Ďalší z ich pamätných momentov bol zachytený na nasledujúcej fotografii, na ktorej ste mohli vidieť len veľkú hromadu snehu na napoly vyčistenej ceste a tmavú postavu, plaziacu sa spopod nej. V ten deň napadalo neuveriteľné množstvo snehu - na niektorých miestach bol až meter vysoký a celá rodina sa snažila odhrabať ich auto. Na konci si Harry pomyslel, že by bolo múdre osláviť to vyzdvihnutím jeho lopaty do vzduchu. Avšak nerátal s tým, že zasiahne cencúľ na odtoku, ktorý mu zosype polovicu snehu zo strechy dolu na jeho hlavu. Dana, Beth a Louis boli v kŕčoch. Bolo to na Vianoce, keď Harry s Louisom kúpili deťom Wii Fantasy ako kolektívny darček. Po tom, čo to vytiahli zo škatule, si dievčatá zavýskali od radosti a poskakovali naokolo, tancujúc jedna s druhou. Aj Ryan začal výskať, čo všetkých zmiatlo, pretože v tom čase mal len tri roky a ešte nevedel, čo Wii Fantasy je. Nerozumeli tomu, až kým neskočil do vnútra prázdnej škatule a nezačal natešene vykrikovať, "Škatuľa! Škatuľa! Ocko pozri, škatuľa! Áno! Presne to som vždy chcel! Ďakujem!" Harrymu to prišlo ako tá najvtipnejšia vec na svete a preto bol v šoku, keď Louis, sediaci vedľa neho, začal plakať. Dokonca ani dnes Louis nevedel vysvetliť, prečo sa vlastne rozplakal, ale hneď potom musel ísť do kuchyne, aby sa trochu ukľudnil. Veľmi mu nepomohlo, keď sa päťročná Beth vážne opýtala Harryho, "Je ocko v poriadku?" "Jasné, že áno zlato," odvetil Harry s úsmevom, "neboj sa, to sú slzy šťastia." "Oh," povedala, znejúc akoby prehodnocovala Harryho vysvetlenie a prijímala ho ako pravdepodobne pravdivé, "no... fajn... ale aj tak by si mal ísť za ním a postískať ho, nie?" Tie nevinné obavy o jeho blaho Louisa ešte viac precitliveli a bezmocne sa rozvzlykal do dlaní, sediac za raňajkovým pultom. "Možno máš pravdu," láskavo súhlasil Harry, "hneď sa vrátim, postaraj sa prosím o Ryana." Ten si zatiaľ spokojne pospevoval vo svojej škatuli. "Postarám," odvetila. O niekoľko sekúnd neskôr začul Louis zapraskanie pántov kuchynských dverí a potom Harryho hrejivý smiech blízko pri jeho uchu, "poď sem." Louis sa otočil a dovolil Harrymu vojsť do véčka, vytvoreného jeho nohami a sám sa vtiahol do Harryho upokojujúceho objatia. Pritlačil nos do Harryho pevnej hrude, zatiaľ čo ho on jemne hladil po chrbte. "Prepáč," povedal poťahujúc nosom a jeho hlas bol tlmený Harryho bavlneným tričkom, zatiaľ čo slzy mu stále stekali dolu po lícach, "viem, že sa správam smiešne." Harry sa trochu odtiahol a usmievajúc sa mu vtlačil jemný, dlhý bozk na čelo, "správaš sa smiešne," zasmial sa, nežne mu zotierajúc slzy, "ale stále ťa milujem." "Už sa nevieš dočkať, kedy to povieš chalanom, však?" povzdychol si Louis, pretierajúc si oči dlaňou. "O Ryanovi a jeho škatuli, to áno," prikývol Harry, "pretože to bolo na popukanie. Ale o tebe ako o uplakancovi?" jemne sa usmial a pokrútil hlavou, "Nie, myslím, že to si môžem nechať pre seba. Koniec koncov, si môj uplakanec a túto chvíľu by som si radšej uchoval ako ju kade-tade rotzruboval." Louis potiahol nosom, "ľúbim ťa." "Aj ja ťa ľúbim," odvetil Harry nakláňajúc sa dolu a pevne zachytávajúc jeho pery. "Fuuj!" zborovo vykríkli tri hlasy. Harry s Louisom sa od seba pomaly so smiechom odtiahli a otočili sa k trom párom očí, nakukujúcich spoza zárubne. "Bozkávacia naháňačka!" vyhlásil Harry hlasno a ozvali sa tri prenikavé výkriky, keď sa deti rozpŕchli, nechcené