Neskôr, ležiac prepletení na prikrývkach, lapajúc po dychu, spotení a uspokojujúco vyšťavení s Louisom lenivo sa natláčajúcim k Harryho brade, sa Louis ozval "Tak, čo si myslíš?" ticho sa opýtal. "O čom?" "O... ďalšom bábätku." Harry sa odmlčal a prsty sa mu vznášali nad miestom, kde neprítomne hladil Louisa po boku. Pomaly sa posadil, opierajúc si hlavu o ruku a zahľadel sa na svojho manžela - ktorý si hrýzol do pery a díval sa na neho trochu nervózne. "Myslíš to vážne?" Spýtal sa, aj keď už vedel odpoveď. Bolo to vpísané po celej Louisovej tvári. Louis prikývol. Harry zamyslene zaklonil hlavu a potom, keď sa zahľadel do manželových očí, mu niečo došlo. "Premýšľal si nad tým už istý čas, však?" Sledoval, ako sa mierna červeň nahrnula do Louisových líc a zahryzol si do vlastných pier, keď Louis prikývol. "Ako dlho?" zachrapčal, "A prečo si mi o tom nepovedal predtým?" Louis sa zahľadel preč a lenivo sa hral s okrajom deky. "Asi rok a pol..." "Rok a-" zopakoval Harry, neveriacky sa zaseknúc. "Ja.. myslel som si, že bude najlepšie, ak najprv dokončíme album," povedal Louis rýchlo, "nechcel som nás od toho rozptyľovať - ktovie ako dlho tu One Direction ešte bude. Koniec koncov, blížime sa k štyridsiatke." "To je pravda," Harry prehltol a díval sa na svojho manžela, sledujúc každú jednu emóciu, ktorá mu prešla tvárou, "vážne chceš ďalšie dieťa, Louis?" Louis si oblízal pery, stále sa dívajúc niekam inam, "Rád by som mal ďalšie dieťa," povedal opatrne, "ale stále by som bol šťastný aj bez toho. Myslím tým, máme tri úžasné deti a pomaly starneme ... ja len, ďalšie dieťa by ... bolo fajn." "Ktorý z nás dvoch by bol darcom?" spýtal sa Harry. Louis otočil hlavou, konečne sa stretávajúc s jeho pohľadom. Vyzeral trochu zdesene, "Vieš, že na tom nezáleží, Haz." Potom si znovu oblízal pery a kútiky jeho úst sa nadvihli, "Záleží to na tom, ktorá z našich sestier by bola ochotná znovu nám pomôcť, ak vôbec nejaká." "Hmmm," zamyslene zahmkal Harry, opierajúc sa o Louisovo rameno, "no, vlastne by som bol rád, ak by si to bol ty. Ja som bol darcom pri Beth a Ryanovi, takže tým by sa to dorovnalo. A vôbec, Gemma mi v minulosti spomínala, že by nám s tým zasa rada pomohla. Aj keď si myslím, že si budeme musieť nájsť inú náhradnú mamu."Louis sa posadil a oči sa mu rozšírili, "Oh môj bože, znamená to áno ?"Harry nemohol svoj úsmev potláčať dlhšie, "Áno," povedal a potom sa rozosmial, keď ho Louis začal štekliť, obsypávať ho bozkami a stále dookola mrmlajúc 'ľúbim ťa'.V skorých ranných hodinách bol Louis hrubo prebudený niekým, kto mu klopkal na rameno a prosil, "Ocko?" "Ungh," zastonal, prevrátil sa na bok a pretrel si oči, "Ryan?" zamrmlal, "Čo sa deje?""Necítim sa veľmi dobre."Louis sa pomaly posadil a otvoril jedno oko. Natiahol sa a položil ruku na čelo svojho syna, ktoré bolo trochu horúcejšie, než by malo byť. Ryan sa dokonca aj triasol. Úžasné."Bolí ťa hrdlo?" ospalo sa opýtal, ukladajúc prsty na Ryanove hrdlo a cítil jeho