Tak ako už bolo zvykom, tí traja sa po LA domov nedostali. Na pár dní sa zastavili v Írsku, kde sa ubytovali v hoteli bez internetu a bez mobilného signálu. Niall s Louisom sa šli zblázniť, keďže neboli schopní hovoriť s Liamom a Harrym. Potom leteli do Glasgowa na sériu autogramiád a rozhovorov pre časopisy. Tiež mali rozhovor v rádiu a absolvovali nečakanú návštevu chorých detí v Nemocnici v Edinburghu. V momente, ako pristáli v Glasgowe, Louis tweetol,
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles only 400 miles away now my love. I'll be home soon x
(@Harry_Styles už len 400 míľ zlato. Čoskoro budem doma x)
10 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson I'll put the kettle on then lol xx
(@Louis_Tomlinson Tak to teda postavím kanvicu lol xx)
15 seconds ago via Twitter for iPhoneFanúšikovia na twitteri sa šli zblázniť a aj bez podnecovania od chalanov sa #HarrisToyles opäť dostalo na vrchol svetových trendov. Chalani šli potom znovu do Newcastle na druhú vlnu autogramiád - pomaly sa vracajúc naspäť.
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles Only 300 miles away now my love x
(@Harry_Styles Teraz je to už len 300 míľ zlato x)
20 seconds ago via twitter for iPhoneOpäť dostali jednu spoločnú izbu, čo znamenalo žiadne súkromie. Čiže žiadne hovory cez Skype neboli voľbou - teda ak si chceli povedať niečo súkromné. Namiesto toho sa Harry s Louisom vrátili k flirtovaniu cez twitter - najmä kvôli fanúšikom. Teraz majú veľa celebritných followerov a vyzerá to tak, že sú dosť fascinovaní ich vzťahom. 'Sú alebo nie sú?' bola teraz pravdepodobne najčastejšie predebatovávaná otázka. Fakt, že si zmenili bromance názov a neustále medzi sebou flirtovali, nútil ľudí premýšľať nad tým, či sa ich bromance vzťah zmenil na romance. Niektorí z mladších fanúšikov, teda najmä dievčatá, boli skalopevne presvedčení, že Louis s Harrym nie sú ani gayovia a ani spolu a opovrhovali každým, kto sa to odvážil povedať. Avšak oveľa, oveľa väčší počet fanúšikov prakticky žiaril nadšením, že dvaja ich obľúbení členovia kapely možno našli spoločnú lásku. Harry s Louisom nikdy nič nepotvrdili ani nevyvrátili, len sa proste vrátili k flirtovaniu.
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles Can't stop thinking about you, only 250 miles away x
(@Harry_Styles Nemôžem na teba prestať myslieť, už len 250 míľ x)
20 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson Can't stop thinking about you either :D Wear the cream shirt again tonight - just for me xx
(@Louis_Tomlinson Ani ja na teba nemôžem prestať myslieť :D Obleč si dnes znovu tú krémovú košeľu - len pre mňa xx)
15 seconds ago via twitter for iPhoneLouis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles Still 250 miles away but in the opposite direction :( x
(@Harry_Styles Stále je to 250 míľ, ale opačným smerom :( x)
20 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson I don't think I can wait much longer :( Please come home my darling!
(@Louis_Tomlinson Nemyslím si, že môžem čakať akokoľvek dlhšie :( Prosím, príď domov zlato!)
10 seconds ago via Twitter for iPhoneLouis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Toyles4eva What couldn't I live without ? Harry.
(@Toyles4eva Bez čoho by som nemohol žiť? Harry.)
5 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Toyles4eva LOUIS of course !
(@Toyles4eva LOUIS, samozrejme !)
30 seconds ago via Twitter for iPhoneLouis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles Only 200 miles away now! So close I can almost taste...
(@Harry_Styles Už len 200 míľ ! Som tak blízko, že ťa môžem takmer cítiť...)
15 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson Is it creepy that I've just watched you on the Piers Morgan Show four times today?
(@Louis_Tomlinson Je divné, že som ťa dnes na Piers Morgan Show sledoval štyri krát?)
15 seconds ago via Twitter for iPhoneLouis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles Just another week and half and I'll be home!!!!
(@Harry_Styles Už len jeden a pol týždňa a budem doma !!!!)
20 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson I don't think I can wait that long ... :(
(@Louis_Tomlinson Nemyslím si, že môžem čakať tak dlho ... :()
10 seconds ago via Twitter for iPhone
~*~
"Človeče, som vážne odrovnaný," zívol si Niall, keď si všetci traja sadli, aby sa prezliekli. Celý večer strávili na slávnostnom udeľovaní cien, kde im Simon odovzdal nejakú plaketu za celoživotný prínos. Bol to dobrý večer a dokonca sa stretli s niektorými ich priateľmi ako Matt, Olly a Rebecca, ale teraz boli vyčerpaní a umierali túžbou, aby sa tento týždeň skončil a oni by mohli ísť domov. "Hovor mi o tom," zívol si Louis a rozviazal si kravatu. Niekto zaklopal na dvere a Niall nadvihol obočie, "Objednal niekto z vás izbovú službu?" Louis so Zaynom pokrútili hlavami. Niekto zaklopal znovu, hlasnejšie a Niall šiel otvoriť. "Oh môj bože! Harry?!" zalapal po dychu Niall keď otvoril dvere a Louis zamrzol, v polovici cesty k rozopnutiu košele. To nemohol byť on. "Čo preboha tu robíš?" Vykríkol Niall. Harry vstúpil dovnútra a okamžite sa stretol s Louisovým pohľadom, úžasne jasným. "Nemohol som sa dočkať." Louis prestal dýchať. Potom Harry dodal aj ostatné prekvapenia, bez straty pohľadu z Louisa, "Liam na teba čaká dolu v bare Niall, rovnako ako Myra, Zayn." Ani jednému z nich to nemusel hovoriť dva krát. Venujúc Harrymu rýchle objatie sa obaja rozbehli k dverám a vybehli z miestnosti, nechávajúc Harryho a Louisa stále na seba hľadiac samých po prvý krát za dva a pol mesiaca. Veľmi opatrne sa Harry otočil a zavrel dvere, zaklopujúc západku. Zvuk zamykania znel v tichu hlasne a Louisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne. Jeho vlasy boli kučeravé, jemné a rozstrapatené, bol oblečený v úzkych čiernych džínsoch a tmavo zelenom tričku a jeho oči boli tak jasné, ako smaragdy. Sledoval ako sa Harry zastavil a vytiahol zo steny kábel z telefónu pred tým, ako sa pokojne dostal k Louisovi tak blízko, že sa takmer dotýkali. Louis zacítil jeho kolínsku v momente, keď bol od neho vzdialený na dva kroky; Harry si dal záležať na tom, aby vyzeral dobre - plánoval to. Louis mohol len ťažko dýchať od očakávania a podskočil, keď Harry náhle siahol do jeho vrecka, vyťahujúc z neho mobil. Vypol aj ten a hodil ho na stôl za nimi, drnčajúci zvuk sa odrazil od ticha. Potom sa Harry zadíval do Louisových očí a bolo to tak skutočné, hrejivé a živé, že Louis takmer zafňukal. "Chcem sa vopred ospravedlniť," zamrmlal Harry, približujúc sa ešte bližšie, prudko dýchajúc, "pretože to bude chaotické a viac než 'príliš rýchle'." Potom odstrčil Louisa do kresla a vplazil sa mu do lona, chytiac ho za tvár a spájajúc ich pery dohromady.
ESTÁS LEYENDO
Room 317 LARRY (SK)
FanficLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...