byť chytené a obsypané pusami. Louis si znovu pretrel oči a zasmial sa, keď sa Harry rozbehol za utekajúcimi nohami. Prešiel asi rok od snehového incidentu, keď sa Harry s Ryanom skryli v kuchynských skrinkách kvôli kombinovanému žartu na Louisa. Ryan bol úplne úžasný. V tej dobe mal už štyri roky a nachádzal sa vo fáze, kedy bol do všetkého dobre zasvätený. V sobotu ráno sa skryl do skrinky na cereálie a keď Louis v polospánku otvoril dvierka, Ryan vyskočil von a zakričal, "Rahhhhhhhhh!" Louis doslova vykríkol v šoku, zaknísal sa a spadol chrbtom k podlahe, vylejúc na seba polovicu mlieka z krabice. Dana to celé tajne filmovala spoza kuchynských dverí a od smiechu sa váľala po zemi. Do nitky mokrý Louis sa potom, ako Ryan zatancoval nejaký smiešny tanec, odplazil do špajze po nejakú handru, kde na neho trpezlivo čakal Harry so starou hokejovou maskou na tvári... Harry na neho vyskočil s kladivom v ruke a len tak-tak sa mu podarilo zachytiť svojho manžela predtým, ako sa pošmykol a udrel o roh kuchynskej linky. Zvuk, ktorý zo seba Louis vydal po prekvapujúcom útoku bol ten najvtipnejší zvuk aký kto kedy vydal. Sústrediac sa na to, aby nemuseli ísť na úrazové, si Harry nemohol pomôcť a opatrne vylial na Louisovu tvár aj zvyšok mlieka. Jeho ústa sa pobavene roztiahli, keď Louis vypľúval už druhý prúd mlieka. Sťažka dýchajúc, si Louis pomaly obtrel chrbtom ruky tvár, zatiaľ čo mu biela tekutina kvapkala z vlasov a Harry sa šialene smial. To je pravdepodobne dôvod, prečo bol schopný urobiť len štyri kroky predtým, ako bol ušteklený k zemi. Od smiechu takmer plakal, keď ho Louis pritlačil k podlahe, strhol si svoje premočené tričko a začal ho ním biť. Zrazu sa Louis v prítomnom čase zasmial a ukázal prstom na ďalšiu fotografiu v albume. Harry sa vytrhol z myšlienok a pozrel sa na fotku. Bol na nej šesť ročný Micah, bozkávajúci čerstvo päť-ročnú Beth na tanečnom parkete na párty, nie dlho po tom, čo kapela vydala ich nový album po takmer sedem ročnej smútiacej pauze za Niallom. Harry sa zasmial, spomínajúc si, čo sa stalo len niekoľko sekúnd neskôr. Beth ustúpila o krok ďalej a strelila Micahovi poriadnu facku predtým, ako oddupotala preč. Chudák Micah vyzeral zmätene a nijako obzvlášť odradený ani po facke. "Naše dievčatko má pekne silnú pravačku," povedal Louis hrdo. "To teda má," súhlasil Harry, "keď bude mať trinásť, budem sa viac báť o tých chalanov ako o ňu." "To je pravda," zasmial sa Louis. "Hej, pamätáš si tento deň?" Harry ukázal na obrázok dlhej, mokrej, plastovej plachty, položenej na kopci na záhrade a Louis sa kĺzal dolu ňou s hlavou vpred a so Zaynom v pätách. "Človeče, to bolo neuveriteľné!" prikyvoval Louis."Áno, pamätáš si na fretky?" "Oh áno," s radosťou odpovedal Louis, "stále sa kĺzali dolu a vracali sa hore na kopec, aby to urobili znovu. Deti sa z toho smiali a ty si na konci urobil nejaký druh salta vpred a skončil si s hlavou v kríkoch."Harry si odfrkol, "to nebolo smiešne."
