmotávajúc si ramená okolo hrude. "Nočná mora?" Louis nadvihol obočie, "Bolo to také zlé? Myslím s Niallom?" Liam si zahryzol do pery a ešte viac sa schúlil, "Nie..." Louis si vzdychol a posunul sa vyššie na posteľ, bližšie k svojmu priateľovi, "No tak Liam, môžeš sa mi zdôveriť." "Bolo to dobré! Jasné?" odfrkol Liam, "Bolo to... dobré." Louis prikývol, zväčša pre seba, teraz sa niekam dostávajú, "Takže, si si to užil?""Nie je to to, čo som práve povedal?" zamumlal Liam. "Hm..." Louis prikývol, "takže... znamená to, že si gay?" "NIE!" vykríkol Liam, "Nie! Ja... aspoň si nemyslím. Nikdy pred tým som sa nepozrel na iného chalana... Nie, nemôžem byť gay. Páčia sa mi dievčatá." poslednú časť povedal tak, akoby sa snažil presvedčiť skôr seba než Louisa. "Je možné, že sa ti páči oboje?" spýtal sa Louis opatrne. Liam vyzeral pochybovačne. "Ale," pokračoval Louis, "užil si si to s Niallom?" Liam zaváhal pred tým, než prikývol, "Bolo to... príjemné." "Urobil by si to znovu, ak by sa naskytla príležitosť?" Louis sa musel prinútiť, aby sa díval na svojho kamaráta. Nepohodlnosť, ktorú pociťoval bola neuveriteľná. "Uh..." Liam vyzeral zlomene, "ja... ja neviem." "A čo s iným chlapcom?" "Hm?" Liam na neho zažmurkal. "Čo ak by to na teba skúšal iný chalan? Vyskúšal by si to?" opýtal sa Louis." Ja... ja neviem." "Pobozkal si už niekedy iného chlapca?" zatlačil Louis. "Nie..." "Ako potom vieš, že nie si gay?" povedal Louis, zamávajúc rukami v divokom geste. "Ja..." "Pobozkaj ma." "Čo?" Liam vyzeral prekvapene, vytreštil oči a otvoril ústa. "Pobozkaj ma," zopakoval Louis, nemal potuchy čo robí, ale šiel s prúdom. "Som chlapec. Pobozkaj ma. Uvidíš, či sa ti to páči." "Nemôžem ťa..." Louis schmatol Liamovu bradu a pritiahol ho dopredu, spájajúc ich pery dokopy. Bolo to dosť divné. Liamove pery boli suché, ale trochu našpúlené - mierne pevnejšie ako dievčenské. Louis necítil nijaký druh 'wow' iskry, ale to ho nezastavilo. Zmenil uhol a pevne olízal, nútiac Liama otvoriť ústa. Liam protestoval, ale Louis bol vytrvalý. Pevne držal jeho hlavu a nedovolil mu vycúvať. Liamovi nezostávalo nič iné ako vzdať sa a otvoriť ústa. Bez toho, aby premýšľal nad tým, čo robí, Louis vsunul jazyk do vnútra a trel ho oproti Liamovmu. Vlastne to nebolo až tak zlé. Liam bol dosť plachý a jeho pohyby boli váhavé. Zúfalo sa snažiac nemyslieť na to, že si vymieňa sliny s jeho mužským kolegom sa Louis snažil nájsť pozitíva tohto bozku. Liamov jazyk bol trochu drsný, čo bolo... iné... a chutil ako pivo, čo bolo dosť divné, ale tiež príjemné. Úprimne, nebolo to úplne odlišné ako bozkávať dievča, aj keď pocit strniska pod bradou bol rozhodne zvláštny. Tiež tam neboli žiadne motýle a... trochu sa nudil. Odtiahol sa, snažiac sa nezaksichtiť nad malou reťazou slín, ktorá sa vznášala medzi ich pootvorenými perami. "Niečo?" spýtal sa. Liam vyzeral trochu šokovane, ale pokrútil hlavou," Nie... to bolo... divné." "Hovor mi o tom," zamrmlal Louis, premýšľajúc nad tým, že po tomto by si zaslúžil drink, "Takže pri Niallovi si sa cítil inak? Lepšie?"Liam sa začervenal a s trhnutím prikývol. Louis si povzdychol, "Nebudem to brať ako urážku mojich bozkávacích schopností." Liam otvoril ústa aby niečo povedal, ale Louis zdvihol ruku, aby ho umlčal. "Dobre, takže aj keď nám jeden malý experiment neprezradí tvoje umiestnenie na Kinsey Scale (*Kinsey Scale, alebo tiež nazývaná Heterosexuálne-Homosexuálna hodnotiaca škála, sa snaží zmerať sexuálnu orientáciu od 0 ((exluzívne heterosexuálny)) až po 6 ((exkluzívne homosexuáôny)) *), môžeme vyvodiť aspoň jeden záver." "Ktorý znie?" spýtal sa Liam mrzuto. Louis sa len usmial.
~*~
Harry zostúpil po schodoch, cítiac sa trochu neisto. Ani v najmenšom nebol pripravený na to, s čím sa mu Niall zveril. Vletiac do kuchyne bol prekvapený, keď videl Louisa ako pije pohár... whiskey? Ani nevedel, že také niečo majú doma. "Mal by si to piť?" opýtal sa s menšími obavami. Louisove obličky sa stále liečili. "Ver mi," povedal Louis zachmúrene a pozrel sa na neho, "Po tom všetkom by som si zaslúžil tri ďalšie." "Áno," povedal Harry prikyvujúc a vzal si od neho pohár, "ja tiež." Nalial do toho ďalšiu dávku a vypil ju na jeden glg. Pálilo to a vynaložil všetku silu na to, aby to nevykašľal späť. Avšak, malo to pekný znecitlivujúci účinok, čo mu dodalo trochu úľavy zo šoku. Jeho hlas bol trochu chrapľavý keď znovu prehovoril, "Takže, máme problém." "Áno, veľký problém." súhlasil Louis s pohľadom upretým na fľašu. "Povedal ti Liam čo sa stalo potom?" Louis zachmúrene prikývol, "Zdĺhavou cestou. Súdim, že Niall ti to povedal?" "Áno." "Takže," Louis s povzdychom klesol na kreslo pri stole, "aký má z toho Niall pocit?" "Zmätený," odvetil Harry a posadil sa oproti nemu. "Zmätený v zmysle, že sa mu to páčilo, ale štve ho fakt že to bol Liam a že nie je gay?" Harry prikývol, "Áno." "Liam je na tom rovnako." "Tak, čo budeme robiť?" Louis si znovu povzdychol, "Je len jedna vec, ktorú môžeme urobiť - v záujme všetkých. Necháme ich, aby si znovu našli cestu jeden k druhému." Keď sa na neho Harry prekvapene pozrel, Louis dodal, "Niečo tak závažné? Potrebujú si to medzi sebou vyjasniť, vlastným spôsobom." "Súhlasím," povedal Harry s úľavou.
ESTÁS LEYENDO
Room 317 LARRY (SK)
FanficLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...