Epilogue

837 48 6
                                    

5 mesiacov neskôr...
Daily Express
Niallovi Horanovi bola diagnostikovaná rakovina prostaty
Hviezda One Direction zostáva pozitívna ohľadom jeho budúceho boja...

The Sunday Mirror
Niall a Liam odovzdávali cenu za najlepšieho nováčika... Pár sa na Brit Awards tváril statočne aj napriek Niallovému súčastnému boju s rakovinou.
~*~
8 mesiacov neskôr...
Heat Magazine
Chudák Niall vyzeral tak krehko pri stretnutí s fanúšikmi na krste ich knihy. Popová hviezda mala na hlave zelenú čiapku, aby zakryla stratu vlasov po chemoterapii. Avšak zostáva pozitívny a veselý, smejúc sa a žartujúc spolu so svojimi kolegami z kapely a fanúšikmi.
~*~9 rokov neskôr...
"Ahoj strýko Louis." "Ahoj Jamie, ako sa máš?" Pozdravil ho Louis, keď vstúpil do bezchybne upratanej obývačky u Horan-Paynovcov. Nezostane to takto dlho, keďže dnes prídu všetci na návštevu... netušil, prečo sa Liam vôbec obťažoval s upratovaním. "Fajn," odvetil 10-ročný chalan s hanblivým úsmevom, odhliadnuc od svojej domácej úlohy. Istým spôsobom bol ako Liam - tichý, usilovný, dobre vychovaný a inteligentný. No vzhľadovo to bol verný obraz Nialla, dokonca mal aj tie žiarivo sivo-modré oči. Louisa to naraz aj tešilo, aj trápilo - viac kvôli Liamovi, než kvôli nemu samému. "Oci! Daj ma dolu!" Zakňučala Beth, vrtiac sa v snahe vyslobodiť sa. Prekrútiac očami, Louis položil svoju dcéru na zem a pozoroval ako uteká, snažiac sa nájsť Biebera - Liamovho a Jamieho. Bol to hlúpy pes; priateľský a energický, no zdá sa, že bez mozgu. Avšak Beth to milovala. To takmer 4-ročné dieťa milovalo všetko, pri čom mohlo pobehovať naokolo a dostávať sa do problémov - a zhadzovať vinu na niekoho iného. Louis prisahal, že to má po Harrym, no Harry tvrdil, že bola celá po Louisovi. Liam vyhlásil, že je nemožné povedať, po kom to má a že si zaslúžia všetky jej šialenstvá za to, čo stvárali ako tínedžeri. Louisovi to neprekážalo, pokiaľ po Harrym nezdedila aj jeho lásku k vyzliekaniu sa. Hoci nedávno sa prejavili nejaké nebezpečné náznaky - najmä s jej plavkami, kde tvrdohlavo odmietala obliecť si vrchný diel. Jej argumentom bolo, 'Ty a oci nenosíte vrchné diely, tak prečo by som mala ja?' Louis musel prísť s odpoveďou, primeranou jej veku. "Je tu Dana?" zvedavo sa opýtal Jamie a Louis si všimol, že sa snažil tváriť pokojne. "Áno," usmial sa, "pomáha Harrymu s Ryanom. Bude tu každú chvíľu. Liam je v hudobnej miestnosti?" Jamie prikývol. Liam si neprítomne brnkal na gitaru, keď Louis otvoril dvere. "Ahoj," povedal potichu. "Ahoj," odvetil Liam a dohral akord predtým, ako položil gitaru na bok. Louis vošiel dnu a posadil sa na stoličku pri klavíri, "Takže sa ti dnes podarilo zísť dolu?" Liam prikývol, hľadiac dolu na svoje džínsy a zatiahol za jednu z voľných nití, "Áno, vzal som tam Jamieho dnes ráno. Chvíľu sme tam sedeli a hovorili o ňom." Liam sťažka prehltol, "Sedem rokov Lou. Dnes je to presne sedem rokov od vtedy, čo som stratil Nialla." "Viem," povedal Louis jemne. "Tak strašne mi chýba, dokonca aj po tak dlhej dobe," vzdychol si Liam a oblizol si pery. "Je to normálne?" "Myslím, že áno," prikývol Louis, "pretože aj mne chýba. Veľmi. Avšak mňa všetci považujú za nenormálneho, takže..." Liam sa slabo usmial, "To je pravda. A ty s Harrym? Mali ste šancu zájsť tam?" Louis smutne prikývol, "Šli sme minulú noc. Mama nám dala pozor na deti. Zayn povedal, že sa tam zastaví na ceste sem." "Louis? Liam?" zvolal Harry z chodby. "Tu!" vykríkol Louis. O pár sekúnd neskôr prešiel Harry dverami s Ryanom v náručí. "Ahoj," potichu pozdravil a prešiel k Liamovi, pobozkajúc ho na líce. "Ahoj," usmial sa Liam a potom sa natiahol, aby prehrabal kučeravú hrivu jeden a pol ročného chlapčeka, "Ahoj drobec, rád ťa znovu vidím. Neprídeš pozdraviť strýka Liama?" Ryan na neho zažmurkal a potom začal radostne poskakovať v Harryho náručí. Harry mu ho podal a Liam si batoľa jemne vzal, mrmlajúc nezmyselné zvuky, keď si ho ukladal do lona. "To mi pripomína," povedal Louis náhle, "Liam, myslím si, že by sme si