"Hovor mi o tom," povedal Louis, aj tak sa smejúc, "ja som bol tým, kto ti musel natierať zadok masťou na odreniny." "Nepamätám si, že by si sa vtedy sťažoval," odvetil Harry, zámerne hladiac Louisa po stehne. Louis schmatol jeho zatúlanú ruku a pritisol si ju k džínsom, prepletajúc ich prsty. "To preto, že som sa nesťažoval..."Harry sa uškrnul, "Spomínaš si na deň, ktorý sme strávili na Brecon Beacons?" "Ako by som mohol zabudnúť? Prevrhol si ma do bodliakov!" "Nechcel som," povedal Harry rýchlo, zabudnúc na tú časť. "Ale tá časť pred tým bola fajn, nie?" "Prepáč," pokrčil ramenami Louis s falošným žalostným povzdychom, "ten posledný kúsok zničil všetky pekné spomienky, ktoré som na ten deň mohol mať." "Oh sklapni, bolo to neuveriteľne sexy a ty to vieš," protestoval Harry a udrel ho po stehne. "Nie tak sexy ako ten krát v tvojej starej izbe v Holmes Chapel." Harryho oči stmavli, presne si na to spomínajúc. Bol len jeden krát, o ktorom mohol Louis hovoriť. Stalo sa to asi rok predtým, ako sa zasnúbili. Predtým, ako Harry vôbec povedal svojej mame o tom, že spolu chodia. Ani zďaleka to nebola tá najbláznivejšia alebo najzvrhlejšia vec, akú kedy urobili - pretože v tom čase ešte nemali ani "naozajstný" sex. Bola to práve vášeň, ktorá sa postarala o to, aby to bolo tak nezabudnuteľné. Pomedzi koncertmi sa vybrali na víkend k Harryho mame, čo nebolo divné, pretože Harry a Louis chodili domov jeden k druhému odjakživa, čo sa dala kapela dohromady. Pravdepodobne by bolo divnejšie, ak by s ním Louis nešiel. Avšak, bolo to po prvý krát, čo spali jeden u druhého od vtedy, čo sa dali dokopy.Po dlhej šálke čaju v kuchyni s Anne, zachytiac ju pred varením večere, si Harry s Louisom odniesli ruksaky hore do Harryho izby. Harry vletel cez dvere, hodil svoju tašku na náhodné miesto na podlahe a natiahol sa na svoju (starodávnu) posteľ. Trochu zavŕzgala, ale stále bola v celkom dobrom stave.Až vtedy si uvedomil, že Louis stojí rozpačito vo dverách. "Čo robíš?" Pobavene sa opýtal, pozdvihujúc svoje obočie. "Neviem," Louis sa poškrabal na zátylku, vyzerajúc nerozhodne, "Cítim sa tu trochu divne. Ako, vieš, tínedžer vstupujúci do spálne svojej frajerky... akoby to bolo nejako zakázané..." Harry sa zahľadel na svojho frajera, neistý tým, či mu rozumie alebo nie. Ani Louis nevyzeral tak, že by sám vedel o čom hovorí a to to robilo ešte šialenejším. "Louis, bol si tu už sto krát! A takmer tri štvrtiny z toho si tu aj prespal!" Louis sa nepohodlne zavrtel, "Áno, ale vtedy som nemal žiadne zámery s pošpinením tvojej cnosti." Harry zažmurkal. Potom zažmurkal znovu. "S pošpinením mojej cnosti?" Odvetil, trochu neveriacky. "Odhliadnuc od toho, že nemôžem uveriť tomu, čo si práve povedal... musím priznať, že som trochu sklamaný z toho, že si na to nikdy nepomyslel. Poď sem Tomlinson." Louis sa preplantal cez dvere a opatrne položil svoju tašku vedľa stola. Potom tam len tak stál, nevediac čo má robiť. Harry bol v rozpakoch, nikdy nevidel Louisa takto sa správať. "Oh môj bože," pomaly povedal, sadajúc si, "vážne šalieš kvôli tomu, že si v mojej izbe. Ak ťa to nejako poteší, môj nevlastný otec nevlastní nijakú zbraň a ja už nie som panic." Louis sa na neho divne pozrel, ale zostal tam stáť ako taký idiot. "Ježiši Kriste," Harry prevrátil očami, "proste poď sem a sadni si!" potľapkal miesto vedľa seba.Louis opatrne pristúpil k nemu a sadol si na okraj. Zavrel oči a zahryzol si do pery, "Nemôžem uveriť tomu, že sedím na tvojej detskej posteli. Cítim sa ako úchyl." Harry sa zasmial, "Nemyslím si, že by si túto posteľ nejako šokoval s čímkoľvek úchylním, na čo by si prišiel." Louis otvoril oči a dôkladne si prezrel svojho frajera, "zažila už nejakú akciu?" Harry sa zavrtel, náhle sa stávajúc on tým nepohodlne sa cítiacim. Predtým sa nikdy vážne nerozprávali o svojich minulých vzťahoch a