Utorok 23:02 Niekde na diaľnici M4
Harry vylovil svoj i-phone z vrecka, pričom nechtiach buchol do Nialla a prečítal si svoju novú správu. "Ha, to je sranda. Moja mama si práve kúpila novú, vylepšenú Nokiu. Hovoril som ti, že to urobí." "Ako môže byť niečo 'nové' a 'lepšie' ak je to nové ? Čo sa na tom zlepšilo?" Louis mu neprítomne odvetil naspäť, zatiaľ čo odpisoval na svojom laptope. Bol posadnutý twitterom. "Hej," povedal náhle, "myslíš si, že je legálne jazdiť po ceste naopak (zadkom dopredu), pokiaľ pôjdeš v smere premávky ?" "Čo?" zamrmlal Harry, keď lakťom udrel svojho kamaráta a zasmial sa. "Prestaň rozprávať blbosti, kamoš." "Len hovorím ..." Louis pokrčil plecami a potom sa usmial, "ak by sa ti podarilo vykopať dieru do Číny a spadol by si do nej, zastavil by si sa v strede kvôli gravitácii?" "Vykopem dieru, skopnem ťa do nej a môžeš to zistiť." Harry mu automaticky odvetil. "Aww, to by si pre mňa urobil? Vážne? Vždy si ku mne taký milý." Louis zaklipkal riasami a hravo stisol Harryho stehno. Harry sa zavrtel a obzrel sa po aute na Liama, ktorý ich pobavene sledoval. Liam sa otočil na sedadle, oprel sa chrbtom o dvere auta a nohy si stočil do klbka spolu so Zaynovými na prostredné sedadlo. Bol to známy pohľad - Zayn s Liamom mali vo zvyku nechať ich končatiny prirodzene sa tiahnuť blízko seba v spoločnom priestore. Harrymu to prišlo smiešne, pretože aj keď boli Liam so Zaynom najlepší priatelia, boli tiež heterosexuáli. Ale keď boli samy, rovnako ako Harry, Louis a Niall sa uvoľnili. Blízkosť a náklonnosť, ktorú medzi sebou zdieľali bola takmer viac liberálna než tá, ktorú mali zo svojimi priateľkami - a niekedy aj menej nepríjemná! Harry sa už dávno prestal snažiť pochopiť ich puto. Proste to prijal a šiel s prúdom - najmä ak šlo o Louisa a jeho bláznivé šantenie. Ako obvikle, Zayn už spal, ramená mal prekrížené na hrudi a bradu mal voľne položenú na všetkých možných jemných miestach v aute. Na akejkoľvek ceste dlhšej ako 20 minút, bez výnimky, by Zayn zaspal ešte skôr ako by uplynula tá 21. Liam nebol omnoho lepší a jeho oči už boli taktiež pod kapucňou. Harry si prial aby mohol zaspávať s takou istou ľahkosťou ako oni, ale spravidla, musel ležať v tej správnej posteli aby mohol ako-tak privrieť oči. Niall nemal tendenciu zaspávať na verejnosti ako Zayn a Liam, dokonca aj keď bol neuveriteľne unavený. Harry sa pozrel doprava na svojho Írskeho priateľa a usmial sa, keď videl ako klipká očami a ako mu klesajú viečka, zatiaľ čo sa hral na telefóne. Podobne ako pri nákaze zívania, Harry pocítil ako klesajú aj jeho vlastné viečka - možno by si mohol po tom všetkom zdriemnuť. Louis bol jediný z nich, ktorý vyzeral na to, že zostane hore počas celého oddychového času - za každých okolností. Harry nikdy nevidel Louisa odpočívať - s výnimkou žartov, keď to len hral na kameru. A práve preto mohli vždy rátať s tým, že Louis bude zdrojom zábavy počas cestovania a zabíjania času (ak sa práve nehral na svojom laptopte), za čo ho Harry zbožňoval. Znovu sa stretol s Liamovým pohľadom a ospalo sa usmial na svojho najlepšieho priateľa. Liam bol pre neho ako starší brat, stále dohliadajúc na jeho blaho. Vždy bol ten vyrovnaný a seriózny, aj keď nebol najstarší v kapele. Vlastne, najstarší