*Tlač*
The SunNIALL A LIAM ZOSOBÁŠENÝ VO VANCOUVERY
Chalani priznali, že sú spolu už tri roky!The Daily Mail
TAJNÁ SVADBA : NIALL A LIAM
Niall Horan a Liam Payne utiekli počas ich tajnej dovolenky do Kanady!Gay Times
Nedávno vzatý pár, Liam a Niall Horan-Payne, sa stali najsexy gay párom roka! Nalistujte si stranu 42-49 pre doteraz nezverejnené fotky páru...
Glamour
Exkluzívne prvý rozhovor s Niallom a Liamom! Chalani hovoria o tajnej svadbe, vzťahu, fanúšikoch a o sexe.
The Sunday Mail
ZAYN MALIK MÁ NEMANŽELSKÉ DIEŤAThe Sun
ZAYN MALIK JE OTCOM 18-MESAČNÉHO CHLAPČEKA
Myra a Zayn sa dostávajú do pozornosti šokujúcimi novinkami.Heat Magazine
Zayn (Malik) s priateľkou videní v Mothercare. Nakupovali pre Jadena alebo je niekto tehotný?
Closer Magazine
Myra Lowe prišla na udeľovanie cien s menším bruškom. Reči o tehotenstve sa zdvojnásobujú...
Star Magazine
A teraz si posadajte dámy! Louis (Tomlinson) a Harry (Styles) z One Direction boli včera videní zo synom ich kamaráta (Zayna) v Hyde Parku. Neboli by z nich tí najúžasnejší otcovia na svete?
Heat Magazine
POTVRDENÉ
Myra Lowe JE tehotná. Ona a jej priateľ Zayn Malik (One Direction) očakávajú svoje prvé spoločné dieťa už v septembri. Malik má ďalšie dieťa s neznámou Američankou...Closer Magazine
Chceli by ste nám niečo povedať, chalani? Louis (Tomlinson) a Harry (Styles) z One Direction prichytení držiac sa za ruky, opúšťajúc Echo, čím znovu rozvírili diskusie o ich možnom vzťahu.*Twitter*
Emma Gillies @1D92Fan@Sue21MDrew @jackieluvssean OMG OMG OMG OMG PRISAHÁM ŽE SOM PRÁVE VIDELA AKO SA HARRY S LOUISOM BOZKÁVAJÚ!!!!!
1 minute agoSue Meldrew @Sue21MDrew@1D92Fan @jackieluvssean Jasné zlato... kde si? A nemala by som ti zavolať taxík?
15 seconds agoEmma Gillies @1D92Fan@Sue21MDrew @jackieluvssean Som v Cube! One Direction sú tu! Prisahám! Snažila som sa nájsť toalety a keď som prechádzala okolo rohu, stáli v tieni a bozkávali sa!
2 minutes agoJacqueline Moffat @jackieluvssean@1D92Fan @Sue21MDrew PREBOHA! Vážne sú v Cube! Hovoria o tom na fóre - sú tam aj fotky! O bozkávaní sa však ešte nikto nezmienil...
32 seconds agoSue Meldrew @Sue21MDrew@1D92Fan @jackieluvssean OMG! Emma, si si istá, že to boli oni????!!
45 seconds agoEmma Gillies @1D92Fan@Sue21MDrew @jackieluvssean ÁNO! Síce sa od seba odtiahli strašne rýchlo, ale vyzerali tak zahanbene! Fdksjfhj!
1 minute ago*Livejournal*
Community.livejournal.com/1DGOSSIP
LiallIZreal
2019-04-15 23:26OMG, mali by ste ísť hneď na Twitter. Nejaké dievča si myslí, že videlo ako sa Harry s Louisom bozkávajú v The Cube. Niekto sa asi potrebuje zviditeľniť ...Jemmy21
2019-04-15 23:28
Blbosť! Niektorí ľudia tak klamú. Stavím sa, že povedala že sa skrývali v rohu, že bola jediná, ktorá ich videla a že nemala čas ich odfotiť, že?
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...