podobných veciach, nebolo to príjemné. Harry vtedy vždy šialene žiarlil a prišiel na to, že Louis bol na tom rovnako. "Trochu," priznal, "ale myslím, že nič zásadné. Väčšinou len mňa a moju pravú ruku." "Uh huh," povedal Louis chladne, "a aká bola tá najväčšia akcia, okrem tvojej pravej ruky?" Harry zaváhal, ale potom sa rozhodol, že by mohol byť úprimný, "zašiel som len tak ďaleko, že som vsunul dva prsty do mojej frajerky... ale mama šla hore schodmi a ja som spanikáril. Okrem toho to bolo len trochu bozkávania a niekoľko um... handjobov." "Neprišiel si tu ani o svoje panictvo?" prekvapene sa spýtal Louis.Harry pokrútil hlavou, "nie, o to som prišiel na zadných sedadlách auta mojej frajerky, keď som mal devätnásť. Ale úprimne, nie je to moja obľúbená spomienka." Louis vyvalil oči a potom sa uškrnul, "Áno, jasné. Chceš mi nahovoriť, že si bol panicom až do devätnástich?" Harry pokrčil plecami, "Bol som. Samozrejme som mal veci ako handjobs a blowjobs, ale ... nikdy som nešiel naplno až kým som nemal 19." "Prečo?" spýtal sa Louis v úžase."Uh..." Harry naklonil hlavu, neistý tým, prečo sa Louis pýta takú samozrejmú otázku, "pretože som bol nadržaný?" Louis zažmurkal a potom pokrútil hlavou, akoby bol Harry úplný idiot, "nie, myslím, prečo si čakal tak dlho? Dievčatá sa ti hádzali pod nohy už keď si mal 16!" "Oh," Harry sa trochu začervenal, "no, asi som nikdy nenašiel niekoho, s kým by som chcel zdieľať svoje poprvé." "Až kým si to nerobil s tým dievčaťom v aute?" spýtal sa Louis, podvihujúc obočie. Harry si zahryzol do pery a zadíval sa do svojho lona, hrajúc sa s rukami, "Nie tak úplne. Urobil som to najmä preto, aby som sa presvedčil, že nechcem teba - že môžem byť šťastný aj s dievčaťom. Po tej noci som ju už nikdy nevidel." "Harry," zašepkal Louis. Harry sa pomaly pozrel hore a stretol sa s Louisovým pohľadom, "Ty si ten, koho chcem. Iba ty." Ponúkol svojmu frajerovi malý, seba-podceňujúci úsmev, "Bol si tým jediným už dlhý čas." A Louis urobil to, čo by urobil každý rozumný človek po tom, čo by počul niekoho povedať niečo také; vrhol sa do Harryho lona, prevrhnúc ho na chrbát a takmer z neho vybozkával život.Bolo to, akoby v ňom tie slová zapálili nejaký oheň. Harry zostal zmätený a bezmocný ako Louisove ústa napádali tie jeho, zatiaľ čo mu jeho šikovné prsty rozopínali košeľu. Všetko, čo mohol Harry urobiť, bolo poťahovať Louisa za vlasy a pridŕžať sa ho počas jazdy. Louis ho vyše hodiny neúnavne bozkával, trel sa o neho a hrýzol ho, ťahajúc za Harryho kučery, zatiaľ čo otieral boky ich džínsov dokopy. Pretáčali sa, dotýkali sa, nadávali a syčali s divokým oddaním, až kým nemal Harry inú možnosť, ako sa chytiť čela postele, aby sa natoľko neotriasal pri Louisových silných nárazoch o drevo. Keď sa to stalo, Harryho videnie sa takmer zahmlilo pod silou jeho orgazmu - dlhý, vysoký výkrik sa vydral z jeho úst, zatiaľ čo vystriekol do svojich boxeriek. Louis nasledoval chvíľu po ňom, zamrznúc v strede pohybu na niekoľko minút. Stále sa to umiestňuje vysoko v Harryho rebríčku najlepších orgazmov vôbec. V tej dobe ich to úplne vyšťavilo. Vlastne, Louis hneď potom zaspal. Možno preto nemali žiadnu šancu v ukrývaní toho, čo sa stalo, keď päť minút neskôr strčila do dverí hlavu jeho mama, aby im povedala, že večera je takmer hotová. Zo všetkých možných spôsobov, akými by Harry zvažoval oznámenie ich vzťahu svojej mame, by bolo