Samozrejme, že osud sa znovu postavil proti nim a Louis nebol schopný ísť domov, rovnako ako Harry nebol schopný prejsť 300 míľ s jednou zlomenou a jednou zmrzačenou nohou. Louis, Niall a Zayn odchádzali ráno o deviatej do Škótska, takže pre Louisa bolo fyzicky nemožné ísť do Londýna a naspäť. Ospravedlnil sa Harrymu tak jemne, ako mohol spolu s prísľubom, "V momente, keď skončíme tieto blbé autogramiády pôjdem priamo domov - nič ma nezastaví. Aj keby som musel Simona najprv zabiť." Bola to len prázdna hrozba a nesplnený sľub. Akoby Simon počúval ich plány a nesúhlasil s nimi. Len čo autogramiády skončili, zariadil všetkým trom chalanom let do USA na ďalší súhrn rozhovorov a stretnutí s fanúšikmi. A to doslova hneď po skončení - asi dve hodiny potom. Louis by okolo toho urobil rozruch, ak by práve nebol zaneprázdnený upokojovaním Nialla. Niall zúril, pretože to znamenalo ďalšie dva týždne oddelenia od jeho frajera - ktorý bol počas ich neprítomnosti prepustený z nemocnice - do opatery jeho mami a Harryho. Obe, aj Liamova aj Harryho mama, boli zatiaľ ubytované v ich dome v Bexley, starajúc sa o svojich synov. Aj keby bol Harry schopný chodiť, neporušil by sľub, ktorý dal Niallovi o tom, že sa o Liama postará kým tu nebude. Pokiaľ Liam nespal a bol pri ňom, Harry ho nespúšťal z očí - ani kvôli návšteve Louisa, nech už to bolo akokoľvek lákavé. Samozrejme, všetci boli pravidelne v kontakte. Louis s Harrym si písali niekoľko krát denne - Louis bol raz dokonca v strede interview, odpovedajúc fanúšikom na otázky. Začervenal sa nad pípaním svojho telefónu, zosilneného mikrofónom a ospravedlnil sa, rýchlo si prezerajúc text správy. Uškrnul sa nad jeho obsahom a zadíval sa do nadšeného davu tvárí, "To bol Harry," oznámil, "len písal, že na budúci týždeň mu zložia sadru." Celý dav zatlieskal a zaplavil Harryho twitter blahoželaniami.
~*~
Harry s Liamom sledovali väčšinu z ciest ich priateľov v Amerike cez Twitter a Youtube. Harry došiel tak ďaleko, že sa dokonca prihlásil na jednu z fan stránok, len aby sa dostal k odkazom tak skoro, ako sa objavili. Fanúšici boli tak nápomocní! Premýšľal nad tým, že by im mohol neskôr odfotiť nejakú fotku ako poďakovanie - keď sa Louis vráti. Do tej doby, kým poďakuje fanúšikom zo stránok, ktorí mu ušetrili toľko času, spolu Harry s Louisom začali flirtovať aj cez Twitter. Fanúšikovie z toho šaleli, radujúc sa z toho, že Larry Stylinson bol po štvorročnej pauze naspäť v plnej sile. Louis bol v pokušení zdôrazniť, že to už viac nebolo Larry Stylinson, pretože Larry bol bromance a Harry spolu s ním už túto líniu prekročili. Teraz to bolo niečo skutočné a po tom, ako sa do 1. worldwide trendu dostalo #LarryStylinsonIsBack, si nemohol pomôcť a tweetol,Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson
Bye bye Larry Stylinson and hello Harris Toyles!
(Zbohom Larry Stylinson a vitaj Harris Toyles !)
10 seconds ago via Twitter for iPhoneNiekoľko minút neskôr dostal správu z twitteru a uškrnul sa, keď čítal,
Harry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson
You changed our name without telling me! :(
(Zmenil si naše meno bez toho, aby si mi to povedal!)
1 minute ago via Twitter for iPhoneOdpísal naspäť,
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson @Harry_Styles Don't be mad baby. Larry needed to move on. We've got Harris now :D x
(@Harry_Styles Nebuď nahnevaný zlato. Larry musel ísť ďalej. Teraz máme Harris :D x)
15 seconds ago via Twitter for iPhoneHarry Styles @Harry_Styles@Louis_Tomlinson Like I could stay mad at you xx
(@Louis_Tomlinson Akoby som na teba mohol zostať nahnevaný xx)
2 minutes ago via Twitter for iPhone#HarrisToyles sa do trendov dostalo za menej ako hodinu. Louis s Harrym sa tam však nezastavili.
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson@Harry_Styles
I miss you :( There's no other wa to say it, and I can't deny itI miss you, it's so easy to see, I miss you and me...
(@Harry_Styles Chýbaš mi :( Neexistuje žiaden iný spôsob akým by som to povedal a nemôžem to popierať,chýbaš mi, je ľahké to vidieť, chýba my to naše 'ty a ja'... )
20 seconds ago via Twitter for iPhone
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...