mandle. "Au," zakvílil Ryan a odstúpil, "áno, bolí to, keď prehĺtam rovnako, ako moje uši." "Hmmm," zahmkal Louis, "zdá sa, že tvoje mandle sú opuchnuté, vyzerá to tak, že máš opäť angínu, hneď ráno zavoláme doktorovi. Je ti zle?" Ryan prikývol, "Trochu," zašepkal. "Dobre," Louis odhodil perinu a postavil sa na nohy, "vlez dnu, ja ti zatiaľ skočím po nejaký Calpol." Keď sa Ryan štveral na teplé miesto, ktoré práve opustil, Louis zatiaľ obišiel posteľ a zohol sa, aby pobozkal Harryho zaspaté pery. Harry sa trochu pomrvil, inštinktívne sa nakloniac k bozku. "Harry?" zamumlal Louis a odtiahol sa. "Mmm?""Ryan sa necíti dobre. Môžeš ho postrážiť, kým zbehnem dolu po Calpol?" "Mmmhmm," odvetil Harry a prevrátil sa smerom k Ryanovi, zatiaľ čo Louis vychádzal z izby. Pootvoriac oči sa Harry ospalo usmial na svojho syna, ktorý sa triasol pod perinou na Louisovej strane, "Cítiš sa zle, Ry?" "Áno oci," nešťastne odvetil Ryan. "Poď sem," Harry zdvihol ruku a prevalil sa na chrbát. Ryan sa k nemu priplazil a zaboril sa do jeho hrude. Keď Harry opatrne ovíjal svoje paže okolo ramien svojho syna, nenápadne sa dotkol jeho mandlí a, ako Louis predpovedal, boli opuchnuté - definitívne je to znovu angína.Louis sa vrátil o niekoľko minút neskôr a Harry venoval ďalší okamih obdivovaniu vypracovaného tela svojho manžela len v boxerkách a tričku. Áno, stále je doooosť fit na to, že má 39. Hrdo sa usmial a neprítomne pohladil prsteň na svojej ruke.Louis položil nádobu, ktorú zo sebou doniesol na zem a vliezol si naspäť do postele, dôkladne potrasúc fľastičkou medicíny. "Vieš," Louis sa provokujúco usmial na Ryana, "že za chvíľu budeš príliš starý na takéto veci." "Áno," súhlasil Harry, prikyvujúc, "budeš musieť začať prehĺtať nechutne chutnajúce tabletky, ako my ostatní." "Fuj," zaškeril sa Ryan, "nikdy. Ja budem ako Peter Pan a nikdy nevyrastiem." Louis s Harrym sa zasmiali. Len čo Ryan vypil svoje lieky, všetci traja si vliezli pod prikrývku s Ryanom uprostred nich. "Zobuď nás, ak sa budeš cítiť horšie, zlatko" zamumlal Louis, zatvárajúc oči. "Mmmhmm." Louis sa zasmial, keď cítil ako sa posteľné prikrývky zachveli a ako sa mu niečo vlhké a mäkké pritislo na líce. Pomaly otvoril oči a trochu sa prevalil na bok, cítiac váhu a teplotu Harryho tieňa, vznášajúceho sa nad ním. Podľa skorého ranného svetla mohol povedať, že jeho manžel sa nakláňa nebezpečne ponad Ryana - zreteľne nehľadajúc nič iné, než posledný drobný prejav lásky. Natiahnuc sa hore a vpletúc prsty do Harryho vlasov si ho Louis nežne pritiahol k sebe na poriadny bozk, milujúc spôsob, akým Harry vsal jeho spodnú peru predtým, ako sa odtiahol. Na sekundu si pretreli nosy a Harry si šťastne povzdychol. "Dobrú noc," zamrmlal. "Dobrú noc," ospalo odvetil Louis, "ľúbim ťa." Prezeranie albumu môžu dokončiť aj neskôr - možno keď budú mať nejaké nové detské fotky na pridanie. Louis sa usmial a zaboril si hlavu do vankúša.
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...