povedať jej to stále si užívajúc postozgarmické povznesenie s lepkavými džínsami nie práve najpreferovanejším z nich. Našťastie mal tú najlepšiu mamu na svete, ktorá len pozdvihla obočie a povedala mu, aby otvoril okno, pretože to tam páchlo. "Spomínaš si ešte na to, keď som ti dal handjob v zadnej časti taxíka?" povedal Louis zrazu, znovu vytrhnúc Harryho zo zasnenia."Ako by som mohol zabudnúť ?" zachichotal sa Harry, "Prisahám, že Zayn presne vedel, čo sme robili. Nepozrel sa mi do očí celý nasledujúci týždeň." Zaklonil hlavu dozadu a ešte viac sa rozosmial, "A keď sme skončili, mal si ešte toľko odvahy, že si sa naklonil ponad priehradku k Liamovi a opýtal sa ho, či pri sebe nemá vreckovku." "Čo si chcel, aby som urobil?" s úškrnom sa spýtal Louis, "Utrel to pod sedadlo?" "Nechutné! Nezabúdajme však, že to nie je tak nechutné ako vtedy, keď sme to robili v uličke v Soho. "Louis sa otriasol, "Ďakujem, až doteraz sa mi darilo nemyslieť na to."Harry sa zasmial a potľapkal ho po ramene, "Tak fajn, pamätáš si, keď sme to robili na pláži na Floride?"Louisove oči okamžite zmäkli, "Áno," povedal potichu, spomínajúc si na spôsob, akým sa Harry hýbal vo vnútri neho, zatiaľ čo slnko za vlnami pokojne zapadalo. "Pamätám. V polovici si ma požiadal o ruku." "No," Harry sa usmial, nakláňajúc jeho hlavu dolu tak, že sa jeho čelo obtieralo o to Louisovo. "Nešlo mi dokopy to, že ja som ti dal ten sľubný prsteň a ty si ma požiadal o ruku. Chcel som to vylepšiť." Sťažka prehltol a potom priznal, "Úprimne, nemal som v pláne povedať to... tie slová mi vtedy skrátka vyleteli z úst. Ale... stále si za nimi stojím..."Louis sa zadýchane zasmial, "Viem, že si nemal v pláne povedať to, výraz tvojej tváre vravel za všetko. Ale potom si sa to spýtal znovu, so zaslzeným pohľadom, plný nádeje a odhodlanosti a tak som nemal inú možnosť, ako povedať áno." "Nemusel si povedať áno," zamrmlal Harry, lenivo maľujúc prstom kruhy na Louisovu hruď, stále stláčajúc stehno svojho manžela s druhou rukou. Louis zdvihol svoju voľnú ruku a zastavil Harryho hrajúce sa prsty. "Áno, musel," povedal jemne, premieňajúc tento dobiedzajúci moment na niečo vážne. Natiahol sa, aby pohladil Harryho po líci, pevne zomkýnajúc ich pohľady dohromady, "pretože ťa ľúbim a na celom svete neexistuje žiadna iná osoba, s ktorou by som chcel stráviť zvyšok môjho života." Štrnásť rokov manželstva a Louis je stále schopný povedať mu niečo také? Ako dopekla mohol mať Harry toľko šťastia? Prehltol hrču vo svojom krku, "Bože, si perfektný," zašepkal a nahol sa dolu, aby znovu pobozkal Louisove pery. Cítil, ako sa Louisove mihalnice obtreli o jeho líce, keď zatváral oči a Harry zavrčal, otvárajúc jeho ústa. "Mmmmmm," Louis si spokojne povzdychol, zatiaľ čo hravo potiahol Harryho jazyk tým jeho. Jeho ruky si našli cestu k Harryho vlasom a pevne za ne potiahol, nie žeby sa Harry niekam chystal. Boli to chvíle ako tieto, keď si Harry nemohol pomôcť, no s údivom sa divil tomu, že to bol práve on, kto bol Louisovi súdený. Práve on mal to právo robiť Louisovi dobre až do vtedy, kým sa nezačal nesúvisle zvíjať a prosiť ho o konečný pohyb. Akoby vycítil Harryho myšlienky, Louis zastonal a trochu sa odtiahol, "Pamätáš si, keď sme to robili v zadnej časti tvojho starého Golfu?" povedal predtým, ako vtlačil bozk na spodnú stranu Harryho brady. "Bolo to trochu stiesnené," odvetil Harry so smiechom, spomínajúc