mali seriózne pohovoriť o Jamieho rastúcom záujme o našu dcéru." Liamove ústa sa pobavene zatriasli, "Čo môžem povedať?" odvetil, "Môj syn má dobrý vkus." "Pekný pokus Payne," odsekol Louis, "chcem vedieť, aké sú jeho úmysly." Liam sa zasmial, "Jeho úmysly? Veď má desať rokov, Louis. Ona má osem. Pravdepodobne ju chce držať za ruku a hovoriť s ňou o najnovšej knihe o super hrdinoch. Alebo hovoriť o ich najnovšom projekte do školy nad romantickou šálkou pomarančového džúsu." Harry zaujato nadvihol obočie, "Jamiemu sa páči Dana?" opýtal sa, mysliac si, že je to tá najzlatšia vec vôbec, ak je to pravda. Dana mala zaujímavý vzťah so všetkými ostatnými chlapcami, patriacimi k ich skupine. Jaden bol ako jej starší brat, ktorý ju úplne zbožňoval. Micah bol jej malý brat, ktorého zase absolútne zbožňovala ona (tak, ako momentálne Ryana) a Caleb bol jej súper - Harry už prestal počítať, ako často museli tých dvoch od seba odťahovať pri bitke - vyzeralo to, akoby sa snažili jeden druhého naschvál naštvať. Ale Jamie, Jamie bol divný. Boli ako najlepší priatelia, ale bolo na tom niečo neisté, na čo Harry nemohol prísť. Teraz vedel čo! "Prestaň nad tým premýšľať, Harry Tomlinson," prikázal mu Louis. "Poznám ťa, do hodiny budeš mať naplánovanú celú svadbu." Harry sa zasmial a hodil sa do lona svojmu manželovi, lenivo ho objímajúc okolo krku a provokujúc ho, "Len preto, že sa nevieš zmieriť s myšlienkou, že tvoja najstaršia dospieva." Louis pokrčil nosom a automaticky usadil svoje dlane na Harryho boky, "Teraz sa zo mňa smeješ, ale uvidíme, kto bude šalieť, keď začne nosiť minisukne a bude chcieť ísť na celú noc do parku, zabávať sa so svojimi gangsterskými kamarátmi. Alebo horšie... začne nás ťahať do mesta, aby mohla stráviť tri hodiny v obrovskom rade kričiacich dievčat, aby mohla dostať podpis od mladej skupiny pekných chlapcov, ktorí sa práve naučili, na čo ich penisy sú." Harry sa sladko usmial, "V Londýne je pár úžasných dievčenských katolíckych internátnych škôl. Možno by sme si mali prečítať nejaké brožúry." "Vážne? Milujem ťa," povedal Louis a pritiahol si Harryho k sebe, aby ho mohol pobozkať. Liam sa nad nimi zasmial. "VYPADNI ZO MŇA!" zakričala zrazu Dana, "OCÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ !" "CALEB! Nechaj ju na pokoji!" vykríkla Myra, "Mohol by si sa aspoň raz ovládať?" Harry a Louis sa od seba odtiahli a prekrútili očami, "Prišiel Zayn," zasmial sa Harry. "Ideš ty, alebo ja?" spýtal sa Louis a oprel sa čelom o to Harryho. "Ty," odvetil Harry, venujúc Louisovi rýchly bozk - len tak, "keď som sa do toho naposledy zapojil, omylom som Caleba rozplakal." "Zlý bastard," zamrmlal Louis, "fajn. A uisti sa, že si Liam tentoraz zoberie jeho poltopánky." "Jasné. Môžeš zo sebou vziať Ryana?" Louis prikývol a dali si posledný rýchly bozk predtým, ako z neho Harry skĺzol a nechal ho postaviť sa.Louis prešiel k Liamovi a natiahol ruky, "Tak poď k ockovi, Curly Jr, zistíme, čo sa deje s tvojou veľkou sestrou." "Bubba!" povedal Ryan. "Áno, možno nájdeme aj nejaké mrkvy," súhlasil Louis, poštekliac ho na boku. Harry sledoval ich odchod so zamilovaným úsmevom a potom sa otočil naspäť k Liamovi, "Si si istý, že si na to pripravený?" Liam odhodlane prikývol, "Bola to dostatočne dlhá doba."

Yahoo! News:
Minulú noc ovládli One Direction X-Factorové pódium a vystúpili s ich prvým novým singlom po vyše siedmich rokoch. Pieseň s názvom 'Everlasting' je pripomienkou na ich kamaráta a kolegu, ktorý pred siedmimi rokmi umrel na rakovinu prostaty. Chalani mali čierne stužky na rukávoch ako znak rešpektu k svojmu priateľovi a aj keď sa tvárili vážne, bolo to silné a dojemné. Singel, aj napriek tomu že ešte oficiálne nevyšiel, je momentálne na vrchole rebríčka iTunes. Na ich včerajšie vystúpenie sa pozeralo vyše 24 miliónov divákov - čo bolo najväčšie publikum, aké ITV kedy zažilo za posledných desať rokov. Od čias Beatles sa určite neobjavila úspešnejšia kapela. Simon Cowell sa momentálne určite cíti dosť samoľúbo.

Room 317 LARRY (SK)Where stories live. Discover now