bol Louis, ale to by ste podľa jeho správania nezistili. Stále sa flákal a len tak poskakoval naokolo, áno, Louis bol ten najrušnejší. Niall bol najzlatší. Zayn bol najočarujúcejší a Harry bol ... bol dieťa. Liam sa okamžite usmial a pozrel sa na neho pripravený niečo povedať, keď jeho úsmev zamrzol a jeho pohľad sa náhle obrátil na Louisa. "Hej, si v poriadku? "Harry sa otočil a taktiež sa zamračil keď zbadal, ako si Louis s grimasou masíruje hlavu. "Áno," Louis jasne odvetil a jeho grimasa sa takmer okamžite zmenila na úsmev, "len ma celý deň bolí hlava." Nebolo prekvapením že to pre nich bola novinka. Louis sa nikdy nesťažoval. Trvalo im dva dni, kým zistili že si v sobotu na skúškach natrhol sval na chrbte a to len pre to, že v pondelok začal krívať, čo prezradilo jeho zranenie. "Prečo sa potom neskúsiš trochu vyspať?" navrhol Liam, vediac že Louis by nad tým návrhom aj tak iba so smiechom mávol rukou, ale chcel mu to navrhnúť - byť starostlivým priateľom a tak. "Stále máme hodinu a pol kým sa dostaneme do Birminghamu." Na Harryho a Liamove prekvapenie Louis vážne prikývol. "Možno to vyskúšam." Harry s Liamom nasadili zmätený pohľad, ale nič nepovedali sledujúc, ako ich priateľ zaklapol svoj laptop a zastrčil ho do vaku za Zaynovým sedadlom."Škoda, že tu nemám vankúš," zívol si, "stavím sa, že tie dvere sú ešte tvrdšie ako vyzerajú byť." Harry sa na neho usmial a položil ruku okolo Louisovho krku, ťahajúc ho k sebe."Poď sem ty hlupák." Louis sa zasmial a s povzdychom sa pritúlil k ohybu na Harryho krku. Jeho dych ho šteklil na pokožke. "Najlepší vankúš na svete ..." zamrmlal, na čo sa Harry rozosmial. Avšak v okamihu keď Louis zaspal, jeho hlava skĺzla dopredu, a tak ho Harry stiahol dole a uložil mu hlavu na svoje kolená. Louis sa inštinktívne schúlil do klbka - strčil ruku pod Harryho koleno a Harry mu na oplátku ochraňujúco prehodil paže cez chrbát, držiac ho pri sebe. Louisova hmotnosť na jeho stehnách bola vlastne celkom príjemná, pomyslel si roztržito. Potom sa zasmial na tom, čo by fanúšikovia povedali, ak by im oznámil že Louis je totálny maznáčik bez kúska hanby. "Awww." vyriekol Liam, vytrhnúc Harryho zo zamyslenia keď zdvihol telefón a urobil fotku. "Úsmev pre twitter!" Harry mu len vyplazil jazyk a posadil sa naspäť do sedadla, driemajúc pod váhou svojho priateľa. Ak to mohli robiť Zayn s Liamom, mohol to robiť aj on s Louisom. Musel využiť túto situáciu. Nestávalo sa každý deň, aby Louis stíchol takto ľahko, čo pravdepodobne znamenalo že jeho hlava bola na tom dosť zle. Niežeby to bolo prekvapujúce; Louis vyzeral v posledných dňoch mŕtvo a vyčerpane a jeho tmavé kruhy boli teraz ešte výraznejšie, keďže na sebe nemali make-up. Pravda, všetci mali kruhy a vačky, ale Louisova bledá pokožka im odhaľovala niečo strašné. Ale ... stále to bol jeden z najroztomilejších chlapcov vôbec - vrátane Joe McElderryho. Nikto so zdravými očami nemohol poprieť to, aký nádherný úsmev Louis mal - bol odzbrojujúci, ľstivý, zlý a niekedy až príliš krásny. Samozrejme, Harry musí zdôrazniť že takýto nieje. Páčia sa mu dievčatá - niekedy až príliš podľa Simona. To však neznamená že to nemôžeš oceniť z diaľky.
CZYTASZ
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...