si na spleť končatín a nedostatok miesta. Trochu viac naklonil hlavu, aby poskytol priestor svojmu manželovi na to, aby ho bozkával po krku. Avšak, Louis sa znovu odtiahol,"Ale postarali sme sa o to, aby to fungovalo," podotkol, kývajúc obočím, "ak si dobre spomínam, v tej pozícii si dokázal zachytiť niekoľko dobrých uhlov." Harrymu trvalo niekoľko sekúnd, kým pochopil, na čo Louis naráža. A keď mu to došlo, zacítil niečo silné v slabinách a zastonal. Oh áno, presne si spomínal ako to fungovalo a... Kriste, bol to úžasný nápad. Škriabajúc sa dozadu a takmer zúfalo odhadzujúc vankúše sa Harry oprel o čelo postele a potľapkal sa na stehne. Kedysi dávno by mu bolo trápne z toho, ako rýchlo sa jeho boxerky napli, ale po tom, čo je s Louisom tak dlho si na to zvykol. Očakával, že Louis sa začne smiať nad jeho dychtivosťou, no ten sa namiesto toho len uškrnul a položil album s fotkami na podlahu, pomaly sa na štyroch škriabajúc k Harrymu, ktorý znovu zastonal. Ubezpečil sa, že obtrie svoje telo o Harryho nohy, hryzúc si do pery takým spôsobom, o ktorom vedel, že privádza Harryho do šialenstva. Keď bol takmer na Harryho rozkroku, pevne obtrel ich slabiny dokopy a premyslene si oblízal pery. Harry zastonal a cez zaťaté zuby precedil, "Ty malý tyran." Louis na neho len žmurkol a znovu obtrel ich rozkroky o seba, pevne zatlačiac na Harryho erekciu. "Urh..." zastonal Harry a jeho ruky vybehli k Louisovmu opasku, drsne ho rozopínajúc. "Pokoj," zasmial sa Louis, ale tón jeho hlasu bol nedočkavý, čo ukazovalo ako veľmi nažhavený tým pohybom bol. Harry ho ignoroval a zastrčil ruky do zadnej časti Louisových džínsov, drsne schmatnúc jeho pevný zadok a podvihol ho dohora. Tento krát zastonal Louis. "Dvere?" Dostal zo seba Harry. "Hmm?" Louis zatvoril oči a znovu zatriasol bokmi, milujúc spôsob, akým sa jeho penis obtieral o spodnú časť Harryho brucha. "Dvere..." Znovu zo seba dostal Harry, schmatnúc Louisove boky a v pôžitku zaklonil hlavu dozadu, keď istá tvrdá prirážka pritlačila jeho penis o panvovú kosť. Cítil, ako sa mu chvejú ešte aj prsty na nohách. "Dvere," zopakoval, "sú zamknuté?" "Uh, nie," povzdychol si Louis, "do čerta." Neochotne sa odtiahol od Harryho a skĺzol z jeho rozkroku. Nič vám viac nepokazí náladu ako dieťa, ktoré vás prichytí uprostred - alebo ešte horšie - pri konci sexu. Zvlášť ak ide o penetratívny sex. Držiac rozopnuté konce opasku spolu, sa Louis zošuchol z postele na nohy a prešiel k dverám. Pevne ich zatvoril a otočil kľúčom, počujúc to uspokojivé kliknutie. Potom sa otočil naspäť a videl, ako sa Harry vykrúca zo svojich boxeriek. Pustil svoj opasok a jeho džínsy spadli na zem k jeho členkom. Skopol ich dolu, vyzliekol si vlastné boxerky a potom aj tričko, nechávajúc to všetko padnúť na podlahu. "Bože, dokonca aj keď máš takmer štyridsať si stále neuveriteľne nádherný," povedal Harry obdivujúco, s očami hladne prebehujúcimi po vypracovanom tele svojho manžela. "Poď sem nech ťa poriadne pretiahnem." Louis si odfrkol, "Máš úžasné vyjadrovanie môj najdrahší." Ale aj tak sa priplazil naspäť na posteľ, rýchlejšie než predtým a znovu sa usadil naspäť na Harryho lono. Harry si ho okamžite vtiahol pre ďalší horúci bozk. Louis sa do toho vložil a opäť zatiahol za Harryho vlasy, používajúc ich na upokojenie samého seba, keď začal znovu hýbať bokmi. Mohol cítiť, ako sa Harryho stehná chvejú a ako tvrdne, čo naznačovalo, že by sa do toho mali pustiť radšej skôr, ako neskôr.Harry sa naslepo natiahol za zásuvkou v nočnom stolíku, hľadajúc kľučku a otvoril ju. Nachádzali sa v nej tri tuby lubrikantu v rôznom štádiu prázdnosti a schmatol prvú, o ktorú zavadili jeho prsty. Tiež vzal kondóm z otvoreného balenia a položil to na matrac za nimi.Keď ho Louis začal znovu bozkávať na krku, Harry ovinul svoje paže okolo Louisovho chrbta a hral sa s tubou, až kým sa mu jemná tekutina nevyliala na prsty. Pustil tubu na posteľ a pretrel si prsty dokopy, roztierajúc tekutinu po celom ich povrchu a súčasne ich aj zahrieval. Potom sklonil tvár nižšie a nižšie, až kým Louis neprestal bozkávať jeho krk a nezačal sa namiesto neho venovať jeho perám - ich jazyky sa preplietli takým spôsobom, že Louis sa z nejakého dôvodu začal chichotať. Bol to príjemný zvuk a Harryho to natoľko rozptýlilo, že takmer zabudol na svoje prsty. Absolútne zbožňoval to, keď bol ich sex plný smiechu. Až natoľko, že uprostred diania začal Louisa často štekliť len preto, aby ho počul zasmiať sa a videl ako sa mu oči pobavene zužujú. Potľapkal svojho manžela po zadku, aby sa zdvihol na kolená, čo aj urobil, stále sa osviežujúco smejúc do Harryho úst. Usmievajúc sa nad sentimentálnymi bozkami sa Harry pustil do práce so svojimi prstami, pomaly otvárajúc svojho manžela s opatrnosťou a trpezlivosťou. Jemne Louisa pobozkal, keď nepohodlne zasyčal pri prvom vkĺznutí Harryho prstov dovnútra. Aj keď spolu spávali už takmer 15 rokov, Louis stále potreboval trochu predohry - o niečo viac ako Harry. Avšak Harrymu to ani náhodou nevadilo a nikdy sa do toho neponáhľal, pretože posledná vec, akú by chcel, by bolo ublížiť Louisovi. Každopádne, len čo bolo všetko fajn, Harry sa do toho mohol pustiť tak rýchlo a tak tvrdo, ako len chcel. Trvalo asi desať minút, kým sa Louis začal sám kolísať dozadu a z jeho úst bolo počuť viac malé vzdychy ako bolestivé stony. Harry sa slepo natiahol za kondómom a pritiahol si ho k ústam, pripravený otvoriť ho. Louis mu ho však vytiahol spomedzi zubov a odhodil ho nabok. "Dnes ťa chcem cítiť," vdýchol do Harryho pier, ktorý len zalapal po dychu a potom zastonal. Nerobili to bez kondómu tak často, najmä kvôli tomu, že to bolo viac bordelárske. Posledná vec, ktorú by niektorý z nich chcel robiť po únavnom dni a dobrom orgazme by bolo umývať sa. Nie, zvyčajne len chceli strhnúť zo seba kondóm, objať sa a rovno zaspať, pripravení na zazvonenie budíka o 7:15 a vydať sa do školy.Ale to neznamená, že si sex bez kondómu neužívali tiež. Pretože si to užívali. Veľmi užívali. Bolo to intímnejšie, citlivejšie a, úprimne, obom to pripadalo erotickejšie ak mohli cítiť vyvrcholenie toho druhého priamo v sebe. "Kurva," zavrčal Harry a znovu sa natiahol za lubrikantom. Štedro sa ním natrel a potom pokojne čakal, zatiaľ čo Louis bol na kolenách. S uzamknutými pohľadmi sa Harry nasmeroval a trpezlivo čakal, kým sa na neho Louis pomaly dostal. Harrymu vzalo každý kúsok sebaovládania to, aby sa neurobil hneď v tej chvíli, keď si Louis bez zaváhania vzal hneď celú jeho dĺžku. "Oh bože!" zastonal Harry, hádzajúc hlavou dozadu, keď sa Louis dostal až na absolútne dno. Bol tak sexy, tak úzky, tak... Louisovský, pomyslel si nezmyselne. Uvedomujúc si, že Harry bol už teraz nebezpečne blízko k vyvrcholeniu, Louis zastal a doprial svojmu manželovi chvíľu na upokojenie a zhlboka sa zasmial, "Upokoj sa tiger." "Nie je to moja vina," precedil Harry cez zuby, "presne vieš, aké gombíky máš zatlačiť. Aspoň na chvíľu prestaň byť tak neuveriteľne sexy a daj mi šancu vydržať aspoň chvíľu." "Hmm," Louis sa naklonil dopredu, pobozkal Harryho na kľúčnu kosť a potom na krk. "Takže," sexy vdýchol do Harryho ucha, "bola by teraz vhodná chvíľa hovoriť o ďalšom dieťati?" Harry, ktorý sa práve začal opatrne pohybovať, zamrzol a oči sa mu v šoku rozšírili. Louis chcel ďalšie dieťa? Vážne? Harry sa zahľadel dolu na miesto, kde boli prepojení a, áno, pomyslel presne na to. Bol vo vnútri Louisa, bez kondómu... ak by bol Louis dievčaťom... tie predstavy v jeho hlave boli tak sexy, že stratil kontrolu takmer okamžite. S tichým výkrikom stuhol a potom sa prudko urobil, pevne zavierajúc oči a tlačiac čelom do Louisovej hrude. Nastala dlhá chvíľa ticha, počas ktorej Harry lapal po dychu a potom Louis neisto povedal, "Práve si..." "Áno... prepáč... prepáč ... bože prepáč." Úprimne sa mu Harry ospravedlňoval do hrude, úplne zahanbený - skôr kvôli dôvodu jeho orgazmu ako za to, že to bolo predčasné. "Hej," Louis ho pobozkal na líce, "je to v pohode zlato," potom stuhol, "počkaj... ty si," polkol, nadvihujúc obočie, "vieš... pretože som povedal...?""Áno," dostal zo seba Harry. Louisove oči sa rozšírili predtým, ako ich zavrel, kývajúc hlavou, "Bože, povedz mi, že žartuješ." Harryho mlčanie hovorilo za všetko.Louis sa začal odťahovať, až kým Harry nemal inú šancu, než pozrieť sa na neho. Louisov výraz tváre naznačoval, že tomu nemohol uveriť, "Urobil si sa, zatiaľ čo si si predstavoval ako ote-" Harry pritisol ruku na jeho ústa a bláznivo pokrútil hlavou, "Nehovor to, prosím, nehovor to." Jeho tvár teraz priam horela. Louis sa pridusene zasmial a odtiahol Harryho ruku preč, "Harry, musíme o tom hovoriť?" zažartoval, "Vieš, že je nemožné, aby som-" "Sklapni, sklapni," zakvílil Harry, "jasné, že viem. Ježiš." Beznádejne sa potiahol za vlasy, "Neviem prečo mi to vôbec napadlo. Ugh... čo do pekla to so mnou je?" "Dobrá otázka," doberal si ho Louis, hladiac ho po zadnej strane krku, "pretože tá predstava bola zjavne dostatočne sexy na to, aby si sa z nej urobil. "Harry zo seba vydal zvuk ako mačka, ktorej práve prišliapli chvost a potom si schoval tvár do dlaní. "Oh Harry," Louis sa zasmial, odťahujúc Harryho dlane preč, ten sa však odmietal ukázať. "Cítim sa tak trápne," zastonal, "nemôžem sa ti ani len pozrieť do očí." Smejúc sa ešte hlasnejšie sa Louisovi podarilo odtiahnuť Harryho ruky a pevne ho pobozkal. Harry najprv zakvílil, snažiac sa odtlačiť, no nakoniec sa mu poddal a vbehol prstami do Louisových vlasov a pridržal sa ho.Po chvíli sa Louis odtiahol a trochu omámene sa nadvihol z Harryho, jemne sebou trhnúc, keď z neho vykĺzol Harryho penis. "Prepáč," znovu zašepkal Harry a Louis sa zasmial. "Je to v pohode, vážne," zašepkal mu do ucha predtým, ako mu začal okusovať ucho, "ale ak mi to chceš vynahradiť, mohol by si mi dovoliť pretiahnuť ťa o čelo postele. Dokonca ťa neskôr nechám znovu ma pretiahnuť a môžeš pri tom predstierať, že sa ma snažíš oplodniť." Harry ho tvrdo udrel do ramena, no potom pochopil, že Louis to myslí vážne. "Do pekla," zaklial predtým, ako sa doplazil k čelu postele a oprel sa oň, pridržiavajúc sa prstami o okraj, "Urob to hneď!"
ESTÁS LEYENDO
Room 317 LARRY (SK)
FanficLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...